Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein teet itse ruokaa ja kuinka usein menet ns. valmiiseen pöytään?

Vierailija
03.12.2020 |

Valmiilla pöydällä tarkoitan jonkun muun valmistamaa ruokaa, vaikka einestä, ravintolaa tai perheenjäsentä.

Kuinka usein teet itse ruokaa ja kuinka usein menet ns. valmiiseen pöytään?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin itse 40-59%. Puoliso tekee suunnilleen puolet ruuista. Paljon tehdään myös yhdessä, ja isoja satseja joista riittää useammaksi päiväksi. Jos on edellisenä päivänä tehnyt ruuan valmiiksi niin sekin on kai tavallaan "valmiiseen pöytään" menemistä, vaikka olisikin kokannut itse :D

2/8 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään miehen kanssa ehkä 65/35 ruuat kotona. Tosin useinmiten 2 pvän ruokia jotka lämmittää se joka ehtii

Valmiiseen pöytään = ystävien luo n kerran kk sekä lomilla. Reissussa teemme itse vain aamiaiset. Lounaat ja päivälliset paikallisissa ravintoloissa. Ehkä kerran/ 2 vkoa grillataan itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä16 kirjoitti:

Tehdään miehen kanssa ehkä 65/35 ruuat kotona. Tosin useinmiten 2 pvän ruokia jotka lämmittää se joka ehtii

Valmiiseen pöytään = ystävien luo n kerran kk sekä lomilla. Reissussa teemme itse vain aamiaiset. Lounaat ja päivälliset paikallisissa ravintoloissa. Ehkä kerran/ 2 vkoa grillataan itse

Unohtui; työmatkoilla tietty kaikki valmiina

Vierailija
4/8 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen kaiken itse. En edes muista milloin viimeksi syönyt jonkun muun laittamaa ruokaa. Ja ei siinä mitään, tykkään kokata.

Vierailija
5/8 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä minä kokkaan meillä aina. Harvoin käydään nykyisellään kodin ulkopuolella syömässä, korkeintaan jollain teinin pelireissulla jossain huoltoasemalla / Hesellä tms.

Vierailija
6/8 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/8 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee aina ruuat. Usein vielä tarjoileekin :)

Vierailija
8/8 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 95 %.