Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoiseksi valheiden levittelyyn.

Vierailija
16.04.2014 |

Miksi minun pitäisi esittää puuttuvaa naapuriani joka on kadonnut jonnekin pienen vauvansa kanssa viime kesänä kaiketi tapahtui jotakin ja nuori äiti katosi vauvoineen kuin pieru saharaan. Minä olen minä jne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle moikkailevat täysin tuntemattomat henkilöt. Olen vähän hämilläni. Minulla ei tosiaan ole pientä lasta. Lapsia löytyy mutta ovat eri ikäisiä.

Vierailija
2/7 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun lastenrattaat ilmestyivät paikkaan jossa käyn, aloin ihmetellä mistä mahtaa olla kyse koska en tosiaan ole sama ihminen. Ollaan ihan eri näköisiä muutenkin. Tämä naapuri on isorintainen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hullua tosiaan. Tuolla kannellaan mun kasvojen edessä vauvan kantokoppaa sun muuta vaikka mitään vauvoja ei mulla ole. Tätä rallia on jatkunut viime vapusta. Silloin toin kotiini erään miehen, sinkku olen, joka muistutti hyvin paljon naapurin vauvan isää, ei tietenkään ole sama mies. Sitten naapurin äiti katosi mystisesti. Isä hoiteli vauvaa. Äiti ei autoaan edes käyttänyt. Lopulta tuli syksyllä takas jostakin ja oli harmaaksi värjätty polkkatukka. Luulin ensin vanhaksi naiseksi.

Vierailija
4/7 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläpä tämä seinänaapurin kleptomaani mummo on esittänyt asian niin että minä olisin puuttuva naapurini, tuon pienen vauvan äiti. Olen huomannut joskus kun on käynyt kotona, tämän vauvan äiti että hänellä on samanlaisia vaatteita kuin minulla jne. Jossain vaiheessa meillä oli samanlaiset kampauksetkin. Huh huh.

Vierailija
5/7 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kleptomaani mummo on lopettanut kokonaan kaiken normaalin käytöksen kanssani. En tiedä onko hän seonnut vai mikä on jutun ydin. Poliisi selvittäköön asian.

Vierailija
6/7 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään muuta mutta eihän tässä ole mitään järkeä.

Vierailija
7/7 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jäikö sulla lääkkeet tänään ottamatta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi