Kim kardashian - Ghettobootyt sheikkaa ja naiset kadehtii
Kommentit (12)
Kyllä mulle ainakin kelpaisi, varmaan aika monelle palstalaisellekin :D
Ne jotka väittää, ettei kelpaisi, puhuvat p*skaa. Piste.
Tuon blogin kirjoittaja on kyllä tyhmä jos kuvittelee jollain kyykyillä naisten saavan tuollaisen perän, kolmessa viikossa vielä ihmeitä, just. Siellä on joku "asiantuntija" linjoilla. Kyllä, saat kyykyillä hieman kokoa takamukseen ja jos oikein kovasti treenaat vuosikausia niin ehkä sitten saatat saada hyvän omenapyllyn. Joillain afrikkalaisilla on luonnostaan, latinoillakin ehkä, suomalaiset ei saa tuollaista kardashianpersettä edes treenillä vaan implantit on ainoa vaihtoehto.
En todellakaan halua tuollaista. Parin vuoden päästä kun tämä hehtaaripersemuoti menee ohi, niin Kimkin peittelee taas ahteriaan.
Voi, voi. Jos tuollaisen takapuolen saaminen on jollekin elämän kohokohta niin aika vähissä on tavoitteet elämässä. Kuka haluaa olla seksiobjekti joillekin idiooteille. Mitä minä saisin siitä, että kaikki sikamiehet kuolaisivat minua? Mieluummin käytän aikani siihen, mikä minua kiinnostaa- matkailu, opiskelu, kavereiden kanssa oleskelu. Samalla tulee karsittua kaikki idiootit puolisoehdokkaista kun ei kukaan sellainen, joka kuolaa tuollaisia tuulitunneleita, valitse minua.
Siis tuohan on rakennettu rasvansiirrolla vyötäröstä (taikka implantit), turha selittää mistään kyykkäämisistä, näkeehän sen sokeakin. Noloa.
Ruipelot kädet ja jalat, jättimäinen perse. Todella kadehdittavaa.
Niinkuin 50 cent sanoi Kimistä osuvasti: "another man's trash is another man's treasure"
Hah, taas se tuli tudistettua - ämmät kateellisena kanssasiskoilleen..
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:26"]
Hah, taas se tuli tudistettua - ämmät kateellisena kanssasiskoilleen..
[/quote]
Ja miten se sinusta ilmenee?