Onko teillä ruokaa, jonka syömistä on melkein mahdotonta lopettaa?
Minulla se on hapankorppu. En voi ostaa niitä ollenkaan, koska olen ihan holtiton rouskuttaja. Voi mennä puoli pakettia helpostikin kerralla.
Kommentit (45)
Sopivasti etikkainen kaaliraaste. Joskus tarjoavat pitseriassa sitä alkusalaatiksi, voisin syödä sitä niin paljon että pitsaa ei tarvitsisi ottaa ollenkaan. :)Teen sitä myös itse kotona.
Itsetehdyt sämpylät. Ei tarvita kuin vehnäjauhoja,kauraleseitä,sulaa,kuivahiivaa ja vettä niin ..pulassa ollaan. Siihen vielä kunnon voita.Melkein joka päivä. Taikina kohoomassa seuraavaksi päiväksi. Kiva pötsi nyt.
No voisi ajatella että suolaiset pähkinät ja limonadin kehä on melko kyltymätön. Rasvaisista sipseistä tai makeutusaineilla enemmän kyllästetyyt elintarvikkeet ko genressä ovat enemmän sellainen leffahetken nauutinnon takaaja ja siihen lisäksi vielä energiajuoomia että alkaa oikein kunnolla hyperventiloimaan ja kyselemään vierestäistujilta että "mä en yhtään pysty keskitttymäään tähän leffaan että eiks nää ole jo kerran kuollu täs leffassa mitä ne vielläki hilluu tuolla, mulla on mennyt nyt ihan täysin ohi".
Vierailija kirjoitti:
Itsetehdyt sämpylät. Ei tarvita kuin vehnäjauhoja,kauraleseitä,sulaa,kuivahiivaa ja vettä niin ..pulassa ollaan. Siihen vielä kunnon voita.Melkein joka päivä. Taikina kohoomassa seuraavaksi päiväksi. Kiva pötsi nyt.
Mitä toi sula on?
Mulla on yksi paha intohimo, keitetty pasta eli makaroni. Sekaan suolaa ja hiukan voita. Sitä en voi syödä tarpeeksi. Voisin syödä sitä kylmiltään paljain käsin (mikä karsea mielikuva!) Siksi pysyn kaukana siitä ja kippaan sen lopun roskiin kun toiset on syöneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi sula on?
Oisko suola.
Sipsit ja popcorn, niitä tulee syötyä just sen verran kuin on pussilla kokoa tai poppareita on tullut valmistettua. Sipsejä ostan tämän takia noin kaksi kertaa vuodessa 75 g pussin :D Poppareita taas teen melko usein.
Toinen on jäätelö. Se on mun mielestä paras herkku, mutta sen täytyy olla suht laadukasta.
Kolmas on Pandan sellaiset karkit, joissa on salmiakkilakritsia sisällä ja paksu valkosuklaakuorrute päällä. Onneksi myydään pienissä pusseissa, koska se hupenee alta aikayksikön.
Voileipäkeksit ja tomaatin makuinen sulatejuusto, voisin elää tällä yhdistelmällä!
Creme Bonjour with Parmesan tuorejuusto
Minulla on erittäin hyvä ruokahalu, ja syön pieniä annoksia kerralla. Joitakin hedelmiä saatan syödä maun vuoksi enemmän, esim. hyviä omenoita tai mandariineja. Kesällä myös itse pomittuja marjoja voin syödä paljon kerralla. Itse leivottu tuore leipä on myös sellainen, että nälkäisenä tulee kiusaus syödä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mochi jäätelö.
Ei kiitos!
Valkosipulisuolakurkku ja popparit.
Uunissa paistettu sellainen valkosipulipatonki, pakaste. Kitalaki kipeenä, mut pakko syödä vaan lisää.
Cream crackerit juustolla
Hapankorput
Chocolate chip-cookiet ja kesällä tuoreet herneet. Voisin syldä molempia kunnes halkean.
Fazerin sininen. Kun ottaa yhden palan on saatava toinen ja kolmas....
Suolapähkinät, varsinkin pistaasipähkinät. Niitä menee helposti koko pussi kerralla. Siellä joukossa on aina niitä, joiden kuori on kokonaan kiinni ja lopuksi kun kaikki helpot tapaukset on syöty, availen niitä väkisin veitsellä, haarukalla tai jollakin...ne kaikki on vaan pakko saada syötyä.