Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla aika outo? (Seksikumppaneiden määrä)

Vierailija
14.04.2014 |

Olen 24, nainen, ja olen harrastanut seksiä 5 miehen kanssa... Tuostakin määrästä kaksi olisi voinut jäädä välistä näin jälkeenpäin ajateltuna. Yhtäkään yhden illan juttua ei ole takana, eikä tule olemaan, en ikinä haluaisi seksiä vieraan ihmisen kanssa, jota kohtaan en tunne mitään muuta kuin hetken huumaa.
En ole uskovainen, tupakoin, juonkin. Räikeää kananpersetukkaa tai tatuointeja ei tosin löydy, koulujakin on käyty, ei lapsia, joten ei kovin palstan "white trash" myöskään :D

Mutta joku minussa kai on nykymittapuulla vikana kun ei tällä ikää löydy jo kymmeniä seksikumppaneita

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 v  ja 3 seksikumppania. Ikinä ei ole tarvinnut puutteessa olla. Mulla on ollut hyvä ja tyydyttävä seksielämä koko aikuisikäni. Ehkä olen vähään tyytyväinen tai sitten minulla on ollut tuuria ja kohdalleni on sattunut asiansa osaavia ja oppimiskykyisiä miehiä.

Vierailija
42/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 12:11"]

Mulla oli 23v saldona 1.

Sitten siitä tuli ex ja minä aloin bilettää. Eli jos ap:ta huolestuttaa määrä eikä laatu, niin vielähän tuossa on aikaa kokea vaikka mitä, ennenkuin perheen perustaminen tulee ajankohtaiseksi ja pitäis valita siihen vakikumppani.

[/quote]

Ihan kuin minun näppikseltäni. Onnekseni löysin aviomieheni 30-vuotiaana, joten voin kuvitella kumppaneiden määrän olevan laskettavissa kahden käden sormin, vaikka saattaa se olla pari enemmänkin. Yhden yön juttuja taisi olla kolme, muiden kanssa harrasteltiin useamminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 26v ja vain 2. Haluaisin noita enemmän mutta baarissa kukaan ei noteeraa minua, vaikka sanotaan, että sieltä kaikki naiset saavat seuraa! Tämä on minusta todella noloa :(

Lisäksi olen alkanut huomata että olen jo sen verran 'vanha' että vientiä ei olis sitäkään vähää, miehet kattelee teinityttöjä. Eli en oikein ymmärrä miten joillain voi olla kymmenittäin miehiä.

Vierailija
44/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yksi ja sama kuinka monta on ollut, kunhan ei ala hurskastelemaan jos jollain on ollut niitä kumppaneita enemmän. Ja sama toimii kääntäen, jos niitä kumppaneita on ollut paljon, ei pienempää määrää tarvitse kauhistella ja voivotella. Tuo määrä on jokaisen ihmisen oma asia, eikä sillä pidä olla enää tänä päivänä mitään merkitystä. Toisilla on voimakkaampi vietti kuin toisilla, eikä sen pidä olla syy tuomita ketään. Sama jos tuomitsisi ihmisen vaikka siitä, ettei pidä suklaasta. 

Vierailija
45/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tasa-arvo on ny todella saavutettu. dynaamisen nykynaisen merkki on 100 panoäijää. Ja ylärajaahan ei ole, kuka pistää parhaimaksi, miten olis semmonen 10 000 miestä näin alkuun ,ku täytyyhän sitä kokemusta olla hankittuna ennen ku se oikea sieltä löytyy.

Vierailija
46/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 v. nainen, seksikumppaneita 40. Onhan noita ollu ja monia juttuja kadunkin. Olisi kiva sanoa että olen ollut vain kahden kanssa.

Vierailija
47/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaisin elää entisaikaan, kyn silloin sai ja kuuluikin olla se yks kumppani vain. Nyt on tabu ja synti kokemattomuus sekä jos omistaa heikon libidon.

Vierailija
48/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa outoa. Mä olin 21, kun menetin neitsyyteni ja olen ollut sängyssä vain sen yhden kanssa. Täytän kohta 23. Mikä sun pointtisi edes on?

Vierailija
49/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti täs ketjussa taitaa olla se, et oot normaalimpi jos olet 20 ja ollut vaikka 50 kanssa kuin se, että olisit kolmekymmentä ja neitsyt ?

Vierailija
50/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v ja vain yksi petikumppani :) nykyinen aviomieheni.

Vierailija
51/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 15:43"]

Pointti täs ketjussa taitaa olla se, et oot normaalimpi jos olet 20 ja ollut vaikka 50 kanssa kuin se, että olisit kolmekymmentä ja neitsyt ?

[/quote]

Normaalista en tiedä. Keskiverrompi ehkä.

Vierailija
52/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v ja kumppaneita 3.

Vierailija
53/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 14:13"]

Minä 26v ja vain 2. Haluaisin noita enemmän mutta baarissa kukaan ei noteeraa minua, vaikka sanotaan, että sieltä kaikki naiset saavat seuraa! Tämä on minusta todella noloa :(

Lisäksi olen alkanut huomata että olen jo sen verran 'vanha' että vientiä ei olis sitäkään vähää, miehet kattelee teinityttöjä. Eli en oikein ymmärrä miten joillain voi olla kymmenittäin miehiä.

[/quote]

Ne mun tuntemat naiset jolla on ollut kymmenittäin seksikumppaneita keräsivät ne ennen kuin täyttivät 25. Suurin piikki siinä 19-22-vuotiaana. 

Vierailija
54/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehukaa nyt vähä toista ku on ymmärtäny säästää pietarille tuhkakuppia :)

Vierailija
55/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 14:13"]

[/quote]

Ne mun tuntemat naiset jolla on ollut kymmenittäin seksikumppaneita keräsivät ne ennen kuin täyttivät 25. Suurin piikki siinä 19-22-vuotiaana. 

[/quote]

Joo, baareista on varmaan turha etsiä seuraa yli-ikäisen. Näkeehän sen, että porukka, joka siellä käy on juuri 18 vuotta täyttäneitä. ..

Vierailija
56/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä kenelle te kerrotte noita seksikumppanien määriä?? Ihanko te illanistujaisissa kavereiden kesken kerrotte kenellä ollut ja kuinka monta?

Vierailija
57/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 16:23"]

Mä en ymmärrä kenelle te kerrotte noita seksikumppanien määriä?? Ihanko te illanistujaisissa kavereiden kesken kerrotte kenellä ollut ja kuinka monta?

[/quote]

Kavereiden kanssa, kun näkee monta kertaa viikossa, aika hyvin on perillä heidän asioistaan. Usein on samassa illanviettopaikassa, kun kaveri lähtee miehen kanssa. Seuraavana päivänä kysellään, miten ilta jatkui. Jollekin voi tulla tekstiviestiä säädöltä ja sitten keskustellaan siitä... jne. Määriäkin on laskettu yhdessä. Joskus on selvinnyt, että moni on ollut sängyssä saman tyypin kanssa. Kerran porukasta kolme olivat maanneet saman tiedekunnan jäsenen kanssa. Lisäksi tulee selville miesten maine sekä sänkytaidot ja koot. Tauditkaan eivät ole tabu.

Vierailija
58/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: 34 v., seksikumppaneita YKSI, jonka kanssa olen nykyisin naimisissa (seksiä kyllä oli hänen kansssaan myös ennen avioliittoa). En ole uskovainen enkä mikään "hissukka". Olen bilettänyt ja kännäillyt nuorena ihan siinä kuin muutkin.

Vierailija
59/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kumppania tuon ikäisenä on kylläkin paljon. Kevytkenkäinen?

Vierailija
60/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minusta ole mitenkään hirveän vähän.. Todellakaan. Ei se ole törkeän paljonkaan, mutta enemmän kuin monilla muilla. Hassua, että luulet omistavasi vähemmän seksikumppaneita kuin muut...

Et ole erikoinen, olet ihan tavallinen ja on paljon ihmisiä, joilla on vähemmänkin seksikumppaneita kuin sinulla tuohon ikään mennessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi