Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselle oma tabletti, onko kellään kokemusta Kuriosta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nyt ihan oikea tabletti, vaikka Samsungin 7". Miksi hassata rahojaan tuollaiseen leluun.

Vierailija
2/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Kurio ei olisi oikea tabletti? Siinä olis kaikea valmiina ja kestävämpi kuori, tai en tiedä kun ei ole kokemusta. Mutta sitä haluisinkin tietää, että kenellä tuommoinen on, että kannattaako.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilattiin Kiinasta tollanen samanlainen, huomattavasti edullisemmin kylläkin. Oli ihan yllättävän laadukkaan oloinen mutta nyt parin kuukauden jälkeen taisi näyttö tai joku muu hajota eikä toimi enää ollenkaan.. Tuolla rahalla saa jonkun 7" "oikean" tabletin josta on iloa pitempäänkin lapselle ja saahan siihen suojakuoret ja suojakalvon niin ei hajoa.

Vierailija
4/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kurio 7 ostettu 5v lapselle ja hyvin pelittää :) Riittää siihen tarkoitukseen, mihin suunniteltiinkin, eli pelaamiseen. Ihan on tavallinen tabletti, jossa erikseen lapsen oma profiili ja aikuisten profiili. Lapselle pystyy laittamaan aikarajoitukset ja pelit, joita saa pelata.

Vierailija
5/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myösntää etten tiedä tableteista mitään. Saako millä tahansa laitteella tehtyä nämä samat temput;

Ajan säätö
Ajan säätöjen avulla vanhemmat voivat määrittää aikavälejä, jolloin tabletti on senhetkisen profiilin käytettävissä. Pyyhkäise sormellasi asettaaksesi haluamasi aikavälit. Voit tehdä useita aikavälejä ja säätää jopa eri aikavälit jokaiselle viikonpäivälle.

Peliaika
Tällä ajan säätöasetuksella voit asettaa lapsellesi enimmäispeliajan koko päivälle. Voit asettaa eri enimmäispeliaikoja jokaiselle viikonpäivälle.

ap.

Vierailija
6/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh onpahan  kalli tabletti.

Samalla rahalla saa maailmalta hieman paremman tabletin. n.140 euron investointi + jos sattuu lähetus menemään tulliin niin päälle lätkäistään 24% alv. jolloin ollaan tuossa 177€ hinnassa.

http://www.dx.com/c/laptops-tablets-1499/tablets-1409?page=1&sort=price&sorttype=asc&pricefrom=140&priceto=150

Vierailija
7/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan henk. koht tilaa ulkomaisilta sivustoilta. Meillä ei ainakaan rahasta niin tiukkaa, että pitää noin venkslata muutamien eurojen takia. Itse tilasin tuon meidän kurion suomalaisesta verkkokaupasta ja sellaisesta konsernista, että voin helposti palauttaa/viedä huoltoon tms, jos tulee ongelmia.

-Se Kurion ostanut-

Vierailija
8/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut monesti ulkomaisista, joista yleensä tavara saapuu nopeammin kuin kotimaisesta vastaavasta (kotimainen kauppahan yleensä ei pidä varastoja vaan tilaa tuotteen itselleen vasta kun asiakas on sen tilannut). Nykyäänhän palautus/takuu asiat menevät myös samalla tavalla, kun kotimaisten kauppojen ei tarvitse enää tarjota ilmaista palautus mahdollisuutta. Huollot itselläni on ulkomaisissa kaupoissa toiminut aina moiteettomasti, sekä nopeasti.

Toki on suotavaa tukea kotimaista, mutta usein kotimaiset kaupat hinnoittelevat tuotteensa melko kalliiksi. Tosin tämä taitaa johtua siitä että suomen kaupoille toimittavat jakelijat eivät anna suomalaisille kaupoille niin hyviä määrä alennuksia kuin ulkomaisille.

Itse ainakin yritän saada omalle rahalle parhaan mahdollisen vastineen, jos sen saan kotimaisesta vaihtoehdosta se on vain plussaa, mutta jos en niin ei siitä ole minulle haittaa.

Vierailija
9/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin aikoinaan siis tuon meidän kurion alesta  140e ja ilmaisella toimituksella.

-kurion ostanut-

Vierailija
10/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäs ulkomaisista kaupoista saavan Kuriota vastaavan tabletin, mutta eri merkkisen laitteen 35€ hintaan ilmaisella toimituksella Suomeen.

Vierailija
11/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin lapselle Samsungin tabletti. Muuten hyvä, mutta parhaimmat oppimispelit on tehty vain ipadille. Jos nyt olisin ostamassa alle kouluikäiselle tai pienelle koululaiselle, olisi ehdoton valintani ipad.

Vierailija
12/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 09:57"]

Täytyy myösntää etten tiedä tableteista mitään. Saako millä tahansa laitteella tehtyä nämä samat temput;

Ajan säätö
Ajan säätöjen avulla vanhemmat voivat määrittää aikavälejä, jolloin tabletti on senhetkisen profiilin käytettävissä. Pyyhkäise sormellasi asettaaksesi haluamasi aikavälit. Voit tehdä useita aikavälejä ja säätää jopa eri aikavälit jokaiselle viikonpäivälle.

Peliaika
Tällä ajan säätöasetuksella voit asettaa lapsellesi enimmäispeliajan koko päivälle. Voit asettaa eri enimmäispeliaikoja jokaiselle viikonpäivälle.

ap.

[/quote]

Saa, meillä on iPad ja minä säädän sekä peliajan että sen mitä sillä pelataan. En ulkoista omaa hommaani tabletille. Otan lapselta iPadin pois kun sovittu peliaika on loppu, jollei lapsi sitä laita itse pois kun sanon. Useinmiten kyllä laittaa itse pois, kun tietää säännöt. Ja pelatessa katselen mitä se pelaa. Ei se ole vaikeaa. Kuuluu ihan perusvanemmuuteen. Parempi opetella tuo jo nyt kun lapsi on pieni, ei ole sitten niin helvetin vaikeaa isompanakaan laittaa sille lapselle rajoja.

Vierailija
13/13 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kurio. Ostin br-lelukaupasta helsingistä pari vuotta sitten. Aluksi oli kiva vehje, pelejä valmiina ja kun nettiyhteys niin lapsi katseli sillä piirrettyjä. Mutta aika pian alkoi jumittaa. näyttö jähmettyi sitten ei enään mennyt päälle ollenkaan ja nyt näyttö on naarmuilla eikä koko vehje toimi ollenkaan. Lapset pelaavat vuorotellen minun iPadillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi