Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaako kukaan Farm heroes sagaa ?

Vierailija
15.04.2014 |

mihin siinä voi käyttää niitä papuja ? sen tiedän että kultaharkoilla voi ostaa lisää siirtoja.

Onko siinä ihan oikeasti tasoja, joista et pääse eteenpäin maksamatta ?  Olen ollut tasolla 80 varmaan kolme viikkoa: siinä on vain 14 siirtoa ja aivan mahdoton määrä kerättäviä vihanneksia.

Olen varma että osa tasoista tehty sellaisiksi, että pakko maksaa että pääsee eteenpäin

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasolla 878. Muutaman kerran olen ostanut buustereita mutta muuten olen pelannut ihan ilmaiseksi.

Vierailija
22/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasolla 848 ja siihen asti olen päässyt maksamatta. Tosiaan jotkut kentät on vaikeampia, kuin toiset. Nuita muita "epäreiluukisa" en ole todistanut, mutta sen minäkin olen ollut aistivinani, että kun tiettyä tasoa riittävän kauan tahkoaa, niin kas kummaa jollain kerralla tulee "sattumalta" juuri sopivasti niitä juttuja, mitä kentän ratkaisemiseen vaaditaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa välissä vaikeitakin tasoja ollut. Itse käytin viimeiset kultaharkot tasoon jotain 1650 ja olen nyt tasolla 1756. Vielä sitä tieten joutuu hetken pelaamaan...

Vierailija
24/28 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin toissapäivänä 52 kultaharkkoa ja maksu lähti tililtäni mutta kultaharkkoja en saanut. Mitä teen?

Vierailija
25/28 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä mahtaa tuo peli olla, tuleeko sieltä päätä koskaan vastaan

Vierailija
26/28 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimenen kenttä on nro 3632 ja siellä odottaa iso paha supi älä vaan mene sinne!

minä kävin siellä ja nyt olen paluumatkalla

Vierailija
27/28 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin ja sitten aikuistuin.

Vierailija
28/28 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasolla 1600, oikeata rahaa en peleissä käytä. Mutta nyt peli ei enää aukea. Aluksi sanoi ups, jotain meni vikaan, nyt latauspalkki tilttaa puoliväliin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi