Haluatteko, että mies vetäytyy nopeasti pois seksin jälkeen
vai oletteko mielellään sisäkkäin ja sylikkäin kauan?
Mä en yhtään pidä siitä, että mies pumppaa ja "pusertaa viimeiset tipat" huolellisesti perille siemensyöksyn jälkeen, tulee sellainen omituinen "minuun tyhjennytään" -olo. Mitä te ajattelette?
Kommentit (18)
No jos ei ole mikään kovin hankala asento niin tykkään että jäädään siihen ja sisäkkäin vielä halimaan, tuntikin siinä saattaa mennä fiilistellessä ja silitellessä
Me leikimme doggystyleä ja lauettuaan mies juuttuu kiinni minuun ihan niin kuin koirakin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:05"]No jos ei ole mikään kovin hankala asento niin tykkään että jäädään siihen ja sisäkkäin vielä halimaan, tuntikin siinä saattaa mennä fiilistellessä ja silitellessä
[/quote]
Tunti, ihanaa :) Mutta, öö... lakanat?
Vetäydyn yleensä laukeamisen jälkeen, kun vaimon on helpompi nielaista sen jälkeen.
Riippuu tilanteesta. Välillä hyvän ja mukavan rakastelun päätteeksi saatetaan olla sisäkkäin pitkä tovi. Joskus taas jätetään sisälle laukeaminen väliin ja mies tulee vatsalle/selälle. Näin tapahtuu tosin enää hyvin harvoin, ehkä niissä hätäsissä ja rävelletyissä pikapanoissa.
Tykkään, että hetki tasaillaan hengitystä sisäkkäin ja sitten vieretysten maaten silitellään ja höpötellään niitä näitä. Kovin kauaa en kyllä viitsi olla käymättä pesulla, yleensä lähdetäänkin siitä sit pesulle, pisulle ja tupakille :)
Min exä lähti nousi heti ja yritti puhua jostakin säästä, yritti kääntää puheenaiheen johonkin , tuli aina syyllinen olo, ihan kun olisin tehnyt jotain laitonta ...
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:05"]Tahdon olla hetken lähekkäin, tuntuu pahalta jos miehellä on kiire pois. Hellyys on minulle tärkeää.
[/quote]
Mä en tarkoitakaan seksin jälkeistä silittelyä ja läheisyyttä, se on kivaa ja siitä pidän, vaan juuri sitä laukeamisvaiheen "loppupumppausta" Äh, en osaa oikein selittää...
ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:05"]Tahdon olla hetken lähekkäin, tuntuu pahalta jos miehellä on kiire pois. Hellyys on minulle tärkeää.
[/quote]
Mä en tarkoitakaan seksin jälkeistä silittelyä ja läheisyyttä, se on kivaa ja siitä pidän, vaan juuri sitä laukeamisvaiheen "loppupumppausta" Äh, en osaa oikein selittää...
ap
[/quote]
Vastaanpa sitten vielä uudelleen :D Minä nautin siitä kun mies saa, "rysäyttää" pari kertaa oikein antaumuksella ja sitten pitelee ja painautuu henkäilemään. Antaahan hänkin minun laueta kaikkine selän venkoiluineni, miksi tuntisin pahaa oloa siitä että hän "tyhjentyy" minuun.
T. 8
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:05"]No jos ei ole mikään kovin hankala asento niin tykkään että jäädään siihen ja sisäkkäin vielä halimaan, tuntikin siinä saattaa mennä fiilistellessä ja silitellessä
[/quote]
[/quote]
No vastatkaa ny tähän ettekä vaan peukuttele?!
Kun vetäydyn ulos naisesta, laitan talouspaperia heti tulpaksi, ettei valu lakanalle.
Sitten rauhassa lepäillään ja silitellään.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:05"]No jos ei ole mikään kovin hankala asento niin tykkään että jäädään siihen ja sisäkkäin vielä halimaan, tuntikin siinä saattaa mennä fiilistellessä ja silitellessä
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lakanat voi vaihtaa, aasi.
Kondomit käytössä. Mies heittää kumin pois ja halaillaan.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 23:42"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lakanat voi vaihtaa, aasi.
[/quote]
Eli jos harrastaa seksiä päivittäin, vaihtaa lakanat joka päivä?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 00:38"]Kondomit käytössä. Mies heittää kumin pois ja halaillaan.
[/quote]
Silloinhan tuo tilanne on erilainen: ei tyhjennytä naiseen vaan kondomiin. Mutta siis kätevää ja siistiä toki.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 00:38"]Kondomit käytössä. Mies heittää kumin pois ja halaillaan.
[/quote]
Silloinhan tuo tilanne on erilainen: ei tyhjennytä naiseen vaan kondomiin. Mutta siis kätevää ja siistiä toki.
Tahdon olla hetken lähekkäin, tuntuu pahalta jos miehellä on kiire pois. Hellyys on minulle tärkeää.