Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla aika outo? (Seksikumppaneiden määrä)

Vierailija
14.04.2014 |

Olen 24, nainen, ja olen harrastanut seksiä 5 miehen kanssa... Tuostakin määrästä kaksi olisi voinut jäädä välistä näin jälkeenpäin ajateltuna. Yhtäkään yhden illan juttua ei ole takana, eikä tule olemaan, en ikinä haluaisi seksiä vieraan ihmisen kanssa, jota kohtaan en tunne mitään muuta kuin hetken huumaa.
En ole uskovainen, tupakoin, juonkin. Räikeää kananpersetukkaa tai tatuointeja ei tosin löydy, koulujakin on käyty, ei lapsia, joten ei kovin palstan "white trash" myöskään :D

Mutta joku minussa kai on nykymittapuulla vikana kun ei tällä ikää löydy jo kymmeniä seksikumppaneita

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi. Nämä ovat vain arvovalintoja. Ihmiset ovat erilaisia ja arvostavat eri asioita. Et ole sen kummoisempi kuin kukaan muukaan.

Terv. 22-v, 4 seksikumppania mutta loppupeleissä se ei ole kenenkään muun kuin minun oma asiani!

Vierailija
2/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 vuotta ja 4 seksikumppania, enkä koe olevani mitenkään outo. Etkä ole sinäkään ap :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v ja yksi kumppani (jonka kanssa kylläkin kuusi vuotta yhdessä). Ei hätää, olet ihan normaali! :)

Vierailija
4/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole outo. Eiköhän tuo ole aika normaali määrä. Minä olen 27, eikä minulla ole kuin yksi seksikumppani ja neitsyyskin meni vasta 25-vuotiaana. Se alkaa olla jo outoa, mutten silti jaksa miettiä erityisyyttäni. Ketä kiinnostaa muiden seksielämä.

Vierailija
5/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 23v ja vain yksi seksikumppani, kuudes vuosi yhdessäoloa meneillään.

Vierailija
6/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olet maannut 5 viiden miehen kanssa, niin inhottavaa lutkailuahan se on. Eikä sitä muuta muuksi se, että joku on huorannut vielä enemmän.

Yksi (aviomies) on sopiva lukumäärä seksikumppaneita kunnolliselle naiselle.

Vierailija
7/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, et sinäkään ole ollenkaan outo! :)

Vierailija
8/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo, koska olet tyhmä ja vertailet itseäsi muihin :)

Vierailija
9/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

52v ja 5 kumppania. Akateeminen koulutus ja kolme lasta. Toinen avioliitto menossa.

Vierailija
10/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneiden määrällä ei ole mitään merkitystä loppupeleissä. Niin kauan kuin osaa arvostaa itseään. Tämä pätee nyt ihan jokaiselle.

T. myöskin 1 kumppani, enkä moralisoi ketään.

Vierailija
11/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 46v. ja seksikumppaneita 1 eli mieheni, jonka kanssa olen ollut jo 30 vuotta.

Ollaan molemmat outoja, ap! :)

Vierailija
12/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa pohtia tuollaista!

Vierailija
13/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan oli jossain tutkimus että suomalaisen naisen seksikumppanien määrä on 12. Täällä av:lla keskimäärä tuntuu olevan lähellä sataa. Mitähän se kertoo, täällä taitaa käydä tavallista kaduntallaajaa nymfompaa porukkaa.

Vierailija
14/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa vaan onnellisia te, joilla sitä seuraa riittää.On nuoriakin ihmisiä joista vastakkainen sukupuoli ei ole kiinnostunut.

Vierailija
16/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 15:37"]

Mä taas haluaisin elää entisaikaan, kyn silloin sai ja kuuluikin olla se yks kumppani vain. Nyt on tabu ja synti kokemattomuus sekä jos omistaa heikon libidon.

[/quote]

Ennen sitä naitiin ihan samalla tavalla kuin nykyäänkin. Kulissit oli toista, kun oltiin jumalaa pelkääviä, mutta kun toisten silmä vältti, heinäladossa pöllysi heinät kun piika sai kyytiä. 

Sori, mutta te heikon libidon omistajat pidätte sitä häpeää ihan oman päänne sisällä. Joo, nykyään on ok harrastaa vaikka mitä, mutta ei se yksi ja ainoa kumppani vieläkään väärin ole. Nyt sitä itseluottamusta vain kehiin.

Vierailija
17/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 15:37"]

Mä taas haluaisin elää entisaikaan, kyn silloin sai ja kuuluikin olla se yks kumppani vain. Nyt on tabu ja synti kokemattomuus sekä jos omistaa heikon libidon.

[/quote]

Ennen sitä naitiin ihan samalla tavalla kuin nykyäänkin. Kulissit oli toista, kun oltiin jumalaa pelkääviä, mutta kun toisten silmä vältti, heinäladossa pöllysi heinät kun piika sai kyytiä. 

Sori, mutta te heikon libidon omistajat pidätte sitä häpeää ihan oman päänne sisällä. Joo, nykyään on ok harrastaa vaikka mitä, mutta ei se yksi ja ainoa kumppani vieläkään väärin ole. Nyt sitä itseluottamusta vain kehiin.

[/quote]

Tällä palstalla tunnutaan välillä tuomitsevan vähän kokemusta omaavat. Tai ainakin he ovat tosi tylsiä tyyppejä :( ja ihannoidaan kaikkea s/m henkistä.

Vierailija
18/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minäkin outo? Olen 20v, yksi seksikumppani, joka oli nainen, joka seurusteli miehen kanssa:D itsekään en ole lesbo tai mitään, siinä vain kävi niin ;D

Vierailija
19/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaa hyvin nykymaailman arvoja: ihminen kokee itsensä vialliseksi, kun on seksikumppaneita vain muutama. Mitä helvettiä? Kysynpä vaan.

Narsistinen, hedonistinen hybris on sitä, että kielletään eikä lainkaan tunnisteta syvimpiä tarpeita ja tunteita.

Vierailija
20/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kerryttänyt yhden yön suhteiden määrää enää vanhemmalla iällä vai onks pelkästään parikymppisten juttuja nää joka vkl baaripanot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä