Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja mä kuolen häpeästä!!!!

Vierailija
15.04.2014 |

Mulla meni jääkaappi rikki ja vuokranantaja halusi että korjaaja käy katsomassa voiko korjata.

Oon itse töissä ja jouduin soittamaan äidilleni että käy päästämässä nyt korjaajan sisälle. Tajusin äsken että mun seksilelut on siellä yläkaapissa missä jääkaapin pistoke on. Voi vi**u mä en kestä!! ;(

Ne on nyt paraikaa siellä ennen kun tajusin asian...

Joko se korjaaja näkee tai mun äiti, tai pahimmassa tapauksessa molemmat, tää on niiiiiiiiiiin NOLOA!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:45"]No ehkä jääkaapinkorjaaja ja sun äitis kokeilee niitä seksileluja yhdessä. Muista sit desinfioida ne ennenkuin käytät niitä taas itse.

Mahtaa mammas saada kunnon kyydit nyt:) Ja hauska korjauskeikka duunarille:)

Fiksaa samalla kummatkin kuntoon.

[/quote] XD of course

Vierailija
22/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:45"]No ehkä jääkaapinkorjaaja ja sun äitis kokeilee niitä seksileluja yhdessä. Muista sit desinfioida ne ennenkuin käytät niitä taas itse.

Mahtaa mammas saada kunnon kyydit nyt:) Ja hauska korjauskeikka duunarille:)

Fiksaa samalla kummatkin kuntoon.

[/quote] XD of course

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, muakin hävettäisi. Nyt tilanteelle ei enää mitään voi. Tuskin tulee puheeksi jos ette ennenkään ole seksistä puhuneet. Oletko suhteessa? Silloin tuo tilanne on mielestäni jotenkin helpompi kestää, kun on toinenkin käyttäjä leluille

Vierailija
24/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:54"]

No, muakin hävettäisi. Nyt tilanteelle ei enää mitään voi. Tuskin tulee puheeksi jos ette ennenkään ole seksistä puhuneet. Oletko suhteessa? Silloin tuo tilanne on mielestäni jotenkin helpompi kestää, kun on toinenkin käyttäjä leluille

[/quote]

En ole edes suhteessa :( Kahdestaan lapsen kanssa asun...

Vierailija
25/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:28"]Mitä hävettävää tossa ny on? :D seksileluja nyt on, tai ainakin pitäisi olla jokaisella! Kuule pokkana vaan. :) Ja uskon ettei mutsis kehtaa mainita asiasta ja jääkaappi korjaajan kanssa tuskin tapaatte enää. :)

[/quote]

Ei mulla ainakaan ole.

Vierailija
26/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että SAUVASEKOITIN - mikä muu se vois keittiössä olla =)

Vierailija
27/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elämää. Kamala tunne laimenee ajan myötä.. Mutta elän ihan mukana sun tuntemuksia silti.

Vierailija
28/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:43"]

Hävettäis muakin! Voi nolaus! :(

[/quote]

Yhdessä oli vielä anustappi ja yksi oli superiso.... Oliski ollut jotain "perusheppejä" :D

Hemmetin hemmetti mä en oikeesti enää pysty näkemään äitiä tän jälkeen

Ei tuu kyllä nyt töistä enää mitään tänään... naama punasena täällä istun.

Joo ja tuli jo tuomiopuhelu. Jääkaapissa ei vikaa, pistorasiassa vika! Kaikki muut laitteet toimii niin en olis sulaketta osannut epäillä. Korjaaja sanoi että pistoke vaikuttaa ehjältä, mutta pitää vaihtaa josko sillä korjaantuu. Muuten täytyy sähkömies pyytää. Oltiin molemmat äitin kanssa puhelimessa kuin mitään ei olis tapahtunut :D (kuinkas muutenkaan)

Mä hajoon...

[/quote]

Eli oli provo. Ok.

Vierailija
29/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vaan elämässä eteenpäin. Nolouksia sattuu. Äitis on ne nähnyt jos on nähnyt. Yrität pyyhkiä tilanteen mielestäsi, asian vatvominen ei auta

Vierailija
30/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin provo :/ Kerroin vain yksityiskohtia mikä tekee tästä entistä nolompaa. Kiitos tsempeistä, eipä tässä muuta voi tehdä kun yrittää unohtaa asian.

Jos jotain hyvää pitää yrittää mietiiä niin onneksi ei sentään ollut isä jonka sinne pyysin! :D

Vierailija
31/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:03"]

Oliskin provo :/ Kerroin vain yksityiskohtia mikä tekee tästä entistä nolompaa. Kiitos tsempeistä, eipä tässä muuta voi tehdä kun yrittää unohtaa asian.

Jos jotain hyvää pitää yrittää mietiiä niin onneksi ei sentään ollut isä jonka sinne pyysin! :D

[/quote]

Plisko se työntänyt sun anustapin hanuriinsa?