Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikahan mahtaakaan olla totuus tuosta hylatysta Pyry lapsesta.. taitaa olla aiti niita, jotka kavelee yksin edella ja 1-5 vuotiaat hortoilee perassa niin hyvin kuin kerkiaa ja osaa

Vierailija
29.07.2006 |

... sitten itketään ja vingutaan ja syytetään muita kun ei itse olla pidetty lapsista huolta eikä silmällä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa katsoa tosi tarkkaan että lapset kerkeää ulos ja välillä on meinattu äiteineen jättää ovenväliin. On niiiiiiiiin kiireisiä.

Kukaan ei auta jos apua tarvitsee vaan katsellaan ihan muualle ihan kuin en olisi olemassakaan.

Ennen kuin bussi on täysin pysähtynyt ei voi lastaan kehoittaa nousemaan valmiiksi oven lähelle koska todennäköisesti kuski järruttaa niin kovaa että aikuisetkin on vaarassa kaatua.

Kyllä siinä voi todellakin jäädä lapsi bussiin, onneksi ei ole omalle kohdalle sattunut.

Vierailija
2/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa on se sininen nappula, että kuski tietää että kyseessä on " hitaasti liikkuva henkilö" . MINÄ otan lasta (pienempää) kädestä kiinni ja astutaan yhdessä bussista ulos. Esikoinen osaa kävellä itse, mutta hän menee siis ensin ulos. EI viimeisenä. Tämä tietysti toimii silloin kun kyseessä on matalalattiabussi. Minä jään mieluummin vaikka itse oven väliin kuin lapsi bussiin. Kyllä ne kanssa matkustajat alkavat elämöimään.

Mutta kaikkea sitä tapahtuu elämässä, tästä taas opimme jotain.

Toivottavasti myös se IDIOOTTI, joka jätti pienen lapsen pysäkille. Itse olisin kyllä jäänyt seuraavalla pysäkillä lapsen KANSSA pois odottamaan äitiä. Mihinkään ei ole niin kiire, ei edes töihin, että jättäisin pienen lapsen yksin pysäkille. Varmasti pomo ymmärtäisi jos kertoisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähnyt muutamia kertoja kun kuski meinaa lyödä ovet kiinni vaikka vaunujen nosto on kesken vielä.

Ja minä taas saattaisin toimia niin, että nousen ensin itse vaunujen kanssa pois ja lapsi on bussissa. Jos kyseessä on vähänkin vilkkaampi muksu, joka saattaa vipeltää menemään pysäkiltä sillä aikaa kun nostan vaunuja pois, niin parempi tehdä noin kuten tuon tapauksen äiti.

Muuten taas syytettäisi mammaa joka käänsi selkänsä pysäkillä olevalle lapselle...

Vierailija
4/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jääyt ovien väliin nostaessani vaunuja pois bussista, teki muuten kipeetä. Kerran mieheni oli lähdössä 5-v, 7-v ja 1-v tyttäriemme kanssa minua töihin vastaan bussilla espoosta päätepysäkiltä. Isommat menivät etuovesta (toinen maksoi) ja isä oli menossa vaunujen kanssa keskeltä. Kuski päättikin vetää ovet kiinni kun " isommat" olivat sisällä ja lähti matkaan. Mieheni jäi siis pysäkille vaunujen kanssa. Tytöillä ei ollut kännyköitä vielä silloin ja ongelma oli saada isä ja tytöt samaan paikkaan. Kuski oli jättänyt ne parin pysäkin päähän.

Vierailija
5/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini lapsi jäi linja-auton sisälle, kun äiti oli nostamassa pienempää rattailla alas. Kuski oli laittanut jo ovet kiinnikin, mutta oli onneks huomannut lapsen. Huh onneks huomasi. Ja on muuten oikein huolehtivainen äiti, joten älkääpäs tehkö näitä tyhmiä johtopäätöksiä, ainakaan jos ette ihmistä tunne.

Vierailija
6/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin bussiin. Pidä kovaa meteliä jos huomaat et bussikuski meinaa lähteä! Ja sit ku tuut bussista pois ni vaunut ensimmäisenä ja sitten kävelevä lapsi. Kyl pitäs jokaisen tajuta et ku nostat vaunuja et voi kontrolloida toista lasta.

Vierailija
7/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi tuo Pyry ei ylipäätään ollut rattaissa, joissa hänellä oli paikka? Kaikista turvallisinta bussiin on nousta ja poistua lapsi rattaissa, jos sellaiset kuitenkin ovat mukana ja lapsella on paikka siinä!!! Se on sitten eri juttu, jos mukana on rattaat, joissa istuu lapsi ja toinen lapsi on matkassa jalkasin. Koskaan ei saisi jättää lasta bussiin sekuntiksikaan, jos itse on jo ulkona, mutta jos niin tekee, silloin pitää huutaa kuljettajalle, että nostan ensin vaunut ja sitten lapsen. Itse olen kullkenut kolmen lapseni kanssa paljon julkisissa liikennevälineissä ja pidän täysin mahdottomana sitä, että lapsistani yksikään jäisi bussin kyytiin ja itse olisin ulkona. Vaikka yksi lapsi on vaunuissa, toiset seuraa tiukasti vierellä. Aika surkuhupaisaa etsiä syyllistä muualta, kuin itsestään...

Vierailija
8/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä voi olla myös kokematon äiti MUTTA mitä liikkui ihmisen päässä kun JÄTTI 2 VUOTIAAN SEURAAVALLE PYSÄKILLE YKSIN huh huh

Vierailija
9/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta musta on outoa että lapsi ei ole kaksostenvaunuissaan istumassa kun mennään pois kyydistä! Samaten se on kummaa että lapsi jää bussin kyytiin, lapsi kuuluu ensin ottaa pois autosta ja tulla itse jäljessä.

Kummallista on myös se ettei kukaan kyydissä olleista noteerannut lasta -varmasti itki kun äiti jäi ovien taakse ja bussi lähtee liikkeelle!!!

HEILLE OLEN EHKÄ ENITEN KUMMISSANI.

Kuski nyt on potkujen tai VÄHINTÄÄN puhuttelun tarpeessa jos on tietosesti jättänyt 2- vuotiaan kyydistä yksinään.

Vierailija
10/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi rynnätä mihin tahansa ja se, ettei ole ollu rattaissa istumassa.. Syy on varmasti siinä, ettei ole kovin helppoa nostaa rattaita, jossa on 2 lasta! Saa olla melkonen muskelimimmi..

Mutta äidin käytös, joka on nostanu lapsen seuraavalle pysäkille, on täysin idioottimaista! Saati sitten kuskin joka ei lainkaan katso taakseen mitä siellä tapahtuu. Vois antaa kunnolla aikaa poistua bussista!

Vierailija
11/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunut saattaa olla liian painavat nostettavaksi yksin jos molemmat lapset kyydissä

ihania täydellisiä äitejä taas liikkeellä

ihan oikein toimi kyseinen äiti, samaa ei voi sanoa niistä jotka hyökäsi 2 vuotiaan yksin pysäkille

Vierailija
12/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin liikun tuplarattailla, ja korkeaan bussiin en jaksa nostaa rattaita, jos isovelikin on kyydissä. isoveli juuri 2v, joten ensin ulos rattaat, sitten isompi lapsi. ainakin meidän isoveli on sen verran nopea, että muuten nopeasti juoksisi vaikka bussin alle tms.

Vierailija
13/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bussissa on ollut portaat, niin todellakaan ei ole yksin helppoa nostaa kaksostenrattaita jossa on lapset kyydissä.

Ja en minäkään jättäisi 2 vuotiasta ensin pysäkille, vaan nostan ensin rattaat pois ja sitten se lapsi.

Tuliko mieleen että kaksosten rattaissa saattoi jo olla kaksoset, joiden isoveli Pyry on?

Vierailija
14/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun lasten kanssa bussilla harvoin, tänä vuonna tähän mennessä kaksi kertaa. Enpä ole hoksannut kaikkia bussillakulkemisen hienoja niksejä, enkä tiennyt, että on noin yleistä, että kuski lähtee liian aikaisin.

Vierailija
15/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois laittanut muksun rattaisiin ennen kuin lähtee bussista.

Vierailija
16/16 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tuo taapero on vilkas, niin miten hitossa sitä pystyy vahtimaan? Ei mitenkään, kyllä sen on turvallisinta pysyä bussissa!

Vitun syyttelijät, itsehän olette maailman parhaimpia äitejä, jotka tekevät kaiken oikein ja muiden tekemiset ovat niiiiiiiin väärin.