Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herttinen noita Sirpa Selänteen rintoja! Ovatko ne aidot?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kasvaneet huomattavasti toiseksi ja kolmanneksi viimeisen kuvan välillä

Vierailija
2/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko muuten sanoa omista rinnoista (en tiedä Sirpan) että mulla oli a-kuppi 25 vuotiaaksi asti ja nyt 33 vuotiaana kuppikokoni on C. Rintani ovat oikeasti kehittyneet vasta 30 ikävuoden jälkeen, eikä se ole lainkaan harvinaista edes. Nykyisin mulla on ihan rintavako, ja koko nuoruuteni olin se lauta. Imetys ja raskaus ei vaikuttanut rintoihini, koska sain lapseni parikymppisenä. Eli kaikki mikä näyttää feikiltä, ei välttämättä ole sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo Sirpalla feikiltä mun mielestä näytä. Eikö se ollut aika vasta raskaana ollut tuossa 2010?  Vai milloin se Veera on syntynyt?

Vierailija
4/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:07"]

Pakko muuten sanoa omista rinnoista (en tiedä Sirpan) että mulla oli a-kuppi 25 vuotiaaksi asti ja nyt 33 vuotiaana kuppikokoni on C. Rintani ovat oikeasti kehittyneet vasta 30 ikävuoden jälkeen, eikä se ole lainkaan harvinaista edes. Nykyisin mulla on ihan rintavako, ja koko nuoruuteni olin se lauta. Imetys ja raskaus ei vaikuttanut rintoihini, koska sain lapseni parikymppisenä. Eli kaikki mikä näyttää feikiltä, ei välttämättä ole sitä.

[/quote] Tätä mäkin oon oottanut :)  Mut turhaan eihän nää mihinkään ole kasvaneet ja kohta alkaa jo ikää oleen sen verran että läpyskät katoo kokonaan.

Vierailija
5/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:03"]

ainakin kasvaneet huomattavasti toiseksi ja kolmanneksi viimeisen kuvan välillä

[/quote]

Sirpaan on tullut muutenkin muotoja vuosien varrella.

Vierailija
6/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..mekolla on kyllä aika paljon osuutta asiaan.

Vierailija
7/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kasvaneet mutta painoakin tosin tullut 20kg.

Vierailija
8/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko että Sirpa on yhtään sen tyylinen että ravaa kaiken maailman kauneusleikkauksissa tai lähtenyt mukaan Jenkkien urakkabotoksointeihin ja -fillereihin.

Vierailija
9/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on muuttunut b:stä c:hen viimeisen vuoden aikana, joten kai se on mahdollista koossa kuin koossa. Ja en ole lihonut muualta. Ikää päälle 30.

Vierailija
10/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:17"]

Mullakin on muuttunut b:stä c:hen viimeisen vuoden aikana, joten kai se on mahdollista koossa kuin koossa. Ja en ole lihonut muualta. Ikää päälle 30.

[/quote]

Minulla kuntoilu muutti rintojen muotoa, ei kokoa varsinaisesti, mutta kyllä ne sieltä terhakoitui. Ja näytti tietyissä vaatteissa isommilta. Tätä mieksin sanoi. Näin siis synnytyksen ja imetyksen jälkeen 30:nä.

Vierailija
11/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkihän sen siitä dokumentistakin jo, että fyllinkiä on laitettu.

Vierailija
12/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on kasvoja siloteltu, mutta ei näytä silikoneilta.

Vierailija
13/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näkeehän sen nyt tyhmempikin:) paitsi typeräav palstalainen ;)

Vierailija
14/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sä näet noita kuvia vertaamalla, että täytetty on.

Olen työn kautta hyvin, hyvin etäisesti ollut Selänteiden kautta tekemisissä 90-luvulla, en siis heitä tunne laisinkaan, mutta S puhui jo silloin aivan avoimesti, että kun lapset on tehty, hän laittaa rintavarustuksensa uusiksi. Ja näin näkyy tehneen. Hienoa!

Vierailija
15/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan se taas mahdollista että on käynyt operaatiossa missä omaa rasvaa siirretään esim. lantiolta rintoihin. Mutta eikös Sirpan rintavarustus ole aika normi nelikymppisen naisen etumus?

Vierailija
16/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:27"]

[/quote]

Jos lähtee hyökkäävästi vittuilemaan muille heidän älynlahjoistaan, niin kannattaisi tehdä se edes oikeaoppisesti kirjoittaen! :'D

Vierailija
17/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vissiin ihan julkisestikin kertonut, että on laitattanut täytteet? Mulla oli ainakin sellanen mielikuva, että "kaikkihan sen tietää".

Vierailija
18/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa näyttää tosi rakastuneelta ensimmäisessä kuvassa. Muutenkin aina iloiselta ja symppikseltä. Kaunis on ulkoisestikin ja tuollainen luonne laittaa kauneuden toiseen potenssiin. Ihailen kovasti.

- M32

Vierailija
19/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:25"]

Varmasti on kasvoja siloteltu, mutta ei näytä silikoneilta.

[/quote]

Kasvot eivät kovin silotelluilta vaikuttaneet siinä dokumenttielokuvassa, Californian aurinkoa ovat saaneet yllin kyllin...

Vierailija
20/39 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:27"]

[/quote]

Muistathan itsekin kuuluvasi samaan kastiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä