Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen mikä asento on lemppari

Vierailija
02.12.2020 |

Missä asennossa saat parhaiten onko parempi naida hitaasti vai nopealla temmolla

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieheni panee lusikassa ja käsi pillussa klitoriksella - aivan järkttävät orgasmit, kun kalu osuu g-pisteeseen (kai!) sqirttaan aina, ja pillu supistelee niin, ettei loppua näy..

Vierailija
2/30 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-asento, eli minä solmittuna käsistä ja jaloista sänkyyn, mies nuolee, vibraa ja nai minua ilman että voin estellä mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään eniten hitaasta, vähiten nopeasta mutta sekin tuntuu oikealla hetkellä hyvälle. Lempiasento on se kun makaan kyljelläni ja mies tavallaan saksetusasennossa ja kannattelee päällimmäistä jalkaani samalla.

Vierailija
4/30 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada takaapäin rinnat alhaalla peppu pystyssä. Alkuun hitasti kiusoitellen ihan huulilla sitten nopeammin ja kovempaa syvälle. Takuu varma iso O aina.

Vierailija
5/30 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähäri, takaapäin kontillaan tai maaten, lusikassa, kyljellään naamat vastakkain, ratsain... Kaikki asennot ovat ihania, mutta seisten takaapäin on huippu. Muissa asennoissa pääsen kyllä lähelle orgasmia, mutta tuossa tuntuu niin hyvältä että mä vaan tulen, en voi estää tai pitkittää. Mies ei edes pysty tekemään siinä kovin pitkää liikettä, mutta muna osuu just johonkin täydelliseen kohtaan.

Vierailija
6/30 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen varustuksen koosta. Jos on iso, niin kaikki asennot on tosi jees. Jos taas on ns. varttikulli, niin sitten annan miehen pelkästään nuolla ja se on sitten siinä.

Vierailija
7/30 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehen varustuksen koosta. Jos on iso, niin kaikki asennot on tosi jees. Jos taas on ns. varttikulli, niin sitten annan miehen pelkästään nuolla ja se on sitten siinä.

Joo, paljon on koosta kiinni. Pituus ja paksuus on tärkeää, että osuu oikeisiin paikkoihin ja venyttää kivasti. Keskikokoinen riittää, jos ratsastan ja hieron klitorista samalla, mutta jää kaipaamaan sitä täyttymyksen tunnetta kullin venyttäessä pillun pohjukkaa. Asento kuin asento on nautinnollinen, jos on oikean kokoinen iso kulli. Ja tietysti on kiva, jos asennossa mies ylettyy sormettamaan, vaikka voin sen toki itsekin tehdä.

Vierailija
8/30 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän mittainen on tuo ns varttikulli?

Vierailija
9/30 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään olla päällä. Saa domoida ja määrätä tahdin ;) Lusikkaan on ihana lopettaa ja rakastan nukkua sisäkkäin, siitä on myös luonteva jatkaa jos vielä haluttaa.

Vierailija
10/30 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 15senttiset se on sitten siinä

Vierailija
11/30 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus on mulle ihan ykkönen. Mies joko makuulla tai istumassa. Tuossa asennossa mies pääsee kaikkein syvimmälle, kulli hieroo ihanasti klittaa joka työnnöllä ja miehen kädet on vapaat tekemään mitä haluaa. Tulen tuossa joskus jo muutamassa sekunnissa, ja orkku on aivan jär-je-tön.

Vierailija
12/30 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton suosikki on takaapäin, niin että ylävartalo alhaalla ja peppu oikeen pystyssä, siihen vielä miehen vähän rajummat otteet ja omat sormet klitalle. Meteli nousee ja lähes aina todella voimakas orkku.

Vierailija
13/30 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartti metristä, eli 25 cm. Vakiovarustus vauvapalstalla.

Vierailija
14/30 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 15senttiset se on sitten siinä

Ymmärsikö Jonnet esitetyn kydymyksen?!

Vierailija
15/30 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioseksissä lähetyssaarnaaja pidin tai en. Muutoin kenties joko satulasssa tai takaapäin.

Vierailija
16/30 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioseksissä lähetyssaarnaaja pidin tai en. Muutoin kenties joko satulasssa tai takaapäin.

Surullinen tilanne avioseksissä.

Vierailija
17/30 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullinen tilanne avioseksissä.

Myönnän.

Vierailija
18/30 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla avioseksissä takaapäin, ettei tarvitse nähdä aviomiestä, eikä aviomies pääse koskettelemaan minua liikaa. Voin rauhassa keskittyä kuvittelemaan siihen jonkun muun. Muunlaista seksiä minulla ei ole nii en osaa sanoa pitäisinkö muista asennoista.

Vierailija
19/30 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla avioseksissä takaapäin, ettei tarvitse nähdä aviomiestä, eikä aviomies pääse koskettelemaan minua liikaa. Voin rauhassa keskittyä kuvittelemaan siihen jonkun muun. Muunlaista seksiä minulla ei ole nii en osaa sanoa pitäisinkö muista asennoista.

Muuten sama paitsi valitsen satulan. Voin kontrolloida tilannetta paremmin ja mies pääsee koskettamaan vielä vähemmän.

Vierailija
20/30 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä alle 20 cm, se on sitten vaan kielet tai sormet.