Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko Uudellamaalla asuvat rokottaa ennen maakuntia?

Vierailija
03.12.2020 |

Uudellamaalla liikkuminen etäisyyttä pitäen on lähes mahdotonta. Omaa autoa ei ole toisin kuin maalla asuvilla. Mielestäni meidät tulisi rokottaa ensin. Pl. riskiryhmät..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apua siitä on mihinkään, jos helsinkiläiset tai Uusimaa rokotettaisiin ensimmäisenä?

Siellä asuu nuorta porukkaa eniten, jotka selviävät koronasta hyvin.

Toisin on riskiryhmäläisten ja iäkkäisen kanssa.

He ovat niitä, jotka ensimmäisinä täyttävät vakavassa koronassa sairaalapaikat ja mahdollisen tehohoidon.

Ja tämähän vaikuttaa koko terveydenhuollon kapasiteettiin.

Sairaaloissa kun on koko ajan muitakin potilaita kuin koronapotilaat. Heidätkin pitää hoitaa, hekin tarvitsevat tehohoitoa ja leikkauksissa tms. hengityskoneita.

On taas itsekkyys huipussa nuorilla ihmisillä, on taas se minä minä ensin, minä minä haluan ja minun saatava kaikki heti nyt.

Hävetkää!

Vierailija
22/24 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÄ kuljen päivittäin ulkona Uudellamaalla, todella harvoin näen ihmisiä. Tänäänkin kahden kilsan kauppareissu meni täysin omassa rauhassa. Autoja toki meni ohi, muttei muita. Cittarissa oli n. kymmenen ihmistä ja samassa rauhassa kävelin takaisin.

Näin mä olen elänyt puoli vuotta. Ei ollenkaan mahdotonta elää ilman ihmiskontakteja ja omaa autoa.

Riippuu varmaan missäpäin Uuttamaata asuu.. täällä Vantaan lähiössä kaiken maailman örkit tulevat jatkuvasti iholle julkisissa. Yksi juoppo juuri eilen meinasi rysähtää syliini junassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimaalaisena riskiryhmäläisenä , otan just sen  mitä minulle kuuluukin.

Vierailija
24/24 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä apua siitä on mihinkään, jos helsinkiläiset tai Uusimaa rokotettaisiin ensimmäisenä?

Siellä asuu nuorta porukkaa eniten, jotka selviävät koronasta hyvin.

Toisin on riskiryhmäläisten ja iäkkäisen kanssa.

He ovat niitä, jotka ensimmäisinä täyttävät vakavassa koronassa sairaalapaikat ja mahdollisen tehohoidon.

Ja tämähän vaikuttaa koko terveydenhuollon kapasiteettiin.

Sairaaloissa kun on koko ajan muitakin potilaita kuin koronapotilaat. Heidätkin pitää hoitaa, hekin tarvitsevat tehohoitoa ja leikkauksissa tms. hengityskoneita.

On taas itsekkyys huipussa nuorilla ihmisillä, on taas se minä minä ensin, minä minä haluan ja minun saatava kaikki heti nyt.

Hävetkää!

Lue uudestaan aloitus. Pois lukien riskiryhmä. Eli ensin riskiryhmäläiset koko Suomessa. Sitten nuoremmat alkaen suurista väestökeskittymistä. Uusimaa > Varsinais-Suomi > Pirkanmaa.. lopuksi Lappi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi