Mikä avuksi, kun tekee mieli lohturuokaa
Olen juonut teetä, kahvia, vettä. Ketutta ja ärsyttää, takana ihan kamala työpäivä. Olo on ihan kipeä (kuumetta ei kyllä ole), ja ulkona sataa vettä, joten mihinkään lenkille en lähde. MIkä auttaa, etten sorru tuolta ottamaan jotain lohturuokaa itselleni. En tahdo sortua sellaisiin nyt, kun laihdutuskuuri on hyvällä mallilla ja sallin itselleni sen yhden herkkupäivän viikossa, nyt se on säästettävä pääsiäiseksi.
Kiitos avusta.
Kommentit (15)
Syö stevialla makeutettua rahkaa marjojen kanssa.
No ei vaan laita sinne suuhun mitään. Ei siihen ole mitään muuta keinoa.
Kamppailen itse saman asian kanssa. Syön myös väsymykseen, sitä on vielä vaikeampi hallita.
Toi on paha. Mä en meinaa koskaan päästä noista vitutus syömisistä eroon. Mene saunaan tai keksi jotain pitkäkestoista tekemistä.
Keskity hyvään leffaan, lähde pihalle (vaikka sataa), lue kirjaa, harrasta seksiä.. Laita teehen hunajaa.
Purkka suuhun?:-) Siis ksylitolisellainen ja hyvänmakuinen. Itse onnistun välillä välttämään napostelun tuolla konstilla.
Olin iltapäivällä jo puolitoista tuntia ulkona, hunajaa ei ole ja rahkasta melkein oksennan. Mutta ei kai auta, kuin tosiaan alkaa vaikka katsoa jotain elokuvaa, jotain missä ei syödä. helpotti jo vähän, kun sai kirjoitettua asiasta.
Kiitos yrityksistä.
Älä ota mitään suuhunpantavaa, se vain pitää yllä sitä naposteluaddiktiota. Keksi jotain ihan muuta tekemistä. Mene saunaan tai suihkuun, hoida jalkasi ja kätesi, lakkaa kynnet, aloita joku käsityö tai uusi kirja, järjestele valokuvia, soita siskollesi, pese peilit. Mitä vain mikä vie ajatukset pois syömisestä.
En ymmärrä sitä että laihdutetaan, mutta kuitenkin pitäisi koko ajan syödä jotain, ja väen vängellä keksiä jotain sellaista syötävää mikä ei muka lihota. Paljon parempi on opetella siihen, että ne ruoka-ajat on neljä kertaa päivässä, eikä niiden lisäksi syödä ollenkaan. Napostelu on opittu tapa, josta oppii kyllä pois kunhan on kärsivällinen.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 18:58"]
Älä ota mitään suuhunpantavaa, se vain pitää yllä sitä naposteluaddiktiota. Keksi jotain ihan muuta tekemistä. Mene saunaan tai suihkuun, hoida jalkasi ja kätesi, lakkaa kynnet, aloita joku käsityö tai uusi kirja, järjestele valokuvia, soita siskollesi, pese peilit. Mitä vain mikä vie ajatukset pois syömisestä.
En ymmärrä sitä että laihdutetaan, mutta kuitenkin pitäisi koko ajan syödä jotain, ja väen vängellä keksiä jotain sellaista syötävää mikä ei muka lihota. Paljon parempi on opetella siihen, että ne ruoka-ajat on neljä kertaa päivässä, eikä niiden lisäksi syödä ollenkaan. Napostelu on opittu tapa, josta oppii kyllä pois kunhan on kärsivällinen.
[/quote]
Totta! Multa itseltä meni nyt tässä ehkä vähän makeanhimo ja napostelu sekasin. :) t. se joka ehdotti hunajaa
Joo, en aio mitään syödä. Täytyy koittaa keksiä jotain oikeasti kivaa, kun vain tietäisin mitä :) Ei jaksa nyt mitään elokuvaakaan alkaa toljottaa sitten kuitenkaan. Se, kun on yksi asia, johon olen lapsesta asti liittänyt napostelun .
Pilkkoan itselleni iltasin omenanpaloja, syön kourallisen erilaisia pähkinöitä ja välillä sorrun kyllä rusinoihin..
Selätin syömishalun silittämällä :) Vaatepinot ovat nyt kaapissa ja syömishimo tiessään. Kiitos vielä tsemppauksesta.
ap.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 20:32"]
Selätin syömishalun silittämällä :) Vaatepinot ovat nyt kaapissa ja syömishimo tiessään. Kiitos vielä tsemppauksesta.
ap.
[/quote]
Loistavaa! Win-win, ihanat sileät vaatteet, ja hyvä mieli kun voitit kiusauksen. Seuraavalla kerralla se on jo helpompaa. Voit keksiä jo valmiiksi erilaisia puuhia sille varalle kun syömishimo taas iskee. Hyvä sulle!
Ja minulla ei ole yhtään nälkä. Tekee vain mieli syödä :(