Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuka nyt ottaa just kaljaa ???
Kommentit (4)
Maistuu hyvältä pitkän kuivan kauden jälkeen. Ja ei, mulla ei ole pientä lasta, enkä ole ollut raskaana - ei vaan ole maistunut koko keväänä ja alkukesänä.
Työt alkais ensi viikolla ja nyt sit teki mieli siideriä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mut jos ottaisin ni en todellakaan notkuisi av-palstalla!!!
(rupes toi kuopuksen nukutus ottaan niin paljon päähän, että kun taisto oli ohi, päätin " palkita" itseni miehekkäästi kaljalla)
Alue: Aihe vapaa
Just 5 menossa ja hyvää on,nam!