Kuvitteleeko osa oikeasti että kaikki tänne kirjoittelevat..
..ovat perheellisiä ja varattuja?
Aika usein saa lukea, kun kysytään "mihin laitoit lapset, tai missä miehesi oli". Käykö edes mielessä että voisi olla kyse lapsettomasta sinkusta?
Kommentit (6)
Mitä!?! Siis eikö kaikki olekaan naimisissa ja kahden lapsen äitejä! Olen järkyttynyt!
Tarkoitatko että tuollaisia mainitsemia avauksia ei saa tehdä koska SINULLA ei ole miestä tai lapsia? En nyt ihan ymmärtänyt avauksesi pointtia. Tietysti täällä saa keskustella mistä haluaa, ei sinun ole pakko niihin keskusteluihin osallistua tai edes avata. Mikä tässä nyt on ongelma?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:06"]
Ilmeisesti joo. Raukat eivät tajua, että tämä on anonyymi keskustelupalsta, jonne ei ole etukäteismoderointia. Totta kai tätä käyttää iso joukko ihmisiä. En ole varma, että edes suurin osa olisi äitejä.
[/quote]
Miksi kaikkien pitäisi olla äitejä?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:15"]
Mitä!?! Siis eikö kaikki olekaan naimisissa ja kahden lapsen äitejä! Olen järkyttynyt!
Tarkoitatko että tuollaisia mainitsemia avauksia ei saa tehdä koska SINULLA ei ole miestä tai lapsia? En nyt ihan ymmärtänyt avauksesi pointtia. Tietysti täällä saa keskustella mistä haluaa, ei sinun ole pakko niihin keskusteluihin osallistua tai edes avata. Mikä tässä nyt on ongelma?
[/quote]
Jälleen oletus ilman faktaa. Ap:lla on mies ja lapsia :D Mutta silti voin hämmästellä sitä, että tuollaisia kysytään joissakin keskusteluissa. Oletetaan automaatisesti että lapsi oli heitteillä tai mies toisessa huoneessa kun paneskeltiin toisen kanssa. Se on mielestäni aika kapea katseista.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:15"]
[/quote]
Luetunymmärtäminen hakusessa taas.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:15"]Mitä!?! Siis eikö kaikki olekaan naimisissa ja kahden lapsen äitejä! Olen järkyttynyt!
[/quote]
Tuskin kyse olikaan aloituksista, eihän niihin tarvitse vastata jos ei itseä kosketa mitenkään.
Sen sijaan olen itsekin ihmetellyt, miten heti tulee "Karmea äiti olet, vai että kävit ravintolassa ja baarissa työkaverimiehen kanssa, kai petit miestäsi ja jätit lapset nääntymään kaurapuuron pariin samalla kun itse törsäät?!??!" - vastauksia johonkin mahdollisesti sinkkujen ja/tai lapsettomien viesteihin :D
Ilmeisesti joo. Raukat eivät tajua, että tämä on anonyymi keskustelupalsta, jonne ei ole etukäteismoderointia. Totta kai tätä käyttää iso joukko ihmisiä. En ole varma, että edes suurin osa olisi äitejä.