Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri sanoo, että on läpipasko

Vierailija
15.04.2014 |

Hän väittää ihan tosissaan että jos heti syömisen jälkeen tulee paskahätä, niin se on se sama juuri syöty ruoka, joka on jo tulossa ulosteena pihalle :D

Ei suostunut edes kuuntelemaan, kun yritettiin selittää sille suoliston toimintaa. Ihan aikuinen melkein 40v ihminen, mut on tainnut jäädä bilsantunnit väliin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kokemusta on täälläkin, valitettavasti. Monesti olen käynyt paskomassa alle tunnin sisään syömäni jätökset, sulamattomana tietenkin, koska olen pystynyt tunnistamaan sen ruuan.

Vierailija
2/22 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun työkaveris on läpipasko ja aivan oikeassa.

Meneppäs AP nyt bilsantunnin jatkokurssille jos kävisit senkin vielä väärinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:45"]

Joo kokemusta on täälläkin, valitettavasti. Monesti olen käynyt paskomassa alle tunnin sisään syömäni jätökset, sulamattomana tietenkin, koska olen pystynyt tunnistamaan sen ruuan.

[/quote]Hmm, en siis ole syönyt jätöksiä... :D Syönyt ruokaa ja paskonut jätöksiä ;).

Vierailija
4/22 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka ei juuri se ruoka tulisi ulos heti niin ei niin ruoka kauaa siellä suolissa ehdi muhia.

Meillä lapset ovat juuri tuollaisia että saavat joskus jopa kesken ruuan mennä vessaan tai ainakin aika äkkiä syömisen jälkeen. Tulee edelliset "ruuat" ulos eikä siis ne juuri syödyt.

Ja ovat molemmat todella hoikkia ja eivät meinaa millään "lihoa". Ovat siis molemmat lihoituskuurilla mutta ei varmaan ehdi kunnolla ravinteet ym imeytyä kun saa monta kertaa päivässä käydä vessassa.

Molemmilla on lievä laktoosi-intoleranssi...hyla ja laktoosittomat tuotteet sopii.

Vierailija
5/22 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolihan saa vauhtia toisessa päässä kun ruuansulatusjärjestelmään lapataan lisää ruokaa. Vesiripulina voi tulla ulos sellainen ruoka, joka ei ole kerennyt juurikaan majailla suolistossa. 

Vierailija
6/22 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi valitettavasti on mahdollista... Nimimerkillä "kokemusta on"

Vierailija
7/22 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+

Vierailija
8/22 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanata ihanata ihanata sulle

Vierailija
9/22 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot työt kiusaaaaaa😩

Vierailija
10/22 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä puheenaiheet...

Vierailija
11/22 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10+

Jopa niin 10+, että kannatti nostaa yli 7 vuoden takaa?

Vierailija
12/22 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niin nopea suolentoiminta että puurokin on vielä kuumaa kun tulee perseestä ulos. Saakeli et polttaa. Appelsiinikin tulee hetken päästä mehuna ulos. 

Vierailija
13/22 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Koen säännöllisesti voimakasta akuuttia ahdistusta, mikä aiheuttaa sen että kaikki minkä syö tulee minuuteissa vetenä ulos. Sitten on taas vatsa tyhjä ja jälleen nälkä. 

Vierailija
14/22 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jos syön vahingossa raakaa jauhelihaa, niin kohta tulee toisesta päästä lihapullia ulos.

Vierailija
15/22 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön rautaa ja paskannan kettinkiä!

Vierailija
16/22 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpipasko, illan rusko. Wanha sanonta

Vierailija
17/22 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpipasko on käsittääkseni ihan tervettä torttua vääntävä jolla on vain nopea aineenvaihdunta. Ei tarvi mitään vesiripulia tulla tai olla muutenkaan suoleltaan poikkeava.

Vierailija
18/22 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Läpipasko" tarkoittaa sellaista henkilöä, joka ei liho millään.

Ei ruoka tosiaankaan noin nopeasti läpi tule, mutta toki syöminen voi laukaista ulostusrefleksin, tähän kun lisää ruuansulatus-ja suolistovaivoja, väärinkäsitys on valmis.

Lounasaika tulossa, bon apetit...

Vierailija
19/22 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10+

Jopa niin 10+, että kannatti nostaa yli 7 vuoden takaa?

Jep. Nyt ihan kiinnostaa, että millä hakusanalla tämä on onnistuttu kaivaa esiin. 😅

Vierailija
20/22 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile mustikoilla. Mulla on läpäisyaika 6 tuntia, vaikka pitäis olla 24.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän