Kustannuksellani yritettiin lavastaa onnettomuus
Vapisen vieläkin tunnemylläkästä, tämä siis tapahtui noin tunti sitten.
Ajoin pienellä lähikadulla hyvin hiljaista vauhtia, oliko syytä ajaa hiljaa, sen voi jokainen kohta päätellä itse. On hyvin liukas keli, juuri ennen ajamaan lähtöäni totesinkin keskustelukumppanilleni että liukasta on, hän myönsi asian itsekkin kauhistellen.
Lähdin ajamaan, sanomattakin on selvää että on erittäin pimeää, katulamppujen huono kunnossapitokin aiheuttaa haasteita.
Lähestyin risteystä, asuintalokaduilla ollaan, näin naisen risteyksessä paikallaan, hyvin tumma hahmo, ei heijastimia, ei lamppua. Hyvin vaikeasti huomattava mutta huomasin kyllä, katsoin toiseen suuntaan valmiina ylittävään risteävän tien niin tuo nainen suorastaan hyppäsi ajoradalle auton eteen. Ajoin niin hiljaa että auto kyllä pysähtyi mutta jouduin selkeästi väistämään ja muuttamaan ohjausta ja jouduin hätätilanteeseen.
Aukaisin auton ikkunan koska ajattelin että kuitenkin se on lapsi ja hyvin vaarallista tuollainen.
Hoi sanoin, erittäin liukasta, nyt on syytä olla erittäin varovainen, hädintuskin sain autoni pysäytettyä, olkaa varovainen!
Kauhea huuto. So ma lin ainen alkoi aivan raivona huutaa minulle. F UCK YOU, F UCK YOU aivan silmittömästi huusi. Pelkäsin että käy kimppuun, oli aivan raivona ja siis ei mitenkään itse hän joutunut edes väistämään ja oli ehtinyt jo toiselle laidalle. Huusi kyllä aivan raivona ja pelästyin pahoin, tuli kohti nyrkkiään huitoen sillain altapäin vielä että ajattelin että jotenkin tottunut noin nyrkillään huiskimaan. Ei mitään valoja, heijastimia ja ihna päättömästi ryntäsi auton eteen, tosi vaarallista ja ajattelinkin että näki että tulen hiljaa niin yrittikö jäädä jotenkin tahalleen alle korvausten ja kipurahojen toivossa. VAROKAA!