Mikä merkkilaukku menee lapsen/vauvan kanssa?
Olen tässä ostamassa uutta laukkua ja mietin, mikä soveltuisi parhaiten vauvan kanssa menoon. Vaunuihin tulee oma hoitolaukku erikseen roikkumaan, mutta haluaisin jonkun kätevän laukun omille tavaroille esim. kaupunkireissuille.
Olen ajatellut, että jokin olanylimenevä lienee kätevin. Mulberryn Alexa mulla jo on konjakkisena ja Marc Jacobsilta Shiela tote mustana. Ne ehkä soveltuisivatkin asiaan. Monet muut laukkuni ovat enemmän kädessä kannettavia, joten ehkä hankalia vaunujan kanssa.
2000 euroa olisi yläraja hinnalle tällä kertaa.
Ehdotuksia?
Kommentit (7)
Luiskan reppu?
Sua taitaa vähän harmittaa, kun kukaan ei provosoidu? Hyvä mammat!
Jos liikut ulkona vaunujen kanssa eri sääolosuhteissa, niin Vuittonin tummaruutuinen Damier Ebene olisi ainakin säänkestävä koska siinä ei ole vaaleaa helposti likaantuvaa vachetta-nahkaa jossa näkyy kaikki vesipisaroista lähtien, vaan Ebenen kahvat ja hihnat ovat päällystettyä/suojattua nahkaa.
Miten olisi olkahihnallinen Damier Ebenen Speedy, Belmont tai Bloomsbury? Kaikki kivoja malleja :)
Saahan aloittaja haaveilla noista Mulberryistä ja muistakin, ja siitä kahden tonnin budjetista? =) Ei se ole teiltä pois...
Libero-kassi. Onko se tänäkin vuonna sellainen kirkkaan vihreä?
Niin täällä ei todellankaan ole Muru. :) Ja tarkoitus ei ollut provota, vaan ihan tosissani olen. Kiitos asiallisista vastauksista.
Vuittoon kävi mielessä. Muutama näitä löytyykin. Damier kuosi vaan jo vähän kyllästyttää ja logokuosista en pidä. Totta on kyllä, että kestavät menoa tosi hyvin. Yksikin laukku jo 7 vuotta vanha, eikä mitään jälkiä. Reppu ei oikein ole mun tyyliä..
Noi Guccin mallit on vähän plaah, mitä netistä löyty. Tämä ehkä ok http://www.gucci.com/us/styles/323676A2O0N2703#
Heidän laadustaan kyllä tykkään. Mulberry ollut vähän kyseenalainen. Alexa nyt suht ok ollut.
Saa ehdotella lisää! :)
Guccilla on hyviä olkamallisia kasseja "hands free"-tarkoitukseen, Galleria Esplanadin Collage-laukkuliike myy niitä.