Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sertralin

Vierailija
13.04.2014 |

Minulla todettiin juuri keskivaikea masennus, siihen määrättiin tuota Sertralinia. Minkälaisia kokemuksia käytöstä? Pelkään että tekee ihan zombiksi...miten paljon haittavaikutuksia kellekin aiheuttanut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kohta 10kk syönyt sertralinia ja ei ole valittamista. Ei tee zombiksi, mutta totta kai leikkaa tunteiden ääripäitä. On kuitenkin oikeasti auttanut ja pitää mielen tasaisempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä zombipuheet oikein tulee?

Vierailija
4/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan oli sellainen tunne kuin olisi ollut kännissä ilman humalaa. Sellainen jännän tutkainen oli - kun päätä käänsi, niin maisema tuli laahaten perässä. Vaihtuivat Venlafaxiiniin (jonka olen jo lopettanut).

Vierailija
5/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan oli sellainen tunne kuin olisi ollut kännissä ilman humalaa. Sellainen jännän tutkainen oli - kun päätä käänsi, niin maisema tuli laahaten perässä. Vaihtuivat Venlafaxiiniin (jonka olen jo lopettanut).

Mulla sama. Mitään apua en siitä saanut. Kun aloitin käytön, lopetin liikuntaharrastuksen ja etäännyin kavereista. Vaikka ennen lääkkeen aloittamista minusta tuntui etten ole masentunut, vaani ongelmana ovat erilaiset pelkotilat, aloituksen jälkeen minusta tuli masentunut, olo paheni ihan jäätävästi, mutta päätin että annetaan nyt tälle mahdollisuus. Puolen vuoden jälkeen, jona aikana muutuin siis ihan vihannekseksi, päätin itse omatoimisesti lopettaa eikä lääkärikään sitten enää vastustellut. Ja tuo oli tosiaan karmeaa, että maisema tuli laahaten perässä kun silmiä käänsi. Ei tod. sopinut mulle.

Vierailija
6/12 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt muita ennen tätä?

Vierailija
7/12 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nousee jos ei ole tarkkana, mutta niin se tekee muutenkin.

Vierailija
8/12 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaa tunteet, mikä voi joillekin tietty olla hyväkin. Itse mieluummin ottaisin ne kamalat tunteet, koska se tasaa sitten myös ne positiiviset. Seksielämä luultavasti loppuu, sillä vie pois kiihottumista ja kyvyn orgasmiin. Voi viedä terää muiltakin aisteilta, esim. haju ja maku.

Kokeile ja tarkkaile yhteistyössä lääkärin kanssa onko enemmän haittaa vai hyötyä. Ota heti käyttöön myös muut tavat kohdata hankalat ajatuksesi, aloita terapia, kirjoita päiväkirjaa, ulkoile, tai jos olet ihan lamaantunut niin pakota ajatuksesi hyväksyviksi, nyt on tällaista ja se on ok, muutaman kuukauden päästä tai vuoden päästä taas jotain muuta. Aina ei tarvitse jaksaa.

Vierailija
9/12 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppui. Hyvä vai huono? Päätä ihan itse se.

Vierailija
10/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lääke

Vierailija
11/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on olla Sertlaliiniä jo jonkun ajan ja on ihan töysin turha... niin toimimaton kuin vaan voi olla😣😣

Vierailija
12/12 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pieni annos nosti selkeästi mielialaa, mutta niin näköjään painoakin, tajusin eilen paisuneeni 7 kiloa kahdessa kuukaudessa joten lopetan lääkityksen ja alan liikkua enemmän. Myös libido täysin kateissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä