Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Anna Perho!!!

Vierailija
16.04.2014 |

Kun lueskelet täällä kumminkin, niin täytyy sanoa, että tämä on aivan surkea valinta. Kaksplussan Mitäsnyt on satamiljoona kertaa parempi paikka lueskella. Tule sinne koska siellä on paljon mehukkaampaa kuin täällä. Tää on ihan ööö luokkaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näät miten tyhmiä aihevapaalaiset on! Oot mun ihan feivöritti ja käyt lukeen näin tyhmää palstaa. Terveisin aloittaja

Vierailija
2/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ylimielinen juontaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet ylimielinen! Anna Perho on ihan paras! Olen fani.

Vierailija
4/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi voisit koittaa lähetyksessä antaa muillekin puheenvuoron, sillä sinun juttusi ei ole tiiminne kiinnostavimmat.

Vierailija
5/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit jo lakata ottamasta aiheita aallon aamuohjelmaan täältä.

Toisaalta koko ohjelma on tullut tiensä päähän. Lähde vetämään sieltä nyt, niin et näytä luuserilta.

Vierailija
6/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Anna Perho!

Ota ihmeessä jatkossakin jutun juurta täältä av:lta! :D :D

Yksi työpäivän kohokohdista on se hetki kun kerrot vauva.fi:n tuoreimman uutiskirjeen parhaasta annista.

Vierailija
7/8 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä ole itse huomannut, mutta olette pilanneet ohjelmanne ottamalla jatkuvasti kantaa politiikkaan liittyviin asioihin.

Oma poliittinen vakaumuksenne, ja toisaalta vastustamanne poliittiset suuntaukset, näkyvät liian räikeästi eikä ohjelmaanne ole enää mukava kuunnella sen vuoksi.

Kannattais pitää ohjelma rentona ja jättää päivänpolitiikan kommentointi muille. Nykyään kanavaa tulee vaihdettua oikeastaan joka aamu sen vuoksi, että juttunne ovat loukkaavia niitä kohtaan, jotka eivät ole kanssanne samaa mieltä.

Aamuohjelman pitää olla hauska ja sen pitää saada hyvälle tuulelle.

Vierailija
8/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Perho on aivan upea💪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi