Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ruokaa, jonka syömistä on melkein mahdotonta lopettaa?

Rousk rousk
02.12.2020 |

Minulla se on hapankorppu. En voi ostaa niitä ollenkaan, koska olen ihan holtiton rouskuttaja. Voi mennä puoli pakettia helpostikin kerralla.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porokylän Leipomon kilon lanttu- lohi-, liha- ja ahvenkukot. Menee koko kilon jööti kerralla "maistellessa"

Vierailija
42/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervaleijona-pastillit (ne sokeripäällysteiset askissa), herkkujuustot, graavi lohi, pannukakku+hillo, joku hyvä tuorejuusto+suolakeksit...jne

Nyt joulun alla tietenkin tulee heti mieleen kinkku. Sitä voisin syödä vaikka kuinka paljon, silloin kun se on just tullut uunista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pensasmustikoita! Harmi kun ovat niin kallita. 

Vierailija
44/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki ruoka, välillä ihan ihmettelen, että olen kaikesta syömisestä huolimatta jopa hoikka (160cm/49kg).

Kalliiksihan tämä tulee, että kun ostan ruokaa ja valmistan sen, niin syön kaiken 1-2 päivässä. Eilen esimerkiksi tein perinteistä makaronilaatikkoa (400g makaronia & 500g jauhelihaa) ja puolet siitä meni yhdellä istumalla. Samoin käy kaikkien ruokien kanssa, esim. viime viikolla ostin 500g joulukinkkua ja kaikki meni kasvisten kera iltapalana, kuten esim. 1kg lammaspaisti riittää tasan kahdelle päivälle ja 400g seitiä menee helposti perunoiden ja salaatin kanssa yhdellä aterialla. 

Pitäisi varmaan vaan alkaa tekemään jotain pahoja ruokia, jotta ei tulisi syötyä kuin vaan nälkäänsä eikä niin nautinnosta, mutta oudolta se sellainenkin ruoanlaitto tuntuisi. En kyllä kehtaa koskaan alkaa seurustella, kun syön kuin talviunille menevä karhu.

Vierailija
45/45 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurajuusto. Ja nimenomaan Aura, ei muut sinihomejuustot. Aina menee kerralla haarukoiden se pala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan