Pieni rintaisista ja siroista naisista tykkäävät miehet ovat kuvottavia.
Kommentit (28)
Isot löysät läskipussirinnat ovat kuvottavat. Hyväkuntoisella tiukkakroppasella naisella ei ole isoja rintoja, ellei ole silikonia täytteenä.
Tää provo on ollut täällä jo aikaisemminkin, ja provoksi todistettu :)
Ap, ilmeisesti et ole siro ja olet iso rintainen? Mikä tekee sinusta sitten vastakkaisen sukupuolen silmissä ei-kuvottavan? Miksi sinua edes mietityttää miesten mielipide?
ap, käypä lukemassa wikipedista mitä pedofilia tarkoittaa.
Hah hah hah hah :D
Ap:lla ollu tylsää. Yritäpä seuraavan kerran keksiä hieman vähemmän läpinäkyvä provo.
Älä taas jaksa. Laihduta tai mee puhumaan jollekin ongelmistasi.
Raskasta on elämä, jos tuollaisestakin on heti kuvotukset päällä.
Minusta on ainakin kivaa, että mieheni pitää vartalostani. - n 38
Samat t: nainen 46 vuotta ja hänen nuorempi miehensä.
Isovittuiset kateelliset horot hiljaa!
En tiedä mutta en tunne yhtään miestä joka haaveilisi tai haluaisi pikkutissisen, siis aikuista miestä, teineistä en tiedä!
Onko rintainen joku lintu? Pieni sellainen?
Minun mieheni tykkää pienirintaisista ja siroista naisista, eikä hän ole kuvottava.
Itse olen muuten siro, mutta isorintainen. Nobody's perfect.
Entäs isorintaisista ja siroista naisista tykkäävät? Onko nekin jotain fiilejä?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:48"]
En tiedä mutta en tunne yhtään miestä joka haaveilisi tai haluaisi pikkutissisen, siis aikuista miestä, teineistä en tiedä!
[/quote]
Jassoo, no Pamela Anderson olisi sitten oikea vaihtoehto tuntemillesi fiksuille miehille vai mitä? oletko kysynyt niiltä superfiksuilta kaverimiehiltäsi mitä he tuumaisivat jos kaikille meille pienirintaisille laitettaisiin silikonit Tallinnassa ja Suomen valtio maksaisi tämän toimenpiteen kaikille työttömille pienirintaisille ikään kuin lääkärikäyntinä? oletteko koskaan miettineet miksi Hollywoodin julkkismiehet lopulta kyllästyvät kumitissien puristeluun ja menevät pettämään jonkun ns. tavallisen pienirintaisen ei julkkisnaisten kanssa? koska haastatteluissa ovat sanoneet että aidot rinnat ovat pehmeät, kun taas kumitissit ovat täysin erilaiset ja kaikki eivät kiihotu jatkuvasti kovista jättikumitisseistä, paitsi tietysti sinä ja ystäväsi. Jos tälle linjalle oikeasti lähdettäisiin niin itse kyllä vaatisin sitten myös miehille Sixpack-leikkausta eli laiheliineille ja makkaramahoille asennettaisiin sixpackit valtion toimesta etenkin rannoilla naisille olisi ilo katsella sellaisia miehiä makkaramahojen sijasta! näin ollen miehet saisivat katsella silikoonibimboja myös. Toivottavasti ystävilläsi on jo sixpackit ja naama kunnossa että on varaa valittaa vai suostuisivatko he tähän leikkaukseen meidän naisten iloksi? Mutta olisiko tämä sitten ihanne-elämää kumminkaan? tuskin.
Onko siro ja pienirintainen nainen vienyt miehesi?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 18:50"]Pedofiliaa, hyi.
Pienirintainen on yhdyssana, vitun provo (paska sellainen).
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 18:50"]Pedofiliaa, hyi.
[/quote]
Ja?