Oletko tyytyväinen jalkojesi pituuteen?
Miten pitkät jalat teillä on? ja siis mitta nivusesta kantapäähän.
Itellä on 84,5cm ja oon 166-167cm suunnilleen
Kommentit (21)
Kai nuo on ihan ok. Jalkojen sisäpituus on jotain 78-81cm ja pituus jotain 163-167cm.
Mä olen persjalkainen, jalat 73 cm ja pituus 161 cm, mutta olen ihan tyytyväinen. Korkeilla kengillä saa ihan sopusuhtaisen näköiseksi.
Miten ton nyt siten ottaa haaroista lattiaan 86cm reiden ympärys 59cm pohkeen ympärysmitta 46 cm noilla on pärjäilty laittakaa kommentttia noista mitoista koko pituus on 178,5 cm T AN
ps painoa 105 kg
Joo, olen. Yläpäästä ylettyy lantioon ja alapäästä lattiaan, eli ihan passeleilta vaikuttaa.
Joo, olen. Yläpäästä ylettyy lantioon ja alapäästä lattiaan, eli ihan passeleilta vaikuttaa.
Hyvä kysymys, mietin tätä jalka-asiaa lähes päivittäin. Monta unetonta yötäkin olen viettänyt mittanauha kädessä itkien.
Muutenhan nuo ovat ihan hyvän pituiset jalat, paitsi että liian pitkät. Mutta milläs niitä enää lyhennät? Vaatteilla olen yrittänyt korjata pitkäjalkaisvaikutelmaa, tavoitteena kiinnittää huomio vyötärön yläpuolelle hitusen liian muodokkaaseen poveeni.
Mittani ovat: 173 cm, jalat 103, paino 58 kg, d75.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:18"]
Hyvä kysymys, mietin tätä jalka-asiaa lähes päivittäin. Monta unetonta yötäkin olen viettänyt mittanauha kädessä itkien.
Muutenhan nuo ovat ihan hyvän pituiset jalat, paitsi että liian pitkät. Mutta milläs niitä enää lyhennät? Vaatteilla olen yrittänyt korjata pitkäjalkaisvaikutelmaa, tavoitteena kiinnittää huomio vyötärön yläpuolelle hitusen liian muodokkaaseen poveeni.
Mittani ovat: 173 cm, jalat 103, paino 58 kg, d75.
[/quote]
No ohhoh, sulla on pidemmät jalat kuin yli kaksimetrisillä miehillä. Mahdat olla aika erikoinen näky, en ihmettele jos mietityttää
Piti oikein mitata; 82cm olivat. Oma pituus 167cm ja tyytyväinen olen aina ollut.
Näköjään 87cm. Pituutta 177cm. Olen ihan tyytyväinen mittasuhteeseen, en taida olla erityisen pitkä- enkä erityisen persjalkainen.
86cm ja oma pituus 173cm. Muuten tykkään jaloistani, mutta vaikea löytää muita housuja kuin perusfarkkuja :(
Olen 173, jalat 86. Hieman pidempiä toivoisin, mutta menettelee.
78/162. En tiedä, osasinko mitata tuon sisämitan oikein, mutta vartaloni näyttää kyllä oikein sopusuhtaiselta. Olen niitä ilmeisesti harvoja naisia, jotka ovat tyytyväisiä vartaloonsa. Samaa toivon kaikille, olivat mitat mitä tahansa.
80-85 cm ja olen 165 cm. En osannut tarkempaa lukemaa ottaa. Aina heitti tossa välillä.
Kertokaapa pitäiskö se mitta ottaa nivustaipeeseen vai siihen keskelle. Kun tulee useamman sentin ero jos mittaa taipeeseen asti...(On niin läskit häppärit, vaikken oo edes läski)
Kiitti kysymästä, olen oikein tyytyväinen. Onneksi koska asiallehan ei voi mitään. Vähän toisin kuin hiustenväri you know;)
kyllä jollain on suuret murheet..
Haarasta latiaan 76cm. Pituutta mulla 150cm. Mulla on selässä synnynnäinen skolioosi jota ei saa korjattua kuin leikkauksella ja se lyhentää mua lääkäreiden mukaan lähemmäs 10cm.
71 cm, pituutta 162 cm. Persjalkainen kuin mikä, mutta eipä sille mitään mahda.
90 cm. Käytän joskus vaatteita jotka saa näyttämään lyhyemmältä tai pohkeita paksummilta :D
Lahkeen pituus eli haarasta kantapäähän on 78 vaikken ole kuin 155 pitkä eli olen pitkäjalkainen ja tyytyväinen siihen :)