Teitkö lapsen ääliömiehelle?
Tiedän erään nuoren naisen, joka lyhyen suhteen jälkeen pamahti paksuksi pettävälle ja valehtelevalle miehelle. Olitko se sinä? Kaduttaako?
Kommentit (25)
Outo kysymys. Ei se silloin ääliö ollut kun lapsi tehtiin.
Siitä tuli ääliö paljon myöhemmin. Nyt tapaa lastaan joka toinen viikonloppu. Ikävää.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 11:07"]
Toivottavasti aloittaja ja kaltaisensa eivät hankkisi lapsia ollenkaan. Nauttikaa te lapsistanne joilla on kyky hoitaa ja rakastaa, huolimatta siitä oliko se vahinko vai suunniteltu, ääliön vai ei.
Aloittajan geenit eivät sietäisi siirtyä enää kuin maan multiin.
[/quote]
Auts, nyt taisi kolahtaa... :)
Hävettääkö olla ikuisesti sidottu ääliömieheen?
[/quote]
Idiootti, minä olen hetero mies! :D Yhä vakuuttuneempi olen siitä, että sinun ei pitäisi milloinkaan jatkaa geneettistä perimääsi.
En tehnyt. Hyvä mies on. Tietenkin. Ne ääliöt on vain hurvittelua varten ;)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 11:13"]
Toivottavasti aloittaja ja kaltaisensa eivät hankkisi lapsia ollenkaan. Nauttikaa te lapsistanne joilla on kyky hoitaa ja rakastaa, huolimatta siitä oliko se vahinko vai suunniteltu, ääliön vai ei.
[/quote]
[/quote]
Idiootti, minä olen hetero mies! :D Yhä vakuuttuneempi olen siitä, että sinun ei pitäisi milloinkaan jatkaa geneettistä perimääsi.
[/quote]
Niin varmaan...
[/quote]