Pelaako kukaan Farm heroes sagaa ?
mihin siinä voi käyttää niitä papuja ? sen tiedän että kultaharkoilla voi ostaa lisää siirtoja.
Onko siinä ihan oikeasti tasoja, joista et pääse eteenpäin maksamatta ? Olen ollut tasolla 80 varmaan kolme viikkoa: siinä on vain 14 siirtoa ja aivan mahdoton määrä kerättäviä vihanneksia.
Olen varma että osa tasoista tehty sellaisiksi, että pakko maksaa että pääsee eteenpäin
Kommentit (28)
Olen tasolla 848 ja siihen asti olen päässyt maksamatta. Tosiaan jotkut kentät on vaikeampia, kuin toiset. Nuita muita "epäreiluukisa" en ole todistanut, mutta sen minäkin olen ollut aistivinani, että kun tiettyä tasoa riittävän kauan tahkoaa, niin kas kummaa jollain kerralla tulee "sattumalta" juuri sopivasti niitä juttuja, mitä kentän ratkaisemiseen vaaditaan.
Onhan tuossa välissä vaikeitakin tasoja ollut. Itse käytin viimeiset kultaharkot tasoon jotain 1650 ja olen nyt tasolla 1756. Vielä sitä tieten joutuu hetken pelaamaan...
Ostin toissapäivänä 52 kultaharkkoa ja maksu lähti tililtäni mutta kultaharkkoja en saanut. Mitä teen?
Kuinka pitkä mahtaa tuo peli olla, tuleeko sieltä päätä koskaan vastaan
viimenen kenttä on nro 3632 ja siellä odottaa iso paha supi älä vaan mene sinne!
minä kävin siellä ja nyt olen paluumatkalla
Olen tasolla 1600, oikeata rahaa en peleissä käytä. Mutta nyt peli ei enää aukea. Aluksi sanoi ups, jotain meni vikaan, nyt latauspalkki tilttaa puoliväliin
Olen tasolla 878. Muutaman kerran olen ostanut buustereita mutta muuten olen pelannut ihan ilmaiseksi.