Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa kokata yhtään ja se jäytää meidän parisuhdetta. Miten opin tekemään parempaa ruokaa?

Vierailija
02.12.2020 |

Mä olen kotona lapsen kanssa ja mies töissä. En ole koskaan ollut hyvä tekemään ruokaa, siis en vain osaa. En hahmota mitään mausteita tai muuta ja jos yritän jotain uutta niin siitä tulee ihan kauhea katastrofi. Niinpä teen aina samaa ruokaa mitä osaan tehdä:

- spaghettia ja sellasta valmista tomaattikastiketta ja sinne lihapullia sekaan lämpeämään
- pyttipannua eli perunoita ja nakkeja pannulla
- makaroonia ja jauhelihaa

Mies kokkaa aina viikonloppuisin jotain ihan mahtavaa kuten viime lauantaina Osso buccoa ja nyt lauantaina sanoi tekevänsä Beef Wellingtonin. Katsoin sitä ohjetta, mutta en mä osaisi sitä tehdä. Pitää kääriä se liha taikinaan ja siihen taikinan päälle tehdään joku duxelles tms. Mulla on tosi huono omatunto kun mies aina joutuu syömään viikolla mun roskaa :( Se ei koskaan sano mitään, mutta mä muutun aina ärtyisäksi kun tiedän, että mies osaa kokata paljon paremmin.

Miten opin tekemään parempaa ruokaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse resepti, jonka raaka-aineista pidät, valmista ruoka noudattamalla sitä reseptiä. Onko joku syy, miksi et tee näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla