Mitä posti sekoilee?
Olen odottanut Cubuksen pakettia, aamulla vielä oma postissa luki että on tänään perillä ja seurantatiedotkin oli että rekisteröity siellä sun täällä ja nyt siellä lukeekin että lähetys ei ole saapunut postille?
Sähköpostin seurantalinkistä menin katsomaan ja siellä luki että pakattavana.
Kommentit (17)
No jos on vielä Cubuksella pakattavana niin ovat varmaan sieltä antaneet postille sinun seurattavaksesi väärän lähetyksen tiedot, eli sekoilijja on Cubuksen päässä.
Mullekin tuli viesti, että asiakkaan kanssa sovittu koska paketti tuodaan , eipä ole kukaan sopinut mitään minun kanssa , olen tilannut kotiinkuljetuksen.
Vierailija kirjoitti:
No jos on vielä Cubuksella pakattavana niin ovat varmaan sieltä antaneet postille sinun seurattavaksesi väärän lähetyksen tiedot, eli sekoilijja on Cubuksen päässä.
Voi olla näinkin, mutta Posti ryssii jatkuvasti vähän joka rintamalla. Jengiä irtisanotaan ja osinkoja silti jaetaan entiseen malliin. Huh, huh.
On se sitten mahtanut joku täällä päin tilata vaatetta, koska tuossa naapurikunnan lajittelussa oli viimeisin havainto aamulla kun katsoin. Toisekseen tarkistin, että cubukselta on tullut maanantaina, että tilaus on lähetetty.
apvierailija kirjoitti:
On se sitten mahtanut joku täällä päin tilata vaatetta, koska tuossa naapurikunnan lajittelussa oli viimeisin havainto aamulla kun katsoin. Toisekseen tarkistin, että cubukselta on tullut maanantaina, että tilaus on lähetetty.
Posti kaatuu jouluna omien irtisanomistensa alle.
Naurettava lafka.
Posti sekoilee tätä nykyä ihan urakalla.
Kotiin tilatut paketit ajaa suoraan noutopisteeseen vaikka on sovittu, että jätetään ovelle ilman kuittausta. Kun onnistuin saamaan chattiin vihdoin yhteyden ja miksi näin tehdään, niin asiakaspalvelija vastasi nauruhymiön kera, että kuskilla on ollut este. Tätä nyt tapahtunut lähemmäs kymmenen kertaa.
Kysyin asiaa aiemmin myös julkisesti heidän facesivuilla niin kehottivat olemaan vielä asiakaspalveluun yhteydessä ja poistivat julkaisun.
Mulle tuli vasta naapurin kirje sairaalalta. Odotin itsekin lääkärin soittoaikaa ja vasta silloin tajusin tarkistaa onko mennyt oikeaan osoitteeseen.
Naapurien laskuja, lehtiä ja kiinapaketteja tulee.
Muutama itse lähetetty kirje on kadonnut. Yksi palautui tahallisen ruhjotun näköisenä seikkialtuaan pari viikkoa ja päällä lappu, että meni yli mittojen. Ei mennyt.
Saataisko me joukolla jotain tehtyä tälle???
Kukas se tämän suunnan ministeri olikaan?
Lähetin synttärikortin maanantaina Tampereelta, se oli perillä seuraavan viikon tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Lähetin synttärikortin maanantaina Tampereelta, se oli perillä seuraavan viikon tiistaina.
Siis Tampereelta Hämeenlinnaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Tampereelta Hämeenlinnaan.
Lähetä ensi vuoden synttärikortti jo nyt.
Minä olen tilannut kotiinkuljetuksen ja aina on tullut kotiin. Muutaman kerran olen nukkunut niin sikeästi että en tiedä oliko lähetys oven takana mutta viestiä tuli että pitää hakee postin pisteestä.
Lapseni kummi (asuu toisessa kaupungissa) tilasi lapselleni joululahjan, ja laittoi vastaanottanan osoitteeksi minun osoitteeni. Paketti meni ensin hänen lähipostiinsa. Kummi sai paketin kuitenkin käännettyä meille (omapostista piti ensin poistaa joku suosikkipostitoimisto -juttu). Seurantatietojen mukaan paketin olisi jo eilen pitänyt olla meidän kaupungissamme, mutta vieläkään ei ole meille tullut tietoa, mistä sen voisi noutaa.
Lisää huippu juttuja postilta. Lapselle tilattu pankkikortti 3vkoa sitten. Tarkoituksenahan on että kortti ja tunnusluku saapuvat erikseen, tänään tulivat molemmat yhtäaikaa. Tunnusluvun piti tulla jo saman viikon aikana kun kortti tilattu. Onneksi ollut rehellinen tai ajattelematon postipoika, kun pankin nimissä kaksi kirjettä tullut samalle henkilölle, joista toisessa selvästikin on kortti.
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on nopeaa toimintaa, kun Postista on kyse.
Moi! Sä tilaat, mä sekoilen.
t. Posti
Postilla pitäisi olla systeemissään myös kysymys, mikä on asiakkaalle sopiva "korvaava toimituspiste", jos se ykkösvaihtoehto on täysi. Vaihtoehtoja pitäisi voida laittaa ainakin 3. Pitäisi olla myös vaihtoehto: "Jätetään paketti odottamaan, kunnes tilaa vapautuu toivotusta noutopisteestä."
Nuo liian kaukaa noudettavat paketit kuormittavat järjestelmää ihan turhaan, koska ihmisillä ei useinkaan ole mahdollisuutta hakea sitä pakettia sieltä kaupungin toiselta laidalta yhtä pian kuin toivomastaan noutopisteestä.
Mun paketin oli noutanut jo joku muu prisman noutopostilokerosta. Onneks oli rehellinen ja soitti. Olis voinu lähteä liitämään. Toki vieläkin odotan, että Mighty Posti sen mulle asti hoitaa. VMP.