Taidan olla aika outo? (Seksikumppaneiden määrä)
Olen 24, nainen, ja olen harrastanut seksiä 5 miehen kanssa... Tuostakin määrästä kaksi olisi voinut jäädä välistä näin jälkeenpäin ajateltuna. Yhtäkään yhden illan juttua ei ole takana, eikä tule olemaan, en ikinä haluaisi seksiä vieraan ihmisen kanssa, jota kohtaan en tunne mitään muuta kuin hetken huumaa.
En ole uskovainen, tupakoin, juonkin. Räikeää kananpersetukkaa tai tatuointeja ei tosin löydy, koulujakin on käyty, ei lapsia, joten ei kovin palstan "white trash" myöskään :D
Mutta joku minussa kai on nykymittapuulla vikana kun ei tällä ikää löydy jo kymmeniä seksikumppaneita
Kommentit (67)
Mulla ikää 35v. Kaksi seksipartneria ollut. Eka oli ensirakkauteni.ja toka nykyinen aviomieheni jonka kanssa viisi lasta. Joskuspidän itseäni outona.
Itse olen 43-vuotias ja seksiä 10 eri miehen kanssa(pisin liitto 11 vuotta). Häpeän pientä lukua.
Mulla oli 23v saldona 1.
Sitten siitä tuli ex ja minä aloin bilettää. Eli jos ap:ta huolestuttaa määrä eikä laatu, niin vielähän tuossa on aikaa kokea vaikka mitä, ennenkuin perheen perustaminen tulee ajankohtaiseksi ja pitäis valita siihen vakikumppani.
Minä taas näen tuon paljona. Mulla ei ole vieläkään viittä kumppania, vaikka olen jo 38v ja mies.
Todella säälittävä aloitus, noin nuori ja noin MONTA seksikumppania. sitten vielä esität että olisi jotenkin vähän... Horo. T: sama ikä ja YKSI seksikumppani
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 00:57"]
Siis jos olet maannut 5 viiden miehen kanssa, niin inhottavaa lutkailuahan se on. Eikä sitä muuta muuksi se, että joku on huorannut vielä enemmän.
Yksi (aviomies) on sopiva lukumäärä seksikumppaneita kunnolliselle naiselle.
[/quote]
Ja 0 naista on oikein sopiva määrä sinulle.
- 24v
- 5 seksikumppania
- Luulee olevansa erikoinen ja omistavansa paljon vähemmän seksikumppaneita kuin muut
- Todellisuudessa monella on tuon ikäksenä ollut vasta 0-3 seksikumppania