Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän yksi tyyppi koko ajan hengittää nenän kautta silleen voimakkaasti kun se istuu vieressäni?

Vierailija
03.12.2020 |

Aina vissiin sitten haisen joltain.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kaveri niin miksi et voi kysyä?

No kysyinkin kerran, että haisenko jollekin vai mitä hän nuuskii niin sanoi että en haise ja tekee niin muuten vaan. En jotenkin uskonut, koska ei tee niin muiden vieressä. Ja kun olen huomannut että jos oikeasti haisee jokin vaikka esim. lihapullien suojakaasu niin se tekee noin samoin nenällään. Joo olen miettinyt tätä liian paljon, mutta kun olen niin tarkka puhtaudesta etten haluaisi haista.

Vierailija
22/25 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittaa päästä selville hajustasi? Jos se on Hannibal Lecter?

Joo. ”Haistan veettusi tänne asti” ja sitä rataa.

Hannibalhan pystyi haistamaan ihmisestä mm. aivokuumeen ja vanhat kosteusvoiteen jämätkin, jos sun kaveri on samanlainen sensualisti, joka ahmii sua kärsällään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittaa päästä selville hajustasi? Jos se on Hannibal Lecter?

Joo. ”Haistan veettusi tänne asti” ja sitä rataa.

Hannibalhan pystyi haistamaan ihmisestä mm. aivokuumeen ja vanhat kosteusvoiteen jämätkin, jos sun kaveri on samanlainen sensualisti, joka ahmii sua kärsällään?

Tuo kommentti lainausmerkeissä oli muistaakseni Uhrilampaista.

Vierailija
24/25 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outo aloitus, tiedän, mutta kun olen neuroottinen tämän haisemisasian suhteen. En halua haista millekään. Mulla on haisemisen fobia.

Vierailija
25/25 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et istu vieressään, niin ei pääse shouvaamaan. Ehkä hajufobiaa auttaisi, jos kaataa joku kerta sillipurkin liemen pöksyilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän