Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avautuminen salilla käymisestä ja katoavasta rintavarustuksesta

Vierailija
14.04.2014 |

Siitä asti kun minulle teininä tissit ilmestyi, ovat ne olleet pieni ylpeydenaiheeni. Kivan kokoiset, terhakkaat ja muutenkin nätit. Jotain mihin olla tyytyväinen ison pömpöttävän vatsan ja olemattoman takapuolen ohella.

Kuten voi päätellä, on kroppani myöskin melko epäsopusuhtainen. Olenkin nyt alkanut käymään salilla. Kolme kertaa viikossa, nyt kolmen viikon ajan. Olen keskittynyt pääasiassa keski- ja alakroppaan, sillä koen yläkroppani olevan juuri sopiva. Yhdellä käynnillä keskityn siis käsiin ja kaks muuta kertaa muut.

Ruokailutottumuksia en ole sen kummemmin lähtenyt muuttamaan, koska ne on olleet ihan ok. Mitä nyt syön epäsäännöllisesti, mutta herkkuja olen onnistunut karsimaan! Tavoitteena ei kuitenkaan ole mikään kovin "fitness" olla, mutta olisi kivaa kerrankin olla bikinikunnossa muutenkin kuin rintavarustuksen osalta, eli vatsa olisi ihana saada litteämmäksi ja peppuun edes jotain muotoja.

No nyt tässä kolmen viikon aikana ei ole juuri muuta muutosta näkyvissä (enkä sitä vielä odotakaan, painoluokkia tosin on saanut lisätä), mutta pahin pelkoni tämän kuntoilun osalta näyttää käyneen toteen: tissini ovat pienentyneet :( Ennen sopivat rintaliivit ovat liian isot.

Tiedän että rasvanpoltto ei ole paikallista, mutta käykö tässä nyt tosissaan niin että tulen rintani menettämään? Mites muilla "rinnakkailla" on käynyt saleilun yhteydessä? Kaipaisin kokemuksia ja keskustelua aiheesta!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa te pinnallisia! Itse ainakin urheilen vain ja ainoastaan hyvän olon takia.

Vierailija
22/26 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 10:39"]

No mitä väliä? Jos sulla on pömppövatsa, eikä persettä lainkaan niin mitä iloa niistä tisseistä on? Kun kroppa on kokonaisuutena sopusuhtainen niin ei ne pienentyneet rinnat haittaa. Vai katsotko itse kateellisena rannalla naista jolla on ihan jees tissit, mutta vatsa on iso ja perse roikkuu? Vai naista jolla on pienet, mutta terhakat tissit, peppu kivan pyöreä ja vatsasta kuultaa kevyesti lihakset?Kaikkea ei voi saada, valitettavasti.

Jos sä syöt epäsäännöllisesti, niin ei tuosta salilla käynnistä paljoa iloa kyllä edes ole. Ensimmäisenä ruokavalio kuntoon, niin laihdut ilman sitä liikuntaakin. (Yleensä tämä tarkoittaa vielä kaloreiden nostamista, mutta ruokasisällön parantamista.) Paljon teet aerobista? Sitäkin pitäis ainakin alkuun harrastaa niin saisit vähän paremman startin tohon.

Kuulostaa vähän sellaselta "en tiedä mitä teen, mutta näin kai tää menee" -treenaukselta. Eikä siinä mitään, mutta kerta tuloksia ei näy niin jossainhan se vika on.

[/quote]

Eikö minua siis saa harmittaa että yksi ruumiinosistani, joihin olen ollut täysin tyytyväinen ja olleet vuosien ajan tietyllä tavalla osa identiteettiäni, ovat hyvää vauhtia katoamassa? Jos sinua ei pienet rinnat haittaa, ei se meinaa etteikö minua haittaisi. Totta kai yksi hyvä ruumiinosa on parempi kuin ei yhtäkään hyvää ruumiinosaa.

Harmi kun olen työkoneella niin en viitsi alkaa linkkailemaan mitään vartalokuvia tänne jollainen olisi omaan silmääni ihanteellinen. Ei tosissaankaan ole hakusessa mitään mallia Sanni Hussi tai vastaavaa, paras olisi jos tuo vatsa tuosta pienenisi, ehdoton plussa jos persekin kasvaisi. Tietysti sopusuhtaisuus olisi ihanteellisin kaikista, mutta nykyisellä luustollani melko mahdoton (leveät hartiat, olematon lantio). Näin ollen olisi kiva että kropassani on edes jotain naismaista etten näyttäisi ihan 8-vuotiaalta pikkupojalta. En kuitenkaan mikään lauta tahdo olla.

Tiedän että rinnat ovat rasvakudosta joka lähtee rasvaprosentin pienentyessä eikä tälle juuri mitään voi, lähtee jos lähtee. Pelottaa vain pahin mahdollinen skenaario että lopareissa rintani ovat poissa mutta vatsa pysyy. Noh, onneksi myös on saatavilla hyvännäköisiä silikonejakin jos tilanne menee niin epätoivoiseksi.

"Jos sä syöt epäsäännöllisesti, niin ei tuosta salilla käynnistä paljoa iloa kyllä edes ole."

Tuloksia ei näillä syömistottumuksilla ehkä ole yhtä nopeasti ja yhtä paljon odotettavissa, eikä minulla ole vuosien treenikokemusta tai personaltrainereiden tietämystä, mutta ihan maalaisjärjellä ajateltuna jos entinen sohvaperuna joka herkutteli harva se päivä, lisää kulutustaan ja vähentää herkkujen syömistä, niin pakostihan se jossain näkyy. Kommentistasi sai kuvan että jo tässä ajassa olisi pitänyt enemmänkin muutoksia olla nähtävissä?

Harrastan aerobista siinä määrin että salilla poljen myös kuntopyörää/juoksen juoksumatolla. Kunhan kelit tästä paranevat niin voisin taas kokeilla lenkkeilyä, tosin sen suhteen en voi lupailla mitään koska se on tylsintä ikinä ja polveni reistailevat.

[/quote]

Tuota, tissit jollekin näin kova ylpeydenaihe ja tärkeä osa identiteettiä? Huhhuh, naiset eivät koskaan lakkaa hämmästyttämästä minua...

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuota, tissit jollekin näin kova ylpeydenaihe ja tärkeä osa identiteettiä? Huhhuh, naiset eivät koskaan lakkaa hämmästyttämästä minua...

M29"

Katsotaan kun temmisi koko pienenee puolella tuletko sitten vielä huutelemaan.

Vierailija
24/26 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itslläni tissit pienentyneet ehkä kupin tai kahden verran 10 kilon laihdutuksesta, mutta läskinäkin rinnat olivat pienet muuhun kehoon suhteutettuna, joten näytän kuitenkin paremmalta nyt hoikempana ja pienempirintaisena. Itselläni ongelmaksi on alkanut muodostua peppu, se on kiinteämpi ja terhakkaampi kuin ennen treenausta, mutta rasvan vähentyessä pakaroiden sivuille on tullut ärsyttävät lommot. Haluan pyöreän, kiinteän ja sopivan pehmeän pepun ilman mitään inhottavia kuoppia sivuilla!

Vierailija
25/26 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rintojen pienentyminen riippuu kyllä ihan tosiaan ihmisestä. Joillain lähtee, joillain ei. Mutta kun kokemuksia kysyit, niin itse olen laihduttanut tässä vuoden aikana n. 8 kiloa normaalipainon sisällä, siitä ehkä puolisen vuotta nostellut ns. raskaita painoja salilla (mikä näkyy aika kivasti kropassa), ja mun kuppikoko on aika lailla pysynyt samana - 70D -> 65E, toki vähän liivimerkistä riippuen. 

Vierailija
26/26 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 11:59"]

Itslläni tissit pienentyneet ehkä kupin tai kahden verran 10 kilon laihdutuksesta, mutta läskinäkin rinnat olivat pienet muuhun kehoon suhteutettuna, joten näytän kuitenkin paremmalta nyt hoikempana ja pienempirintaisena. Itselläni ongelmaksi on alkanut muodostua peppu, se on kiinteämpi ja terhakkaampi kuin ennen treenausta, mutta rasvan vähentyessä pakaroiden sivuille on tullut ärsyttävät lommot. Haluan pyöreän, kiinteän ja sopivan pehmeän pepun ilman mitään inhottavia kuoppia sivuilla!

[/quote]

Oon huomannut että mulla on tulossa tää sama lommo-ongelma! Jotenkin törkeen ja aika maskuliinisen näköistä. Mikäköhän ko. ongelmaan auttasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän