Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko koskaan tuntunut että aloitus olisi tehty sinusta :D

Vierailija
16.04.2014 |

Eli onko koskaan tuntunut että joku kaverisi, anoppisi,naisesi, miehesi, tuttusi... on avautunut sinusta täällä :D tuntuu usein että ihniset kertoo kovin ykstyiskohtaisesti asioista joten helposti tunnistai itseni. Kertokaa miten kävi..

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:14"]Ei. En ole niin kovin kiinnostava hahmo. Oma "elämäkin" koostuu lähinnä täällä roikkumisesta, joten mitäs raportoitavaa siitä sitten kenelläkään olisi.

[/quote]

haha ihana :D mä taas otan kaikki lapsiperhevastaiset kommentit itteenu ja ätsyynnyn niistä...

[/quote]

oho väärä lainaus, piti laittaa tolle plösölle :D

Vierailija
22/33 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että täällä on viitattu minuun kun kerroin erään tarinani. En ota paineita, sillä tiedän millainen olen ja etten itse ole tehnyt mitään väärää kenellekään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole bongannut varsinaisesti aloitusta itsestäni, mutta vainoharhaisena välillä pohdin onko joku tuttu heittänyt tänne tarkoituksella muutaman minulle kohdistetun täkyn testatakseen, roikunko minäkin täällä :D On joskus sattumalta samaan aikaan niin monta omat verenpaineet nostavaa aloitusta ruudulla..

Vierailija
24/33 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se anoppi-aloitus muutama viikko sitten olisi voinut olla minun elämästäni (siis minä se miniä ja mieheni se anopin poika) 

Mutta aloitus paljastui provoksi ja tarinakaan ei kuulemma mennyt ihan niin joten uskon, ettei se minun iiihana anoppi ollutkaan ap :D

Vierailija
25/33 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä pitää olla, että ottaa itseensä jonkun tuntemattoman omasta mielipiteestä?

Vierailija
26/33 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:33"]No se anoppi-aloitus muutama viikko sitten olisi voinut olla minun elämästäni (siis minä se miniä ja mieheni se anopin poika) 

Mutta aloitus paljastui provoksi ja tarinakaan ei kuulemma mennyt ihan niin joten uskon, ettei se minun iiihana anoppi ollutkaan ap :D

[/quote]

miten ne provot sitten oikein paljastuu?

Vierailija
27/33 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tuntunut siltä. Jos tänne jossain vaiheessa tehdään avaus, jossa ihmetellään miten joku kaveri voi olla niin mielettömän älykäs ja viisas niin silloin kyllä epäilisin sen kertovan minusta.

Vierailija
28/33 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:33"]No se anoppi-aloitus muutama viikko sitten olisi voinut olla minun elämästäni (siis minä se miniä ja mieheni se anopin poika) 

[/quote]

miten ne provot sitten oikein paljastuu?

[/quote]

Seurasin tota provoa silmä kovana, koska oikeesti olin jo hiukan vainoharhainen, että onko se mun anoppi joka siellä runoilee. Toi provo oli aika hyvä, tiais olla 20 sivua jo pitkäkin ketju ja todella uskottava, mutta sitten joku löysi hyvin samanlaisen aloituksen viime vuodelta, taisi olla siis sama ap kyseessä ja se ap myös paljasti kirjoituksensa provoksi. Kai ne provot sitten usein toistaa itseään ketjuissaan? Tai tulee asiavirheitä ja verkko sotkeentuu ja provo-epäilyt vahvistuu

Vierailija
29/33 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, monta kertaa. Kaikki puhuvat vain MINUSTA tai asioistamme täällä!!

Vierailija
30/33 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:41"]Kuinka tyhmä pitää olla, että ottaa itseensä jonkun tuntemattoman omasta mielipiteestä?

[/quote]

No ei sillä ole mitään tekemistä tyhmyyden kanssa.

t. Plösö, joka ei voi lähteä lenkille kun on töissä mutta kävelee kotiin 4 kilometrin matkan.

Vierailija
31/33 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti. Lakatkaa puuttumasta asioihini tai haastan teidät oikeuteen!

t. foliopipo tiukalla

Vierailija
32/33 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:41"]Kuinka tyhmä pitää olla, että ottaa itseensä jonkun tuntemattoman omasta mielipiteestä?

[/quote]

No ei sillä ole mitään tekemistä tyhmyyden kanssa.

t. Plösö, joka ei voi lähteä lenkille kun on töissä mutta kävelee kotiin 4 kilometrin matkan.

[/quote]

No eikö se ole älykkyyttä, että ymmärtää ihmisten väliset mielipide-erot ja kunnioittaa niitä? Omaa kantaansa saa puolustaa, mutta jos joku kertoo vihaavansa lapsia, pitääkö se kokea hyökkäyksenä itseään vastaan vain sillä perusteella, että sattuu itsellä niitä lapsia olemaan?

Vierailija
33/33 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollut tuollaista oloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän