saako rumien kuvat enemmän tykkäyksiä ja kehuja fb:ssa?
Eräs tuttavani joka on tosi nätti saa aina ihan muutaman tykkäyksen ja sitten jotkut ylipainoiset saavat paljon kehuja, miten kauniita ovat. Tuntuu vähän oudolta ilmiöltä.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:55"]
Musta on säälittävää jos ihmisellä on lähes 400 kaveria Facebookissa ja sit sen päivityksistä ja kuvista tykkää max 10 ihmistä, yleensä 3 tai 5. Mulla on kavereita Facebookissa 40, eikä mukana yhtään sukulaista eikä entisiä luokkakamuja tms. ja mun kuvista tykätään enemmän mitä joidenkin ihmisten joilla satoja kavereita. Eri asia on sitten nää julkkikset, joilla hännystelijöitä Facebookissa ja tykkäävät julkkisten statuksista saadakseen itse "palan kuuluisuutta".
Mutta silti väitän, että keneltäkään ihmiseltä ei löydy montaakymmentä ihmistä joita AIDOSTI kiinnostaa päivitykset ja kuvat. Lähipiiri on lähipiiri, Facebookissakin. Siks en ymmärräkään miksi siellä pitää roikottaa listoilla kaikkia exän siskon ex miehiä, kun ei kuitenkaan kiinnosta edes stalkkausmielessä.
[/quote]
oon miettinyt ihan samaa! Itse siivoilen kaverilistaani säännöllisesti ja poistan ihmiset, joiden kanssa en ole ollut tekemisissä pitkään aikaan.
Enemmänkin liittyy nuo tykkäykset siihen kuinka suosittu on ylipäätään, eli kuinka laajat ihmissuhdeverkostot yms. Ja tietenkin niitä tykkäyksiä tulee varmasti helpommin jos on 500 kaveria kuin 50.
Olen kyllä monesti ihmetellyt miksi joillain aivan upeilla kuvilla on niin vähän tykkäyksiä. Ja jos itse laitan jonkun tosi hyvän kuvan, niin tiedän että lähimmät ystävät kyllä käyvät tykkäämässä, muut tuskin. No onneksi oma elämäni ei ole tykkäyksien varassa :)
Musta on säälittävää jos ihmisellä on lähes 400 kaveria Facebookissa ja sit sen päivityksistä ja kuvista tykkää max 10 ihmistä, yleensä 3 tai 5. Mulla on kavereita Facebookissa 40, eikä mukana yhtään sukulaista eikä entisiä luokkakamuja tms. ja mun kuvista tykätään enemmän mitä joidenkin ihmisten joilla satoja kavereita. Eri asia on sitten nää julkkikset, joilla hännystelijöitä Facebookissa ja tykkäävät julkkisten statuksista saadakseen itse "palan kuuluisuutta".
Mutta silti väitän, että keneltäkään ihmiseltä ei löydy montaakymmentä ihmistä joita AIDOSTI kiinnostaa päivitykset ja kuvat. Lähipiiri on lähipiiri, Facebookissakin. Siks en ymmärräkään miksi siellä pitää roikottaa listoilla kaikkia exän siskon ex miehiä, kun ei kuitenkaan kiinnosta edes stalkkausmielessä.