Miten kiinteyttää kroppaa KOTONA?
Kertokaahan. En tykkää käydä salilla, en ollenkaan. Kroppa on pientä kiinteytystä kyllä vailla.. Ja millaisia liikkeitä teette takareisille? Mulla on ollut sellainen ongelma vuosia, että teen kaikki liikkeet etureisillä, ja nyt kun olen alkanut tarkastelemaan kroppaani ja huomannut tämän, niin huomaan kyllä epätasapainon.. Etureidet on vahvat ja erottuu selkeästi, takareidet olemattomat ja heikot.
Kuinka useasti teette kotona lihaskuntoa, millaisia liikkeitä?
Kommentit (8)
Treenaan kahvakuulalla kotona monipuolisesti ja käyn juoksemassa
Youtubesta löytyy iso kasa erilaisia ohjevideoita.
Minä ostin kahvakuulan ja katsoin youtubesta ohjeita liikkeisiin. Olen myös käynyt kerran ohjatulla kahvakuulaan tutustumistunnilla. Teen 2-5 kertaa viikossa noin 40min treenin ja hyvin on toiminut kiinteytykseen ainakin minulla!
Mäkään en käy kuntosalilla vaan jumppaan kotona Youtube..videoiden pohjalta n 4 krt viikossa. Valikoima on loputon ja voi valita päivän mukaan mihin haluaa jumppansa painottaa..käsiin, vatsaan, takapuoleen, jalkoihin..
Mäkään en käy kuntosalilla vaan jumppaan kotona Youtube..videoiden pohjalta n 4 krt viikossa. Valikoima on loputon ja voi valita päivän mukaan mihin haluaa jumppansa painottaa..käsiin, vatsaan, takapuoleen, jalkoihin..
Miten kiinteytyminen eroaa perinteisestä laihtumisesta?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 14:06"]
Miten kiinteytyminen eroaa perinteisestä laihtumisesta?
[/quote]
Laihduttaessa lihasmassa vähenee, kiinteytyessä se kasvaa.
Kotona en tee juurikaan kun käyn salilla, mutta netistä, esim. youtubesta, löytyy ihan hyviä videoita ja ohjeita lihaskuntoliikeisiin kotona. Ja kyykky, kyykky ja kyykky on takareisi-persus-osastolle se must.