Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olisi epäuskottavaa tulla tänne kertomaan suurista uutisistaan, jostain dramaattisesta asiasta elämässään tms?

Vierailija
28.07.2006 |

Täällä aina kommentoidaan provoksi tai vähintään syytetään siitä, että ei ole elämää, jos tänne tulee kertomaan jostain isosta asiasta. Taas tuolla yhdessä ketjussa, jossa aloittaja kertoi, että he olivat juuri saaneet tietää, että hänen miehellään oli aikuinen lapsi, josta mies ei ollut aiemmin tiennyt.

Minulle ainakin on sattunut elämässä paljon asioita, joista olen halunnut kertoa jollekin, mutta joita ei juuri sillä hetkellä voi kertoa omalle lähipiirille. Jos esimerkiksi voitan lauantaina Lotossa, tulen varmaan kertomaan sen tänne. Mieheni on Intiassa ja käytännössä tavoittamattomissa, ennen miestäni taas en voisi asiasta kenellekään tutulle kertoa ja sittenkin pitäisi harkita tarkkaan kenelle kertoa kenelle ei. Silti minulla varmasti olisi tarvea kertoa jollekin ja mikä olisi parempi paikka, kuin anonyymi nattikeskustelu. Sama juttu voisi olla ikävienkin asioiden kanssa. Jos lapseni esim. sairastuisi tai saisin keskenmenon ja mieheni ei pystyisi asiasta heti keskustelemaan, niin kyllä minulla saattaisi silti olla tarve siitä kertoa ja silti voisi olla niin, että en haluaisi asiaa vielä siinä vaiheessa kertoa ystävilleni tai esim. äidilleni. Täällä minut kuitenkin leimattaisiin vain heti provoksi, mutta en oikein ymmärrä miksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä availlaan ketjuja joissa muka tilitetään hyvinkin henkilökohtaisia asioita ja kerjätään huomiota, niin kyllä se vaikuttaa todella epäuskottavalta. Jos tietää että AV:lla sellaista tehdään niin tietää kyllä myös, että palaute ei ole mukavaa. Harva haluaa sellaista " apua" omiin henkilökohtaisiin ongelmiinsa.

Lisäksi monet provojen " ongelmat" ovat sen tyyppisiä että niistä helposti aloittajan tunnistaisi. Sitäkään kovin moni ei toivo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi