Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ovat kertakäyttökamaa

Vierailija
13.04.2014 |

Deal with it.

t. Menestyjä

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poikaparka. Kuka hirveä nainen on tehnyt sulle pahaa?

Vierailija
2/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olisit mulle kertakäyttökamaa samoin kuin muutkin ihmiset. Mulle on aivan sama, mitä ajattelet asiasta. Mielipiteilläsi voi olla mulle vain jokin koominen arvo.

T: toinen menestyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain miehet kelpaa sulle pidempään suhteeseen. Ootko varma, että oot bi, kun vaikutat niin selvästi olevan homouden suuntaan kallellaan? Käyttääkö naiset siis sua humalassa hyväkseen? Laita stoppi tollaselle ja kerro reilusti olevasi homo. Kenenkään ei tarvitse antaa kaikille.

Vierailija
4/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on ihan uusiokäyttökelvollisia kunnes synnyttävät. sen jälkeen ei kannata kenenkään enää yrittää :)

Vierailija
5/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:47"]

Vain miehet kelpaa sulle pidempään suhteeseen. Ootko varma, että oot bi, kun vaikutat niin selvästi olevan homouden suuntaan kallellaan? Käyttääkö naiset siis sua humalassa hyväkseen? Laita stoppi tollaselle ja kerro reilusti olevasi homo. Kenenkään ei tarvitse antaa kaikille.

[/quote]

Kuka puhui aloittajan olevan mies?

Vierailija
6/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mut ei kaikille miehille. Se riippuu enemman persoonasta kuin sukupuolesta. On monia naisia, jotka kayttavat miehia haikailemattomasti hyvakseen.

Vierailija
7/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaisella on jotain sellaista, mitä heteromies haluaa. Pilluvalta on absoluuttinen totuus.

Vierailija
8/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Niin miehetkin niille jotka käyttävät ihmisiä omien mielihalujensa täyttämiseen. Minä valitsen itse ihmiset jotka saavat käyttää minua ja silloin sitä kutsutaan ystävyydeksi.

Vierailija
9/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen illan ripulipläjäykset ovat laskeneet provojen tason näin alas.

Vierailija
10/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:47"]

[/quote]

Kuka puhui aloittajan olevan mies?

[/quote]

Eli inhoat omaa sukupuoltasi, voi raasu. Polttamalla sillat olet ihan ypöyksin. Miehet ei symppaa sua eikä naisetkaan. En tiedä, missä mielessä se on "menestymistä". Valaise toki.

Vierailija
11/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyjä av:lla = iltavuorossa oleva lähihoitaja.

Vierailija
12/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipipää, pipipää! Ihmiset haluavat toistensa hyväksyntää ja hellyyttä sekä pysyviä ihmissuhteita. Paitsi pipipäät.

Vierailija
13/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, kaikki seurustelukumppanini ovat halunneet kanssani naimisiin ja ilmoittaneet haluavansa vanheta kanssani. Ja olenkin ollut naimisissa jo toistakymmentä vuotta. Aikamoinen kestoversio siis. Jonkinlainen luonnonoikku ilmeisesti mielestäsi, ap?

Vierailija
14/14 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahhah hahhahhaaa!!!!!

Kyllä, ap, kyllä, sinulle me olemme.