Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisten mukaan annan itsestäni yksinkertaisen kuvan

Vierailija
17.09.2023 |

Ja kuulemma sellaisen välinpitämättömän. Pukeudun hyvin, olen laittautunut. Mutta keksin syyksi ainoastaan sen, että nauran ja hymyilen? Miten luoda itsestään "fiksumpi" ulkokuva?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele keskustelemaan. Seuraa vaikka yhteiskunnallisia asiota että osaat puhua muusta kuin säästä.

Vierailija
2/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ilkeilyä. Jätä taaksesi moiset ilkeilijät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten mukaan? Ap ei ole siis ihminen?

Vierailija
4/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinä naureskelet ja hymyilet itteksesi kaiken aikaa niin tokihan ihminen silloin vaikuttaa yksinkertaiselta.

Vierailija
5/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyillä voi. Mutta naureskelu väärässä tilanteessa voi luoda hankalan tilanteen. Tilannetaju. Osa voi surra kuollutta koiraa, silloin ympäristön nauru, moite tai muu kova ääni voi ahdistaa.

Vierailija
6/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itäprovo ....

(opetelkaa tunnistamaan kybervaikutus)

Vierailija
7/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ilkeää sanoa toiselle, että hän vaikuttaa yksinkertaiselta, jos sinulle on itsellesi noin sanottu.

Ei kannata laittaa painoa toisten sanomisille. Ole vain oma itsesi. Löydä seuraa, jossa tunnet olosi mukavaksi.

Vierailija
8/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aktiivinen keskustelija ja seuraan yhteiskunnallisia asioita. Opiskellut olen ja edelleen sitä teen, hyvä ammatti. Varmaan se on sitten sitä ilkeilyä. En minä yksikseen naureskele mutta jos esimerkiksi ravintolassa ollessa hymyilen ja nauran niin se on väärin? Olen kyllä myös saanut palautetta siitä kun olen ollut hiljaa ja keskustellut vain vähemmänlaisesti.

- Aloittaja

Vierailija
9/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat olla oma itsesi. Ei kuulu muille.

Vierailija
10/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

00340 kirjoitti:

Tuo on ilkeilyä. Jätä taaksesi moiset ilkeilijät.

Niin tämäkö se kyberviesti oli? Hassutetaan ihmiset hylkäämään toisensa mitättömistä syistä, kunnes kaikki potevat mt-häiriötä yksinään. 

Voi hyvä sylvi kun eihän se ole ilkeilyä, että kertoo ystävälle minkä vaikutuksen hän tekee ympäristöönsä, ja perustellen ja auttaen häntä muuttamaan sitä myönteisempään suuntaan. Ei vaan ole. Ei tätäkään asiaa pitäisi arvioida sen mukaan, että ilkeät pirut käyttävät tätäkin asiaa väärin. Valtaosa ihmisistä ei ole ilkeitä piruja sitten kuitenkaan. 

Vierailija
11/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun en ole saanut perusteluja miksi vaikutan siltä että olisin tyhmä tai yksinkertainen?

- Aloittaja

Vierailija
12/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erilainen?

Et yksinkertainen. Ne vaan ajattelee niin, koska ovat itse sen verran yksinkertaisia, että haluavat löytää helpon selityksen.

Et ole puhelias? Ajattelet enemmän? Syvälliseen ajatteluun ja keskusteluun kykenemättömät voi pitää siihen kykeneviä yksinkertaisina, kun eivät ole samalla aaltopituudella.

Vierailija
13/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ystävällinen, kärsivällinen ja pitkäpinnainen?

Vierailija
14/14 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia asiallisesti vastanneille. Hyviä näkökulmia :) Pitää pohtia tätä asiaa.

- Aloittaja