Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen minkä näköisen miehen kanssa haluaisit seksiä?

Vierailija
03.12.2020 |

Pitkän,komean sporttisen jolla olisi iso, max 45v

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä haaveilen n. 45-50-vuotiaasta, miehekkäästä ja vähän sellaisesta rokkarin näköisestä miehestä (tukka pystyssä tai pörrössä, parransänki tai pieni partakin).

Kuvailit juuri minut

Yleensä mun fantasioiden kohteen ulkonäkö vähän vaihtelee, mutta hartiat, käsivarret ja perusolemus olisi hyvä olla sellaiset että mies näyttää jaksavan kantaa mut sänkyyn (/sohvalle / pöydälle / lattialle / minne ikinä ollaankaan juuri sillä hetkellä syöksymässä tyydyttämään himoja). Rinta-, vatsa- ja intiimialueen karvoituksesta suuri plussa. Tiukkaan bodatuista en jostain syystä ole koskaan lämmennyt; mieluummin normaali vartalo. Sellainen sopivan jykevä, jota vasten voi puristautua orkun hetkellä. Ja sellainen syli, että siinä tuntuu turvalliselta keräillä itseään sen orkun jälkeen <3

Vierailija
22/33 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Nuoren, edes vähän treenatun, oikein kovakullisen kaverin kanssa.

Viiskymppiset vatsakkaat ja puolikovat on nähty....

Miksi koet tarvetta ivata viiskymppisiä?

Eihän kukaan ole sinua pakottanut olemaan itseäsi vanhempien miesten kanssa, ihan itse olet sen valinnut.

Joten typerää puhua sitten tuolla tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää, miten naisen persoona ja ulkonäkö korreloi miesmakuun - vai korreloiko?

Kun osa naisista tykkää nallekarhuista ja karvaisista, isoista miehistä joilla on lapiokourat ja turvallisen olon tuova syli, osa taas mallimaisen komeista ja solakoista sileistä miehistä, joku bodareista jne., niin miten nuo mieltymykset korreloi naisen omien ominaisuuksien kanssa, se olisi mielenkiintoista tutkia!

Vierailija
24/33 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan seksiä, raamikas,komea,miehekäs varustettuna kunnon kokosella melalla.

Vierailija
25/33 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, miten naisen persoona ja ulkonäkö korreloi miesmakuun - vai korreloiko?

Kun osa naisista tykkää nallekarhuista ja karvaisista, isoista miehistä joilla on lapiokourat ja turvallisen olon tuova syli, osa taas mallimaisen komeista ja solakoista sileistä miehistä, joku bodareista jne., niin miten nuo mieltymykset korreloi naisen omien ominaisuuksien kanssa, se olisi mielenkiintoista tutkia!

Sekin varmaan vähän vaihtelee mielenmaiseman mukaan. Kärjistetystu on superkauniita naisia, jotka viehättävät ja puuhailevat perusnallekarhujen kanssa joko koska miehen koko ja lempeys viehättää tai vaikka siksi, että pitävät tällaista miestä itselleen helppona, varmana ja luotettavana. Superkaunis voi viehättyä ja puuhailla menestyksekkään, harvinaisen komean miehen kanssa joko koska ovat samanhenkisiä ja viehättää tai vaikka siksi, että on huono itsetunto ja ajattelee todistavan oman kelpaamisensa jonkun ulkonäkö- ja statuskilpailun kanssa.

Ei sitä itsekään aina tiedä/tiedosta miksi joku viehättää, monenlaiset ja -näköiset ihmiset voivat olla karismaattisia tai muuten kiinnostavia. Eikä se millään varmuudella korreloi, että olisi itse huumaavan kaunis (tai ettei voisi olla) kun pitää kauniista miehistäkin tai että on itse pallomaha (tai ettei voisi olla) kun haikailee pallomahamiesten syliin.

N26

Vierailija
26/33 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin mies oli kieltämättä täydellinen. 30v, lähes 2m, treenattu(ei överisti) ja hyvin varusteltu myös. Tumma ja komea. Olen itse aika pieni ja siro ja jotenkin tuollaiset isommat miehet viehättää. Ja oli muutenkin hyvä sängyssä, ihanaa kun mies välillä nostaa syliinsä, oli varsin kiihkeää. Uusintaa odotellessa.

Muuten en välitä mistään pullistelijoista. Ja parisuhteen kannalta ei niin väliä koolla ole. Mutta kivahan se kyllä on sinne miehen isoon syliin painautua. Ja nämä miehet ovat tykänneet myös tällaisista siroista naisista.

Vierailija
27/33 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi kuin Hans Välimäki tai Köpi Kallio niin olisin täysin sulaa vahaa hänen allaan ja toteuttasin miehen hurmmatkin fantasiat ☺️ mutta ei. Oma mies on niin mitään sanomaton vässykkä mutta on sillä onneksi rahaa mitä voin rakastaa😘

Vierailija
28/33 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä haluan sopivasti lihaksikkaan ja pikkasen vaarallisuutta (mutta jota ei tarvitse pelätä) huokuvan miehen kanssa. Seksi tällaisen miehen kanssa on taivaallista, mutta suhteeseen haluan miehen joka on myös älykäs ja kiltti. (eikä yhtään haittaa jos on lihaksikas ja timmissä kunnossa ;-)

Minä olisin älykäs, kiltti, lihaksikas ja hyvinvarustettu, mutta en huoli naista, joka haikailee vieraisiin pikkurikollisten kanssa.

Vierailija
29/33 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei oikeasti ole väliä.

Sen sijaan nämä:

-Kuntovaatimusta sen verran että jaksaa kantaa sänkyyn 53 kg paketin kiimaista naista

-Sinut oman vartalonsa ja seksuaalisuutensa kanssa, terve itsetunto

-molemminpuolinen intohimo kanssani

-Tuoksuu oikealta (vaikein miehelle kun sille ominaistuoksulleen ei voi mitään)

-Ei ole pakko omistaa mitään jäätävää melaa, kun itsekin olen siro ja treenattu, niin kyllä useimmat miehet minut täyttää.

Vierailija
30/33 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä ei oikeasti ole väliä.

Sen sijaan nämä:

-Kuntovaatimusta sen verran että jaksaa kantaa sänkyyn 53 kg paketin kiimaista naista

-Sinut oman vartalonsa ja seksuaalisuutensa kanssa, terve itsetunto

-molemminpuolinen intohimo kanssani

-Tuoksuu oikealta (vaikein miehelle kun sille ominaistuoksulleen ei voi mitään)

-Ei ole pakko omistaa mitään jäätävää melaa, kun itsekin olen siro ja treenattu, niin kyllä useimmat miehet minut täyttää.

Kysymys oli minkä NÄKÖISEN kanssa nainen haluaa seksiä, eli olisit voinut kirjoittaa vain tuon ensimmäisen lauseen tai jättää vastaamatta kokonaan.

Kysymys ei siis ollut ”Nainen, millaisen miehen kanssa haluat seksiä?” vaan minkä NÄKÖISEN miehen kanssa haluaa seksiä.

Vierailija
31/33 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän, hoikan ja jäntevän. Mieluummin vähän karvoja, eikä ainakaan tummaa tuuheaa karvoitusta.

Vierailija
32/33 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä haaveilen n. 45-50-vuotiaasta, miehekkäästä ja vähän sellaisesta rokkarin näköisestä miehestä (tukka pystyssä tai pörrössä, parransänki tai pieni partakin).

Kuvailit juuri minut

Yleensä mun fantasioiden kohteen ulkonäkö vähän vaihtelee, mutta hartiat, käsivarret ja perusolemus olisi hyvä olla sellaiset että mies näyttää jaksavan kantaa mut sänkyyn (/sohvalle / pöydälle / lattialle / minne ikinä ollaankaan juuri sillä hetkellä syöksymässä tyydyttämään himoja). Rinta-, vatsa- ja intiimialueen karvoituksesta suuri plussa. Tiukkaan bodatuista en jostain syystä ole koskaan lämmennyt; mieluummin normaali vartalo. Sellainen sopivan jykevä, jota vasten voi puristautua orkun hetkellä. Ja sellainen syli, että siinä tuntuu turvalliselta keräillä itseään sen orkun jälkeen <3

Suukko poskellesi :) Tiedä vaikka kohtaisimme joskus jossakin, ja saisit minut kiinni kun katselen sinua salaa.

Se nainen, joka kirjoitti tuon lainaamasi viestin

Vierailija
33/33 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Itse tykkään juuri noista karvaisista nallekarhumiehistä turvallisella sylillä. Siinä on vain jotain niin järjettömän kiihottavaa, kun saa leikkiä sellaisen miehekkään karhun kanssa. Karhu antaa myös henkisellä tasolla koko paketin, kun saan tuntea olevani hänen käsissään ikään kuin turvassa jolloin voin unohtaa täysin koko muun maailman ja heittäytyä täysillä seksiin. Miehekkyys kiihottaa; ehkä siinä on jotain sellaistakin kun toisaalta tiedostaa olevansa täysin sen toisen armoilla ja vietävissä. Ja mahtavaa saada iso mies huutamaan oman orkkunsa kourissa :)

Itse olen tällainen 160-senttinen pätkä. En kovin siro, mutta kapeavyötäröinen. Ja se tietty turvallisuudentunne on mulle seksissä ihan a ja o.