Pelkään että en olekaan tyytyväinen uuteen keittiöön.
Siinäpä ongelma. Omakotitalo ja vanha kulahtanut keittiö. Suunnitelmia on tehty mutten uskalla lyödä kauppoja lukkoon.
Mitä jos uudet valkoiset kaapit näyttääkin halvalta kalustelevyltä. Jos yksi iso allas onkin epäkäytännöllinen valinta. Jos keittiö ei aiheutakaan wau-efektiä ja onnen tunnetta vaan huomaan vain epäkohtia.
Vihdoin mieskin on valmis remonttiin mutta nyt minulla on mennyt pupu pöksyyn!
Kommentit (27)
No voi nyt v*ttu, mitkä ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla harmittaa se, että tilasin kaikki kaapinovien kahvat kerralla, en siis ensin tilannut yhtä ja testannut millainen on käytössä. Ovat nätit, mutta kahvan sisäreuna on jotenkin terävä ja ikävän tuntuinen käteen.
Käytännöllisyys, värit ja tyyli sekä lattiamateriaali määrittää pitkälle, jotkin ovenkahvat on helppo vaihtaa hankkimalla samankokoiset.
Joo, mutta kun on jo ostettu ja laitettu paikoilleenkin niin saavat olla
Minulla on keittiössä kaksi isoa allasta. Luksusta, vaikka onkin tiskikone vielä lisäksi.
Kyllä sitä käsitiskiäkin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tykännyt isosta altaasta. Mahtuu tiskaamaan paistinpannut/uuninpellit yms. Ikean iso posliiniallas meillä.
Posliiniallas keittiössä? Toivottavasti et tiputa koskaan paistinpannua tai muuta painavaa sen päälle, posliini kun halkeaa melko helposti.
Täytyy toivoa näin
Vierailija kirjoitti:
Et kai nyt vaan avokeittiötä laita?
Miksei?
Laita yks hyvä kaasukeitin. Ja liesituuletin melkeen kattoon asti .