Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Johnny Kuoppalasta tuli isä - ei ole tavannut lastaan kertaakaan.

Kommentit (365)

Vierailija
181/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleepa mieleen tämän herran jutuista sanatarkasti mieleen eksäni.

N a r s i s t i

Tämä

Vierailija
182/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten puoli tutut kehuvat mukavaksi. Se joka päässyt lähelle näkee todellisen luonteen vähänkään puoli tuttu ei pinnan alle pääse millainen seinien sisällä ihminen on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny kehuu naista mutta mitä pahaa sitten on tapahtunut jos näin hyvin asiat ovat hänen mielestään ettei paha sanottavaa naisesta keksi.. Ompas omituista xD kumminkin suututtanut naisen näin pahasti, outoa jos vain näin kehuu naista kuten seiskan videolla.... (sarkasmia)

Vierailija
184/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitsevan ihmisen kynsistä ei niin vaan lähdetä

Vierailija
185/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, miten tämä vaikuttaa sinun vähäiseen elämääsi.

Olen eri, mutta miten sun kun jaksoit tänne kommentoida?😛

Vierailija
186/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen jollain asteella ja en todellakaan sääli tätä miestä.

Vierailija
187/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräjille. Lapsella on oikeus isään.

Lapsella on myös oikeus turvalliseen isään

Aamen!

Vierailija
188/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johnny kehuu naista mutta mitä pahaa sitten on tapahtunut jos näin hyvin asiat ovat hänen mielestään ettei paha sanottavaa naisesta keksi.. Ompas omituista xD kumminkin suututtanut naisen näin pahasti, outoa jos vain näin kehuu naista kuten seiskan videolla.... (sarkasmia)

😂

Vierailija
189/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esittää tietämätöntä, jos kerta on tollaiset välit et johnnyn mukaan tää äiti vihaa häntä näin paljon ettei edes yhteydessä halua olla (vai onko joku syy miksi ei ole?)/tai osoittain ei tiedä miksi ei ole, ei mitään hajua tällä mistä moinen johtuu niiin kyllä isä silloin jtn tehnyt tai esittää aika typerästi tyhmää ja tietämätöntä.. musta aika outoa että johnnyllä ei ole muka mitään ”hajua” mitä on tapahtunut ja myös se että tälläinen tilanne ja vain hyvää sanottavaa naisesta mitä teki. Musta kuulostaa et enemmänkin facen mukaan ainoastaan pahaa sanottavaa naisesta kokonaisuudessaan ihan sama mistä asiasta

Vierailija
190/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykypäivää että kuka vaan voi antaa millaisen kuvan vaan itsestään julkkiksena lehteen mitä haluaa ja sit se on totta mitä siel lukee. #Harha

Vierailija
191/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoilla ei ole merkitystä vaan teoilla. Kuka vaan voi sanoa olevansa mitä vain

Vierailija
192/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoilla ei ole merkitystä vaan teoilla. Kuka vaan voi sanoa olevansa mitä vain

Ehkä ne teot puhuvat tässä tapauksessa😁 Niin sanoilla sillon ei merkitydtä

Vierailija
193/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa nähdä lasta? Eikö edes tapaamis sopimusta saatu aikaiseksi kun isyystunnustettiin? Musta on outoa et lehdessä luki Johnny sai isyytensä tunnustettua dna testin avulla ja todistettua vihdoin olevansa isä, äiti näitä oli halunnut. Tuskinpa sen takia että isä epävarma😂😃 voihan sitä muutenkin haluta ja parempi se tässä vaiheessa jos tulee myöhemmin et toinen alkaa kiistää vaikka isyyttään.. last ajatellen.. hyvä et äiti halunnut dna testit minusta

Vierailija
194/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties vaikkapa tuo Johnny muuttaisi mieltänsä myöhemmin (kuten valitettavasti jotkut isät)niin hyvä vain et lasta varten otettu dna testit ☺️ Että ei näin pääse sitten käymään

Vierailija
195/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on vain tarinan toinen puoli. Tuskin kukaan tervepäinen äiti erottaa isän vauvasta totaalisesti ilman syytä.

Suomi on täynnä sellaisia äitejä.

Suurin osa naisista haluaa vaan elatusmaksut mieheltä eikä mitään muuta

Suurin osa :D 

Mulle olisi aivan sama henk koht koko elastusmaksut, en hakisi jos näin ajatellaan ja minulle itselleni olisi mut lasta täytyy ajatella (häntä vartenhan ne on) ja niitä hänelle tottakai niit hakea isältä. Varsinkaan jos ei isä niihin suostu niin en voi itsekkäästi olla hakemattakaan lasta vartenhan ne on ja lasta ajatellen oikeus niihin. Minulla näin päin siis. Isä luulee haluan jtn elareita itsekkäistä syistä koska itse itsekäs niin ajattelee minusta näin, niin tekisi mieli kuulkaas olla hakematta kokonaan, mutta pakko se on. Lapsi edellä. Jotkut eivät ymmärrä et ne ovat lasta varten.

Vierailija
196/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on vain tarinan toinen puoli. Tuskin kukaan tervepäinen äiti erottaa isän vauvasta totaalisesti ilman syytä.

Suomi on täynnä sellaisia äitejä.

Suurin osa naisista haluaa vaan elatusmaksut mieheltä eikä mitään muuta

Suurin osa :D 

Mulle olisi aivan sama henk koht koko elastusmaksut, en hakisi jos näin ajatellaan ja minulle itselleni olisi mut lasta täytyy ajatella (häntä vartenhan ne on) ja niitä hänelle tottakai niit hakea isältä. Varsinkaan jos ei isä niihin suostu niin en voi itsekkäästi olla hakemattakaan lasta vartenhan ne on ja lasta ajatellen oikeus niihin. Minulla näin päin siis. Isä luulee haluan jtn elareita itsekkäistä syistä koska itse itsekäs niin ajattelee minusta näin, niin tekisi mieli kuulkaas olla hakematta kokonaan, mutta pakko se on. Lapsi edellä. Jotkut eivät ymmärrä et ne ovat lasta varten.

En haluaisi itse myös isältä mitään, en ole koskaan pyytänyt enkä halua, mutta jos kerran lapsella oikeus näihin (saamaan isäntänsä elatusta) ja mahdollisuus niin miksi lapsi ei silloin näitä hakisi jos siihen mahdollisuus ja ajattelisi siis lapsen parasta? Olisin heti itsekäs äiti? Varmasti alkaa lapsi harrastaa myöhemmällä iällä ja myös lapsella oikeus elatukseen isältä..

Vierailija
197/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi mikä sotku jo heti näin lapsen ensihetkissä!

Tsemppiä ja voimia lapsen äidille, tulet tarvitsemaan paljon tukea läheisiltä ja ammatti-ihmisiltä lapsesi kanssa, kun vastassa on tuollainen ihminen toisena osapuolena!

Vierailija
198/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi mikä sotku jo heti näin lapsen ensihetkissä!

Tsemppiä ja voimia lapsen äidille, tulet tarvitsemaan paljon tukea läheisiltä ja ammatti-ihmisiltä lapsesi kanssa, kun vastassa on tuollainen ihminen toisena osapuolena!

👍🏾 Hyvä kommentti

Vierailija
199/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viettänyt joulua yhdessä lapsen kanssa? Luuleeko hän jokaisen ero perheen viettävän yhdessä joulua?

Vierailija
200/365 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johnny sai vihdoin todistettua olevansa lapsen isä dna testien avulla? Hänhän itse kertoi Facebookissa aiemmin että äiti halusi dna testit samalla kun isyys tunnustettiin ja raivosi niistä että äiti yrittää pitkittää prosessia. Onko heillä ollut sit joku riita syyskuussa kun äiti lopetti yhteydenpidon? Eikö tietoinen mistä syistä äiti toimii noin?

Mies vaahtoaa kaikesta.. siittä ettei nainen ole yhteydessä, ja siittä että lähti asunnosta sanomatta ja ettei hakenut omia tavaroitaan muuttoporukan kanssa, vaahtosi että ei päässyt synnytykseen vaikka ei oltu yhdessä saati tekemisissä, riehuu joka asiasta oikeastaa mitä äiti tekee vaikka ei edes yhteydenpidossa suoraan häneen.. mm että nyt dna testit jotka otettiin samalla isyys asioissa siittäkkin valittaa, jos olisi itse pyytänyt asia varmaan olisi ollut fine. Mutta kun äiti pyysi niin tottakai se silloin on väärin.. löytää aina syyn toisesta joka on aina paha. Mutta omat tekemiset ovat vain Ok? Eikö äiti saa dna testiä edes niitä haluta lapselle ilman valitusta? Viikko sinne tai tänne. Eikö mitään hyvää syytä hänel ole miks äiti toimii kun toimii..Mies ei keksi mitään mikä selittäisi heidän välinsä? En ihan usko. Onko häntä kiusattu kenties pienenä😅 ymmärrän että jos omaa lasta ei ole nähnyt mutta jos tapaamisen järjestystä ei ole esim saatu, onko edes yrittänyt? Onko äiti yrittänyt? Jos on, eikö metal suostunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi