Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja mä kuolen häpeästä!!!!

Vierailija
15.04.2014 |

Mulla meni jääkaappi rikki ja vuokranantaja halusi että korjaaja käy katsomassa voiko korjata.

Oon itse töissä ja jouduin soittamaan äidilleni että käy päästämässä nyt korjaajan sisälle. Tajusin äsken että mun seksilelut on siellä yläkaapissa missä jääkaapin pistoke on. Voi vi**u mä en kestä!! ;(

Ne on nyt paraikaa siellä ennen kun tajusin asian...

Joko se korjaaja näkee tai mun äiti, tai pahimmassa tapauksessa molemmat, tää on niiiiiiiiiiin NOLOA!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on noloa. Et varmasti oo ainut joka harrastaa seksiä.. Yksin tai jonkun muun kanssa.

Vierailija
2/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihme jemmassa säkin seksileluja säilytät. taisit vaan jättää ne sängyn päälle aamukiireessä ;)

älä huoli, tilanne on myös nähneelle nolo eli ei varmaan tule ikinä puheeksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on seksileluja.

Vierailija
4/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmasti nolottaa, mutta monet hyvät naurut tuosta vielä saa. Vastaisen varalle, siirrä kyseiset härpättimet vaikka yöpöydän laatikkoon tai vaikkapa  sukkalaatikkoon jemmaan. Jos siis sattuu jääkaappi joskus vielä uudelleen hajoamaan:)

Vierailija
5/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävettävää tossa ny on? :D seksileluja nyt on, tai ainakin pitäisi olla jokaisella! Kuule pokkana vaan. :) Ja uskon ettei mutsis kehtaa mainita asiasta ja jääkaappi korjaajan kanssa tuskin tapaatte enää. :)

Vierailija
6/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps. Ei sulla olisi ketään kaveria, jolla olisi avaimesi ja joka voisi käydä päästämässä sen korjaajan sisälle? Mutta jos ei, niin eihän tolle sitten mitään mahda.

Vierailija
7/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tosiaan ole ikinä puhuttu seksistä sanallakaan... ei puhuta tommosista asioista ääneen. Luulen että mun äiti on ekana mennyt sitä pistoketta sörkkimään ja kokeilemaan siinä toivossa että vika on vaan siinä ja on joutunut ne siirtämään piiloon ennen korjaajan tuloa :D

Vierailija
8/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kukaan säilytä seksileluja jossain jääkaapin lähettyvillä :D itsellä ainakin yölaatikossa

Vierailija
9/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:32"]

Reps. Ei sulla olisi ketään kaveria, jolla olisi avaimesi ja joka voisi käydä päästämässä sen korjaajan sisälle? Mutta jos ei, niin eihän tolle sitten mitään mahda.

[/quote]

Ovat just nyt paraikaa siellä, korjaaja tuli yhdeltä ja mä muistin asian vasta sen jälkeen.

Vierailija
10/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:36"]

Joo ei kukaan säilytä seksileluja jossain jääkaapin lähettyvillä :D itsellä ainakin yölaatikossa

[/quote]

Mulla on sänky olkkarissa kun on pieni asunto. Ei ole erikseen yöpöytää.... ja sitäpaitsi mun lapsi on sen ikänen että tutkii kaikki matalat laatikot, joten ei senkään takia voi pitää alakaapeissa.

Vierailija
11/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, seksileluja on nykyisin tosi monella. Itse en ainakaan hätkähtäisi, jos näkisin.

Vierailija
12/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäis muakin! Voi nolaus! :(

Vierailija
13/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jääkaapin korjaajasi tässä! Älä huoli, huolsin samalla vibraattorisi. On ollut selvästi sen verran kovalla käytöllä, että kaipasi vuosihuoltoa.

Terv. Reiska

Vierailija
14/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne oli sellasessa pienessä muovikorissa, kaikki suoraan näytillä. Oliskin ollut kannellinen laatikko :(

Tää nolouden tunne ei vaan mene nyt ohi

Kohta sieltä tulee soitto mikä on jääkaapin tuomio... pakko se on vaan vastata

Vierailija
15/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet sä paikan niille keksinyt:)

Vierailija
16/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä jääkaapinkorjaaja ja sun äitis kokeilee niitä seksileluja yhdessä. Muista sit desinfioida ne ennenkuin käytät niitä taas itse.

Mahtaa mammas saada kunnon kyydit nyt:) Ja hauska korjauskeikka duunarille:)

Fiksaa samalla kummatkin kuntoon.

Vierailija
17/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä runkkari.

Vierailija
18/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :( Mäkin kuolisin häpeästä. Vaikea ihan uskoa, että on edes totta. Kehtaat sen kuitenkin tänne laittaa...? Mä en kehtais, mut mä oonkin aika estoinen.

Vierailija
19/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:43"]

Hävettäis muakin! Voi nolaus! :(

[/quote]

Yhdessä oli vielä anustappi ja yksi oli superiso.... Oliski ollut jotain "perusheppejä" :D

Hemmetin hemmetti mä en oikeesti enää pysty näkemään äitiä tän jälkeen

Ei tuu kyllä nyt töistä enää mitään tänään... naama punasena täällä istun.

Joo ja tuli jo tuomiopuhelu. Jääkaapissa ei vikaa, pistorasiassa vika! Kaikki muut laitteet toimii niin en olis sulaketta osannut epäillä. Korjaaja sanoi että pistoke vaikuttaa ehjältä, mutta pitää vaihtaa josko sillä korjaantuu. Muuten täytyy sähkömies pyytää. Oltiin molemmat äitin kanssa puhelimessa kuin mitään ei olis tapahtunut :D (kuinkas muutenkaan)

Mä hajoon...

Vierailija
20/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:45"]No ehkä jääkaapinkorjaaja ja sun äitis kokeilee niitä seksileluja yhdessä. Muista sit desinfioida ne ennenkuin käytät niitä taas itse.

Mahtaa mammas saada kunnon kyydit nyt:) Ja hauska korjauskeikka duunarille:)

Fiksaa samalla kummatkin kuntoon.

[/quote] XD of course