Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teitkö lapsen ääliömiehelle?

Vierailija
14.04.2014 |

Tiedän erään nuoren naisen, joka lyhyen suhteen jälkeen pamahti paksuksi pettävälle ja valehtelevalle miehelle. Olitko se sinä? Kaduttaako?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tunnusta... :D

Vierailija
2/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin nopsasti ja pam! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä, mutta tein abortin. Ja miehestäkin pääsin onneksi eroon.

Vierailija
4/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tää ei tehnyt aborttia... 

Vierailija
5/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustakaa pois... Ja miesten nimet myös :)

Vierailija
6/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mun mies on ihana! Ja arvaa mitä! Se ei ikinä petä! Voitko kuvitella! Pilasin sun täydellisen maailman nyt sillä et johonkin MIEHEEN voi oikeesti LUOTTAAAAA!!! SIIS OMG!

Vierailija
7/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla myös naimisissa ääliömiehen kanssa... Kaduttaako vielä enemmän? 

Vierailija
8/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olin minä, en ole enää nuori :)

Mutta sanoisin, että ei kaduta! Koska todennäköisin vaihtoehto vahinkovauvalle huijaavan ääliömiehen kanssa olisi mun kohdallani ollut lopullinen lapsettomuus, ei kunnon miehen kanssa hankittu suunniteltu lapsi. Olen tosi onnellinen, että mulle tuli vielä mahdollisuus saada vauva, mielummin vaikka sitten tuon miehen kanssa kuin ei ollenkaan.

Vierailija
9/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:23"]

Mutta sanoisin, että ei kaduta! Koska todennäköisin vaihtoehto vahinkovauvalle huijaavan ääliömiehen kanssa olisi mun kohdallani ollut lopullinen lapsettomuus, ei kunnon miehen kanssa hankittu suunniteltu lapsi. Olen tosi onnellinen, että mulle tuli vielä mahdollisuus saada vauva, mielummin vaikka sitten tuon miehen kanssa kuin ei ollenkaan.

[/quote]

Eli ennemmin huijaava mulkkuisä kuin normaali lapsuus lapselle? 

Vierailija
10/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tein lapsen ääliönaiselle. Terkkuja vaimolle vaan.

Vierailija
11/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sitä sitten itse ole ollut ääliö, jos tekee lapsen ääliön kanssa. Mutta en ole.

Vierailija
12/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:23"]

[/quote]

Eli ennemmin huijaava mulkkuisä kuin normaali lapsuus lapselle? 

[/quote]

Yksin - tai yhteishuoltajaperheessä kasvaminen on nykyään ihan normaali lapsuus.

Isä voi olla oikein hyvä ja rakastava isä lapselle siitä huolimatta, että olisi äitiä kohtaan pettävä häntäheikki ja kumppanina kelvoton.

Vierailija
13/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin tämä ketju todistaa, ei lapsia hankita lasten takia vaan jotain tarvetta täyttämään äidin elämässä. Ensin leikitään nukeilla, sitten vauveleilla ja taas hoivavietti tyydyttyy ja urasuunnitelmatkin selkeytvät samalla.

Sitten ihmetellään, että mihin se mies meni eikä oteta huomioon, että lapsi perii (myös) tämän ääliömiehen valtavan fiinit geenit. Elatusta ei tarvitse nykypäivänä onneksi miettiä kun sen hoitaa viime kädessä sossu.

Vierailija
14/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, näin tapahtui. Ei kaduta, olen onnellinen lapsestani. Olen hyvissä väleissä lapsen isän kanssa. Kaikki elämässä ok, joten onko sulla vielä muuta kysyttävää?

Vierailija
15/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 09:14"]

Niin kuin tämä ketju todistaa, ei lapsia hankita lasten takia vaan jotain tarvetta täyttämään äidin elämässä. Ensin leikitään nukeilla, sitten vauveleilla ja taas hoivavietti tyydyttyy ja urasuunnitelmatkin selkeytvät samalla.

Sitten ihmetellään, että mihin se mies meni eikä oteta huomioon, että lapsi perii (myös) tämän ääliömiehen valtavan fiinit geenit. Elatusta ei tarvitse nykypäivänä onneksi miettiä kun sen hoitaa viime kädessä sossu.

[/quote]

Selitäpä nyt se ajatuskuvia, miten lapsia hankittaisiin lasten takia? Mä oon hankkinut lapsia siksi, että musta tuntui siltä, että haluan perheen. Jotkut voi esittää jotain hirveän muka-punnittuja syitä lasten hankkimiselle ("kyllä me ihan lapsen takia hankittiin tämä lapsi, kun meistä tuntui, että juuri meille oli tulossa tällainen mahtava persoona"), mutta oikea syy lapsen hankkimiselle on halu lisääntyä ja siirtää perimäänsä eteenpäin. Mä pyyhin perseeni tuollaisella "me hankittiin lapsi lapsen takia" -lässytyksellä.

Vierailija
16/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin pitkään hyvän isän lapsilleni ja aviomiehen itselleni

Vierailija
17/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 09:21"]

Kyllä, näin tapahtui. Ei kaduta, olen onnellinen lapsestani. Olen hyvissä väleissä lapsen isän kanssa. Kaikki elämässä ok, joten onko sulla vielä muuta kysyttävää?

[/quote]

On kysyttävää. Hävettääkö olla tyhmä?

Vierailija
19/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein lapset itselleni. En ääliömiehelleni :P

Vierailija
20/25 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aloittaja ja kaltaisensa eivät hankkisi lapsia ollenkaan. Nauttikaa te lapsistanne joilla on kyky hoitaa ja rakastaa, huolimatta siitä oliko se vahinko vai suunniteltu, ääliön vai ei.

Aloittajan geenit eivät sietäisi siirtyä enää kuin maan multiin.