Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roundup

Vierailija
15.04.2014 |

olen lukenut että ko rikkaruohomyrkky ei olekaan niin vaaratonta kuin mitä luullaan. Pitäisikö huolestua kun naapurustossa sitä käytetään kesäisin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 17:19"]

olen lukenut että ko rikkaruohomyrkky ei olekaan niin vaaratonta kuin mitä luullaan. Pitäisikö huolestua kun naapurustossa sitä käytetään kesäisin?

[/quote]

Se vaikuttaa sinun lapsenlastesi perimään jos lapsesi räpläävät jotain Roundupilla käsiteltyä aluetta tai paikkaa. Roundupin voi korvata raa'alla etikalla. En tajua mihin tavallinen ihminen sitä tarvii. Pahimmatkin rikkakasvit saa tukahdutetuttua etikkasuihkutuksella ja peittämällä ne mustalla muovilla tiiviisti maata vasten.

Vierailija
2/4 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Itse en käytä mitään myrkkyjä, mutta naapurustossa ollaan eri mieltä...aika vaikea vaikuttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli niin kammottava roskakasvikasvusto pihalla, etten päässyt siitä lopulta eroon kuin Roundupilla. Olisi tietysti ollut kiva tietää aikaisemmin, että aine on jotenkin ongelmallinen, vieläpä pidemmällekin aikavälillä. 

Tunnustan, etten tiedä vieläkään tarkalleen, mikä siinä on ongelma.

Vierailija
4/4 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roundup on yleisin myrkky ja sitä käytetään Usassa ja Euroopassa todella paljon. Myös Suomessa lisääntynyt käyttö paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän