Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koirat kipeenä

Vierailija
15.04.2014 |

Oon miettiny lähinnä fb juttujen kautta että onko ihmisten koirat ihan samaan tapaan usein kipeenä tai apteekki tai lääkärikäyntien tarpeessa kuin pikkulapset. Kauheesti tuntuu koirilla olevan kaikkea, murtumia, myrkytyksiä, raajavammoja, vatsataiteja jne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo.. Meillä on nyt historiamme 5. ja 6. koirat talossa eikä niillä ole millään montakaan ell-käyntiä vaativaa tapausta ollut. Viime kesänä vakavimpana kyyn purema kuonoon. Yksi venäytti tassunsa kerran ja yhdellä oli joku ihme kasvain, minkä takia jouduttiin eläkeläinen lopettamaan Kun oli vaarana että vuotaa kuiviin.  Metsästyskoiria kaikki, ihmeen vähän tapaturmia. 

Mutta vatsatautia..ei ei!

Vierailija
2/3 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko noi ulkokoirat terveempiä tai enhän mä tiedä onko teidän koirat ulkokoiria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:26"]

Olisko noi ulkokoirat terveempiä tai enhän mä tiedä onko teidän koirat ulkokoiria.

[/quote]

pääsevät sisälle nukkumaan, sen verran lellitään. :) Noilla on kyllä rautaiset vatsat kun tonkivat ja syövät mitä sattuu tarhassa ja metsässä. Varmaan jonkun sohvakoiran ravinto on tarkempaa ja vatsa häiriintyykin helpommin. 

2