Tyttö, joka huusi sutta
Draamasarja tanskalaisen uusperheen ongelmista. Kuinka moni on katsonut ja mitä ajatuksia sarja herätti?
Minua ainakin osa kohtauksista ahdisti todella paljon. Hyvin tehdyt draamasarja.
Kommentit (24)
Pikkupojan naamion olisin heittänyt helvettiin saman tien. Ei ihme, että therian-nuorisoa pidetään outona.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, ahdistava sarja. Alleviivaa tilanteiden moninaisuutta ja epäselkeyttä.
Teet mitä teet (vanhempana tai sosiaaliviranomaisena), niin aina teet väärin ja olet vaarassa joutua syytteeseen. Kuka ihme jaksaa tuollaista? En yhtään ihmettele ettei porukat enää hanki lapsia ollenkaan. Vittumainen teinityttö kun saa jotain hullua päähänsä, niin soppa on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerronta olisi voinut olla tiiviimpää ja tuommoinen aineenkirjoittelu olisi sopinut paremmin nuoremmalle lapselle. Lähinnä ärsytti, ettei teini voi sanoa mikä siellä kotona mättää, kun kuitenkin polkaisi pyörät pyörimään.
Mutta hyvä että sarjoja tehdään tälläisistä aiheista myös.
Minua myös rasitti teinitytön tuppisuisuus. Jos on ongelmia ja joku haluaa auttaa, niin miksei voi heti kertoa mikä on ongelma? Ihailen suuresti lastensuojelun (tms.) työntekijöiden kärsivällisyyttä, en pystyisi tuohon ikipäivänä. Heittäisin hanskat tiskiin heti kättelyssä ja jättäisin vaikeat tapaukset oman onnensa nojaan.
Minua myös häiritsee tytön tuppisuisuus ja stailaus. Onko tahallaan valittu jollakin tavalla ärsyttävät vaatteet, kaulalla musta tribaali tyylinen koru ja hiukset rumasti. Ehkä ne on muotia Tanskassa. Mutta ajattelin, että onko tarkoitus että hänestä ei tavallaan pidettäisi liikaa jos ei olisi jotain ärsyttäviä juttua? Äiti on melkonen seksipakkaus. No jatkan katsomista, kolmas osa vasta tulossa.
Minua myös rasitti teinitytön tuppisuisuus. Jos on ongelmia ja joku haluaa auttaa, niin miksei voi heti kertoa mikä on ongelma? Ihailen suuresti lastensuojelun (tms.) työntekijöiden kärsivällisyyttä, en pystyisi tuohon ikipäivänä. Heittäisin hanskat tiskiin heti kättelyssä ja jättäisin vaikeat tapaukset oman onnensa nojaan.