Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkonäköongelmia ja ratkaisuja?

Vierailija
15.04.2014 |

Onko muita, joilla on kasvoissa jokin piirre, joka vähentää kokonaisviehättävyyttä huomattavasti? Itsellä on tällainen ongelma ja olen pitkään miettinyt kasvo-operaatiota, jotta pääsisin eroon tästä ulkonäköhaitasta. Ongelmana on, että en oikein luota kauneuskirurgiaan ja nukutus myös arveluttaa. Tiedättekö onnistuneita kasvoleikkauksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuohon tepsisi juuri sopiva ehotus, kampaus ja ehkä muutaman kilon painonpudotus? Noista kauneusleikkauksissa on sekin ongelma, että se, mikä oli hyvä leikkaustulos nyt, voi 10-15-vuoden päästä näyttää karmeammalta kuin ei-leikatut kasvot.

Vierailija
22/25 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:07"]

Tämä minun ongelma kulkee hieman suvussa. Eli aivan nuoresta lähtien minulla on ollut selvästi erottuvat juonteet nenän tyvestä alaspäin eli posket näyttävät hieman riippuvan. Ei siis mitään sellaista leukalinjan alle menevää, mutta joka tapauksessa kasvot näyttävät väsyneiltä. Muuten kasvoni ovat symmetriset, sellaiset sydämenmuotoiset. Eli tässä tarvittaisiin jonkinlainen alakasvojen kohotus ehkä. -ap

[/quote]

Rasvansiirto voisi olla hyvä vaihtoehto, eli reisistä tms otetaan rasvaa ja injektoidaan se poskien yläosaan silmien alle jolloin tulee lapsenomaisempi pyöreys = nuorentaa ja raikastaa. Oma rasva on sitä paitsi luonnontuote joten sille ei voi olla allerginen, päinvastoin kun fillerit ja muut pistosaineet joista voi tulla reaktioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon, mitä voi tehdä ulkonäkönsä parantamiseksi itse, että en suosittele kauneusleikkauksia. Ekaksi kroppa kuntoon, oikeasti HYVÄÄN kuntoon, hoidetut hiukset, iho, kasvojen parhaita puolia korostava ehostus. Ja positiivinen asenne. Joo, tiedän että kuulostaa tätimäiseltä, mutta moni valittaa ulkonäöstä ja haaveilee jostain kalliimmasta parannussysteemistä ja jättää käyttämättä nuo, mitä voi tehdä helposti itse!

[/quote]

Tiedän toki, että ihminen on kokonaisuus. Olen tyytyväinen vartalooni ja hiuksiini. Oikeastaan olen onnekas niiden suhteen. Mutta tuo kasvojuttu vaivaa tosi paljon. Sen takia joudun myös meikkaamaan enemmän kuin haluaisin, jotta saisin huomion kiinnittymään kasvoissa jonnekin muualle kuin ongelmaan.

Vierailija
24/25 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin nenäleikkausta nuorempana eli pientä lyhentämistä ja suoristamista, mutta nyt olen ylpeä parishilton-nenästäni koska en voi kuvitella muun näköistä nenää kasvoihini ja olen oppinut meikkaamaan ja varjostamaan sitä niin ettei näytä liian pitkältä esimerkiksi kuvissa.

Naamani voisi nimittäin alkaa näyttää leveältä ja suun mittasuhde oudolta ja epäluonnolliselta jos kävisin käsittelemässä sen ja kun sitä ei saisi enää takaisin leikkauksen jälkeen. Olen kohta 35v.

Vierailija
25/25 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin nenäleikkausta nuorempana eli pientä lyhentämistä ja suoristamista, mutta nyt olen ylpeä parishilton-nenästäni koska en voi kuvitella muun näköistä nenää kasvoihini ja olen oppinut meikkaamaan ja varjostamaan sitä niin ettei näytä liian pitkältä esimerkiksi kuvissa.

Naamani voisi nimittäin alkaa näyttää leveältä ja suun mittasuhde oudolta ja epäluonnolliselta jos kävisin käsittelemässä sen ja kun sitä ei saisi enää takaisin leikkauksen jälkeen. Olen kohta 35v.

[/quote]

Onneksi nenääsi ei operoitu. Suomessa esim. kyömynenä ei ole niin tavallinen ja se on saattanut aiheuttaa naisille halua pienentää sitä. Mutta mikäpä kauniimpi kuin hyvämuotoinen iso nenä.