Instassa Xenian masukuva synnytyksen jälkeen
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:08"]linkki.
[/quote]
Etkö oikeasti osaa itse kirjoittaa googleen vaikka xenia instagram? Huhhuh.
[/quote]
No yleensä nyt vaan laitetaan se linkki. :) Säälin sinua jos et edes näin yksinkertaista asiaa tiedä. huhhuh.
Nyt sen täytyy esitellä sitä vatsaa siihen asti kunnes on ihan litteä.
Miksei sil oo arpia??? T.tiikerimaha
Joo miksi se ilme on aina sellanen ihmeellinen.. Olis paljon nätimpi ilman sitä törröilyä
Kerrankin mä odotan sellaista kilometrinpituista blogipostausta. Onkohan tytön nimi lyöty jo lukkoon? :)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:23"]
[/quote]
Luuletko oikeasti, että kaikille tulee raskausarpia? Vastaus: ei todellakaan tule. Itsellänikään ei ollut ensimmäistäkään.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:25"]Kerrankin mä odotan sellaista kilometrinpituista blogipostausta. Onkohan tytön nimi lyöty jo lukkoon? :)
[/quote]
Oli lyöty lukkoon jo ennen syntymää, harmi kun ei aio sitä lukijoille paljastaa :(
Ihan nätiltä näyttää, muutama kk ja SAa vatsansa takaisin, ei ollu mullakaan raskausarpea , hyvin rasvasin
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:56"]
Rohkeeta laittaa, harva kai haluaa esitellä läskimahaansa. Ei ole enää lasta niin ei voi vauvamasuksi sanoa. Xenttu saa mahan pois varmaan nopeesti.
[/quote]
Läskimahaansa? Eipä tuossa juuri läskiä näy. Oma maha näyttää aina tuolta vatsalihakset rentoina, vaikka en lapsia ole vielä saanut, enkä siitä stressaa. Vähän näyttää siltä, että Xenian kroppa tulee palautumaan täysin ennalleen. Olen iloinen hänen puolestaan. Ja vahingoniloinen niitä palstan ilkeilijöitä kohtaan, jotka "harmittelivat" Xenian menetettyä kroppaa raskaudesta kuultuaan.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:25"]
[/quote]
Luuletko oikeasti, että kaikille tulee raskausarpia? Vastaus: ei todellakaan tule. Itsellänikään ei ollut ensimmäistäkään.
[/quote]
eipä minullekaan tullut yhtään, enkä kyllä mitenkään rasvaillut mahaani. Riippuu ihan kudostyypistä, tuleeko niitä vai ei. Siinä ei kauheasti rasvailut auta, vaikka mainosmiehet muuta väittävät
Ei Xenia tuossa ihmeemmin törrötä huuliaan, taitaa olla hänelle ihan tavallinen huulien asento tuo. Xenia näkyi joskus telkkarissa jonkun lifestyleohjelman taustalla ja hänen vakava ilmeensä oli siinä tuollainen, tuskin nyt koko ajan suipistaa huuliaan kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:25"]
[/quote]
[/quote]
eipä minullekaan tullut yhtään, enkä kyllä mitenkään rasvaillut mahaani. Riippuu ihan kudostyypistä, tuleeko niitä vai ei. Siinä ei kauheasti rasvailut auta, vaikka mainosmiehet muuta väittävät
[/quote]
Minullekaan ei tullut yhtään raskausarpea. Rasvasin vatsaa silloin tällöin (ihan perus kosteusvoiteella), jos vatsaa kutitti kovasti ihon venyminen.
https://farm4.staticflickr.com/3705/13711363435_6809d19a81_o.jpg
Esim. tuossa kuvassa Xenia selvästi muikistaa suutaan, kohottaa kulmakarvojaan ja siristää hiukan silmiään. Taitaa olla Xenian vakiopose. Eivät kasvot rentona näytä tuolta.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:25"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] aijaa, äidilläni on koko maha täynnä arpea , hän ei rasvannut, kudostyyppimme on sama
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 16:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] aijaa, äidilläni on koko maha täynnä arpea , hän ei rasvannut, kudostyyppimme on sama
[/quote]
anteeksi nyt, mutta et ole äitisi kopio :) Vaikka teillä ehkä silmämääräisesti on samanlainen iho, se ei tarkoita ettåä kudostyyppinne olisi yksi yhteen...
Mul oli samankokoinen maha kun synnytin , nopeasti palautui ja sain siihen vielä sixpackin, mitä ei ollu ennen. Kukaan mun lapsettomista kavereista näytä lähellekään multa :) ihmiset ei voi uskoa, et oon synnyttänyt vähän aikaan sitten. Että turhaan tänne tulla toista haukkuu ,näytäkää ensin omanne mahanne!:)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:06"]
Katsoin instan ja jopa tuossa sairaalakuvassa oli duckface. Jotenkin hassua :)
[/quote]
Minusta on vieläkin hassumpaa, että synnytyslaitoksella tulee mieleen päivittää Facebookia hyvänpäiväntutuille - saatikka sitten julkista Instagramia koko kansalle.
Voi *ittu lihoin pari vuotta sitten viisi kiloa ja kaikki ilmeisesti meni reisiin, tuli täyteen arpea. Siis viisi kiloa. Voi löllerö millainen järkytys minusta tulee, jos joskus raskaudun.
Bio oilia, bio oilia, aamuin illoin bio oilia..
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:06"]
Katsoin instan ja jopa tuossa sairaalakuvassa oli duckface. Jotenkin hassua :)
[/quote]
Minusta on vieläkin hassumpaa, että synnytyslaitoksella tulee mieleen päivittää Facebookia hyvänpäiväntutuille - saatikka sitten julkista Instagramia koko kansalle.
[/quote]
Etkö itse "kuuluttaisi" onneasi kun olisit synnyttänyt ensimmäisen lapsesi terveenä maailmaan? Vaikken itse ole synnyttänyt, luultavasti pakahtuisin kertomisen halusta tuossa vaiheessa. Todellakin päivittäisin instagramit ja facebookit.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:08"]linkki.
[/quote]
Etkö oikeasti osaa itse kirjoittaa googleen vaikka xenia instagram? Huhhuh.