Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ootteko ikinä nähneet miltä näyttää koronapotilaan hengitys

Vierailija
03.12.2020 |

Ei komeelta katsottavalta. HUSin ylilääkäri Asko Järvisen mukaan (toteama jutussa) suomessakin on kuollut 20-30-vuotiaita ihmisiä koronan vakavaan tautimuotoon. Ihmetellä siis sopii miksi vielä jotkut vertaavat sitä influenssaan... Kuinka moni kaksikymppinen on kuollut influun? Korona on pahimmanlaadun lottoa kuolemasta. joten ei väheksytä sitä.
Tältä näyttää parikymppinen koronapotilas, aika pelottavaa tuo hengitys
https://uusiterveys.fi/talta-nayttaa-koronapotilaan-hengitys-video/

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä vertausta influenssan kuolleisuuteen. Ei influ tapa terveitä 40-50v ihmisiä.

Influenssa itseasiassa tappaa keskimäärin nuorempia ihmisiä kuin korona, joskin koronaan kuolleisuus on korkeampaa.

Mutta influenssaan on ollut rokote iät ja ajat ja on aivan itsestä kiinni ottaako sen. Ja sen on saanut myös perusterve ainakin maksamalla eikä summa suuri ole. Lisäksi influenssarokote jaetaan niin isolle osalle kansasta joka vuosi, ettei sitä ole aivan valtoimenaan liikkeellä ja leviämässä. Ja turha höpöttää, että syöpään ym kuolee joka vuosi enemmän. Syöpä ei tartu.

Influenssarokotteen teho on ollut noin 70%:n luokkaa.

Vierailija
22/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että ilmeisesti valtiovalta ja terveysviranomaise tietävät enemmän kuin me tästä asiasta. Ehkä corona on vakavampi kuin kerrotaan. Ettei paniikkia tulisi, siksi ei kerrota kaikkee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut bakteerin aiheuttama keuhkokuume ja silloin yskin koko yön ja piti olla istuma-asennossa kaiken aikaa. Tavallinen keuhkokuume aiheuttaa tulehduksen vain yhteen paikkaan keuhkoissa. Korona sen sijaan tulehduttaa molemmat keuhkolohkot useasta kohtaa.

Vierailija
24/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettäkää sedulle videoita onko hän valmis pers kärpäs vipeille järjestämään hengitys koneita. taitaa loputkin räkälät mennä konkkaan. yksi kone maksaa 16000e tuskin tuolla 200e sisään pääsyllä maksat yhtäkään konetta. vai maksavatko kärpäset sun lärvin näkemisestä. mene torille kerjäämään

Vierailija
25/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seduli de Pökö on kyllä vähän seonneen oloinen ollut vme aikoina

Vierailija
26/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä vertausta influenssan kuolleisuuteen. Ei influ tapa terveitä 40-50v ihmisiä.

Influenssa itseasiassa tappaa keskimäärin nuorempia ihmisiä kuin korona, joskin koronaan kuolleisuus on korkeampaa.

Korona ei tapa yhtään sen enempää kuin influenssa, jos ja kun sitä ei ole siellä, missä on 84 vuotiaita, ja niin edelleen, eli turha sanoa, että korona tappaa niin kovin, kun se löytyy kuolleesta lähinnä silloin kun on enemmän riskissä muutenkin kuolla. Silloin se on pidettävä lähinnä poissa sieltä, jos tuota pitää välttää.

Edes Euroopan ylikuolleisuus ei juuri nyt ole juuri koholla, jos vertaa esimerkiksi toissavuoteen. Se kyllä on koholla, mutta juuri nyt viikkoylikuolleisuudessa mennään kovasti samoissa, mitä oli talvella 2018.

Jos katsotaan tarkemmin, niin Ruotsissakin kuolleisuus on nyt juuri tällä hetkellä alempaa kuin tavallisesti, ja sama tilanne Suomessa.

Se tulee esille, kun avaat Euromomon Pooled deaths.

Ja jos katsot erityisesti ylikuolleisuusvertailua, huomaa heti ensimmäiseksi siirtää nappula kumulatiivisesta viikkottaisen kohdalle: Silloin kevään tilanne ja silloiset valtavat laitostartuntarypäät minin paikoinkin eivät jää harhaanjohtavasti pohjalle!

Vierailija
27/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulostan aina flunssaisena tuolta. En tiennyt että olin jotenkin erikoinen.

Vierailija
28/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä viisastelijoita riittää.

no, korona korjaa teitäkin sitten aikanaan.

Vierailija
29/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen. Pelistä. Mulla on kuvakin itsestäni. Kuin kala kuivalla maalla ja kärsivä katse. Silti lopeta sekoilu tästä aiheesta ja lässytys kuolemista. Vuosittain kuolee lapsia nuoria influenssan jälkitauteihin ja influenssaan mitä on kuollut someflunssa koronaan.

Vierailija
30/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöhlöt

Vierailija
31/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että ilmeisesti valtiovalta ja terveysviranomaise tietävät enemmän kuin me tästä asiasta. Ehkä corona on vakavampi kuin kerrotaan. Ettei paniikkia tulisi, siksi ei kerrota kaikkee

Se on Suomessa on Korona. Ja usko vaan huuhaaflunssasi vaarallisuuteen.

Vierailija
32/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi flunssalta kuulosti videolla. Miten tuo eroaa koronasta?

niip itsellä on aina tuossa mukana yleensä verisiä ysköksiä.

En tiedä mikä on vialla mut yskän tultuessa ja pitkittyessä yskin aina jonkun jutun auki ja verta vaan valuu. näin on ollut jo kymmenen vuotta.

Vierailija
33/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt, koska olen itse sairastanut. Ei poikennut terveen ihmisen hengityksestä.

Ja sinäkö edustat kaikkia koronapotilaita. Maailmassa on muitakin kuin sinä sinä. Pistää vihaksi tällaiset jutut, kun hyväkuntoisen kuusikymppisten on koronalle menettänyt, joka muuten olisi voinut elää pitkän elämän. Kuinka itsensä ympärille joku voi käpertyä. Eikö ollenkaan seuraa maailman tapahtumia vai onko niin narsistisesti vaurioitunut, että on vain minä itse maapallolla.

Videon potilasko edustaa kaikkia maailman koronapotilaita?

Vierailija
34/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappaahan ja lapsiakin yleensä pari joka vuosi.

Vierailija
35/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia?

Vierailija
36/36 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa että on vaaraksi.