Mies halusi jättää parisuhteen ajanpuutteen vuoksi, sain puhuttua
Ja yritämme jälleen mutta aikaa ei vaan silti ole. Pieniä lapsia eikä mies vaan ymmärrä :/ Vauvakin. Itselläni surullinen ja turvaton olo, tiedä milloin jättää meidät lopullisesti. :'( Olen vauvan hoidolta ja päivätohinoista monesti iltaisin niin poikki että seksielämäkin karissut johki :/ En tiedä jaksaako odottaa että kasvavat. En tietääkseni yksin lapsia halunnut. Suhde kai tuhoon tuomittu.
Kommentit (36)
Samaa mieltä kuin kakkonen. Itse olin perustamassa perhettä miehen kanssa joka otti nyt duunin jossa 8-17 ja viel 19-00 niin tuli sitten se arvojarhestys selväksi
Siis mihin se miehen aika menee? Onko hän lasten isä?
No oon seuraavana päivänä kuoleman väsynyt jos valvon yli 21.00. Iltapäivisin hoidetaan lapsia yhdessä ja juostaan kaupoilla joko kaikki tai erikseen, viikonloput ollaan koko lössi yhdessä. Yhdessäolo ei riitä hälle vissiin... Mikä syy se on jättämiseen?! Meidän pitäs olla perhe. Aina ei rahaa ole lapsenvahtiin ja ravintolailtaan. Ap
Mulla ei ole muka kunnolla aikaa mun miehelle ja se ei riitä sille :/ Oon niin poikki että sekavaa tekstiä, anteeksi. Luulin että yhdessä hoidamme lapset jne, miten mun erityisemmin pitäisi huomata häntä?? Ap
Tekosyyhän se. Otti sut takas kun tuli huono omatunto. Näin näppituntumalta.
Jostain syystä on myös sadellut huonoja uutisia niskaan 2kk, olen stressannut ja mies ilmoitti riidan jälkeen tekstarilla et tämä oli tässä. Ei oo enääläheisyyttä tms. Tiedä milloin jättää meidät seur.kerran..? :'( ap
kusettaa
se on kyllästyny perhe-elämään. Terapia tai aja mies pois et oikeasti ole hänestä riippuvainen vain lapset ovat muista se ! Olet erillinen ihminen ja sinulla on omakin elämä.
Ei sun tarvitse riittää yhtään enempää, oot pienen vauva äiti. Itsekäs ja inhottava mies sulla :( Olisi hyvä, jos saisit raahattua sen jonnekin parisuhdeterapiaan.
Mulle tuli olo että ikävöi lapsiaan. Minusta viis. Ei varmaan rakasta mua enää. En ole sellainen kuin haluaisi. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 19:11"]
Samaa mieltä kuin kakkonen. Itse olin perustamassa perhettä miehen kanssa joka otti nyt duunin jossa 8-17 ja viel 19-00 niin tuli sitten se arvojarhestys selväksi
[/quote]
Yllättävän monelle miehelle tuo edelleen on noin, että kun tulee lapsia, pitää tehdä enemmän töitä. Huolehditaan tuloista, eikä ymmärretä, että nainen sekoaa sillä välin yksin kerrostaloluukussa.
Tosin naiset voisivat itsekin ottaa vakavasti asian ennen kuin yrittävät miehen saada sen ymmärtämään. Ei ole oikein reilua parisuhteelle, jos nainen ripustautuu vain ja ainoastaan mieheen uudessa raskaassa roolissaan. Pitäisi olla niitä muitakin aikuiskontakteja, joita jokaisessa aiemmassa kulttuurissa ehkä uudisraivaajia lukuun ottamatta nuorelle äidille on riittänyt.
AP on pihtari. Miehet vähät välittävät yheisestä ajasta.
Ei suostu pariterapiaan. Mussa on vika kun ei heitellä suukkoja niin kuin ennen, ei seksiä enää kuin ennen jne. Mulla olis energiaa jos vauva nukkuis yönsä (on 2kk ikäinen). Teki lähdön niin helpoksi itelleen, majaili muutaman yön äidillään. Ja kun kävi lapsia katsomassa 3pvän kuluttua, kysyi saako jäädä.. Ap
Mitä ihmettä! Ajanpuutteen vuoks? huhhuh
En vaan oikeasti jaksa iltaisin, ja kun mies on usein ärtynyt heti töistä tullessaan, menee viimeisetkin himonrippeet. Mun pitää huomioida häntä mutta hän ei kohtele kyllä mua kovin prinsessana. Tänään töistä tullessaan totes kämpän olevan "läävä". Enkä ollut vielä siivonnut minkä yleensä kyllä teen. No kai mä oon vaan niin surkea äiti ja vaimo. Veikkaan et jättää meet muutaman kuukauden sisään. Lapset pienillä ikäeroilla mutta viimeisin olikin vissiin liikaa :'( Ap
Parisujdeaika kortilla. Kyllä hänen olisi asia pitänyt tiedostaa..? Ap
Siis että mitä?
Mies haluaa erota ajanpuutteen vuoksi sinusta vai lapsistaan? Eron jälkeenkö hänellä on enemmän aikaa lapsille?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 19:28"]Parisujdeaika kortilla. Kyllä hänen olisi asia pitänyt tiedostaa..? Ap
[/quote]parisuhdeaika. Osaan taas kirjoittaa tällä luurilla... Ap
Se on sun omaa syytä, mitäs et huomioi miestäsi, joten turha itkeä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 19:29"]Siis että mitä?
Mies haluaa erota ajanpuutteen vuoksi sinusta vai lapsistaan? Eron jälkeenkö hänellä on enemmän aikaa lapsille?
[/quote]Minusta haluaa erota kun ei saa tarpeeksi hellyyttä! Ap
Kuulostaa tekohengitykseltä juuri nyt...
ihmisellä on aina aikaa siihen, mitä pitää tärkeänä.