Naiset ovat kertakäyttökamaa
Kommentit (14)
Sä olisit mulle kertakäyttökamaa samoin kuin muutkin ihmiset. Mulle on aivan sama, mitä ajattelet asiasta. Mielipiteilläsi voi olla mulle vain jokin koominen arvo.
T: toinen menestyjä
Vain miehet kelpaa sulle pidempään suhteeseen. Ootko varma, että oot bi, kun vaikutat niin selvästi olevan homouden suuntaan kallellaan? Käyttääkö naiset siis sua humalassa hyväkseen? Laita stoppi tollaselle ja kerro reilusti olevasi homo. Kenenkään ei tarvitse antaa kaikille.
naiset on ihan uusiokäyttökelvollisia kunnes synnyttävät. sen jälkeen ei kannata kenenkään enää yrittää :)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:47"]
Vain miehet kelpaa sulle pidempään suhteeseen. Ootko varma, että oot bi, kun vaikutat niin selvästi olevan homouden suuntaan kallellaan? Käyttääkö naiset siis sua humalassa hyväkseen? Laita stoppi tollaselle ja kerro reilusti olevasi homo. Kenenkään ei tarvitse antaa kaikille.
[/quote]
Kuka puhui aloittajan olevan mies?
Niin, mut ei kaikille miehille. Se riippuu enemman persoonasta kuin sukupuolesta. On monia naisia, jotka kayttavat miehia haikailemattomasti hyvakseen.
Heteronaisella on jotain sellaista, mitä heteromies haluaa. Pilluvalta on absoluuttinen totuus.
Totta. Niin miehetkin niille jotka käyttävät ihmisiä omien mielihalujensa täyttämiseen. Minä valitsen itse ihmiset jotka saavat käyttää minua ja silloin sitä kutsutaan ystävyydeksi.
Eilisen illan ripulipläjäykset ovat laskeneet provojen tason näin alas.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:47"]
[/quote]
Kuka puhui aloittajan olevan mies?
[/quote]
Eli inhoat omaa sukupuoltasi, voi raasu. Polttamalla sillat olet ihan ypöyksin. Miehet ei symppaa sua eikä naisetkaan. En tiedä, missä mielessä se on "menestymistä". Valaise toki.
Menestyjä av:lla = iltavuorossa oleva lähihoitaja.
Pipipää, pipipää! Ihmiset haluavat toistensa hyväksyntää ja hellyyttä sekä pysyviä ihmissuhteita. Paitsi pipipäät.
Kumma juttu, kaikki seurustelukumppanini ovat halunneet kanssani naimisiin ja ilmoittaneet haluavansa vanheta kanssani. Ja olenkin ollut naimisissa jo toistakymmentä vuotta. Aikamoinen kestoversio siis. Jonkinlainen luonnonoikku ilmeisesti mielestäsi, ap?
Buahhah hahhahhaaa!!!!!
Kyllä, ap, kyllä, sinulle me olemme.
Voi poikaparka. Kuka hirveä nainen on tehnyt sulle pahaa?