Bloggaajien it-laukku, Chanel
Onko täällä jo analysoitu tuota Chanelin Boy-laukkua, näkynyt nyt muutamassakin blogissa, isompaa ja pienempää. Jotenkin ei nappaa, tosin esim tuo solki on kaunis.
Kommentit (7)
En ymmärrä, miten joku haluaa törsätä tuollaisen summan massatuotteeseen. Itse laitan rahani mieluummin sellaiseen veskaan, mitä ei pintaliitoblogeissa näe - etenkään suomalaisissa. Se olisi mielestäni merkki tyylittömyydestä, olkoonkin kyse tonnin laukusta.
Mona's Daily Stylella ainakin on uusi Chanelin laukku, ei ilmeisesti ole tehnyt siitä vielä postausta.
jep, Mikko ehti jo esitellä http://www.olivialehti.fi/private-blend/2014/04/13/oh-boy/.
Ja mitä hinnoista oli puhetta tossa toisessa ketjussa, niin tonni ei riitä alkuunkaan, tuo isokin on kai yli 3000e. Älytöntä, IMHO
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 22:33"]
Naputtelepa tuohon hakukenttään sanat Chanel + Boy, viimeksi taisi toissa päivänä olla uusi ketju asiasta. Se oli kyllä ennenkuin Private Blend paljasti oman Lontoon tuliaisensa. Ja taas kerran iski tuota postausta katsoessa pahimman luokan laukkukateus. Itse kyllä pidän vielä enemmän niistä tikkaamattomista versioista, mutta teräs metalliosissa toimii tämän laukun tummissa versioissa, tekee niistä rockimpia.
[/quote]
Kappas niinpä olikin jo toinen aloitus aiheesta, pari päivää poissa AV:lta niin heti missaa jotain mielenkiintoista ;) -ap
No nyt on ostanut taas uuden laukun, tällä kertaa Saint Laurent. Eihän siitä edellisestä siis Kanelista ollutkaan kuin mahtava kuukausi, wtf.
http://www.olivialehti.fi/private-blend/files/2014/05/IMG_0578.jpg
Naputtelepa tuohon hakukenttään sanat Chanel + Boy, viimeksi taisi toissa päivänä olla uusi ketju asiasta. Se oli kyllä ennenkuin Private Blend paljasti oman Lontoon tuliaisensa. Ja taas kerran iski tuota postausta katsoessa pahimman luokan laukkukateus. Itse kyllä pidän vielä enemmän niistä tikkaamattomista versioista, mutta teräs metalliosissa toimii tämän laukun tummissa versioissa, tekee niistä rockimpia.